Szkolenia


 

Chcesz podnieść kompetencje i wydajność swoich pracowników,
zyskać zadowolenie Klientów i zwiększyć wartość Firmy?

Nie musisz być największy. Wystarczy, że będziesz najlepszy.

przewaga_akademia_internetu

Organizujemy profesjonalne szkolenia dla biznesu, urzędów i instytucji.

 

akademia-imponujace-liczby

Firmy, które nie inwestują w rozwój, cofają się i wypadają z rynku. Klientów i ich pieniądze przejmuje konkurencja. Tymczasem  wystarczy zainwestować w dobre wsparcie zewnętrzne (audyt lub szkolenie), a efekty mogą przekroczyć najśmielsze oczekiwania.

Zapraszam na nasze szkolenia,

Podpis-orange-mini

 

 

Zobacz, z czego możesz wybierać i komponować:

AdWords

AdWords

Branding (budowanie marki)

Branding (budowanie marki)

Budowanie przewagi konkurencyjnej

Budowanie przewagi konkurencyjnej

Copywriting

Copywriting

E-biznes

E-biznes

E-mail marketing

E-mail marketing

E-marketing

E-marketing

Facebook

Facebook

Funkcjonalność stron WWW

Funkcjonalność stron WWW

Import towarów z Chin

Import towarów z Chin

Marketing społecznościowy i wirusowy

Marketing społecznościowy i wirusowy

Negocjacje

Negocjacje

Obsługa klienta

Obsługa klienta

Optymalizacja podatkowa

Optymalizacja podatkowa

Poprawa e-sprzedaży

Poprawa
e-sprzedaży

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Prawo autorskie

Prawo autorskie

Prawo konsumenckie

Prawo konsumenckie

SEM/SEO

SEM/SEO

Techniki sprzedażowe

Techniki sprzedażowe

Telepraca

Telepraca

Zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem

Zarządzanie projektem internetowy

Zarządzanie projektem internetowym

Zarządzanie stroną WWW

Zarządzanie stroną WWW

Źródła i selekcja informacji

Źródła i selekcja informacji

Niektórzy Trenerzy Akademii Internetu:

dr Maciej Dutko – twórca Grupy Dutkon.pl i Akademii Internetu. Przedsiębiorca i ceniony trener, z e-biznesem związany od 2005 r. Twórca autorskiej metody analizy i poprawy ofert sprzedażowych (Audite.pl – wzrosty do kilku tysięcy procent) oraz szkolenia „E-biznes do Kwadratu”.  Autor kilkunastu książek i e-booków, w tym bestsellerów: „Biblia e-biznesu”, „E-biznes. Poradnik praktyka”, „Copywriting internetowy” i in.

Szkolenia: e-marketing, e-biznes, copywriting, zwiększanie e-sprzedaży, obsługa e-klienta, zarządzanie stroną WWW, funkcjonalność serwisu www, prawo autorskie, budowanie przewagi konkurencyjnej


Michał Bedlechowicz – wieloletni aktywny sprzedający w serwisie Allegro.pl z doświadczeniem przekraczającym 100 tysięcy sprawnie przeprowadzonych transakcji. Z wykształcenia psychopedagog.

Szkolenia: obsługa klienta, prawo w e-handlu, strategie i zarządzanie sprzedażą


Marcin Cisek – psycholog biznesu, trener, wykładowca. Z jego usług korzystają zarówno wielkie korporacje, jak i małe, rodzinne firmy. Od kilku lat pasjonat e-commerce. Zafascynowany koncepcją „organizacji uczącej się” i filozofią kaizen. Współautor e-booka „E-biznes na Allegro” oraz książki „Biblia e-biznesu”.

Szkolenia: reklamacje w e-sklepie internetowym, prawo konsumenckie w e-handlu, zarządzanie czasem i delegowanie zadań w zarządzaniu zespołem, psychologia zachowań e-konsumentów, strategie rozwoju e-sklepu


Marcin Kosiński – libertarianin, właściciel radia KonteStacja. Propagator wolności słowa, nieszablonowego podejścia do życia i kreatywnej edukacji. Założyciel newslettera Ideoskop.pl mówiącego o niebanalnych pomysłach na biznes, oraz platformy edukacyjnej Edukatorium.pl dla osób przedsiębiorczych. Specjalista ds. marketingu wirusowego.

Szkolenia: marketing wirusowy, tworzenie społeczności internetowych, pasja – ujęcie motywacyjne


Maciej Lewiński – wojownik PPC. Analysis Ninja, który został dostrzeżony przez Google i jest certyfikowanym trenerem Google AdWords i Google Analytics.

Szkolenia: Google AdWords, Google Analytics


Paweł Lipiec – dziennikarz, redaktor, bloger. Doświadczenie zdobywał w redakcji Bankier.pl oraz Grupie Allegro, gdzie odpowiadał za projekty edukacyjne. Współpracuje przy tworzeniu strategii komunikacji oraz promocji nowych produktów.

Szkolenia: content marketing (blogi w e-commmerce), obsługa klienta – najtańszy sposób na pozyskiwanie kupujących, sprzedaż przez social media, PR w sklepie internetowym


Paweł Maleńczak – projektant, programista, analityk. Projektuje i wdraża nowoczesne rozwiązania z zakresu UX/UI oparte o analizę danych. Wiedzę i doświadczenie zdobywał pracując przy dużych projektach w Polsce i za granicą. Założyciel agencji interaktywnej projectSCOPE.

Szkolenia: projektowanie User Experience (projektowanie e-usług i e-produktów aby zachwycić klientów), tworzenie stron WWW i e-sklepów (aspekty programistyczne i techniczne), SEO – optymalizacja stron WWW, Google Analytics


Jakub Szajdziński – prawnik, współwłaściciel i partner zarządzający w kancelarii prawnej ENSIS. Ekspert prawa regulującego e-commerce, świadczenie usług drogą elektroniczną, ochronę danych osobowych. Doświadczony w bojach związanych z ograniczaniem praw konsumentów – reprezentuje przedsiębiorców przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz w postępowaniach UOKiK.

Szkolenia: regulamin e-sklepu, prawa konsumentów (klauzule niedozwolone, reklamacja, rękojmia, gwarancja, zwroty), nieuczciwa konkurencja, ochrona danych osobowych i GIODO


Piotr Szulczewski – prawnik specjalizujący się w podatkach średnich przedsiębiorstw, optymalizacji podatkowej i podatku VAT. Analityk portali PIT.pl i VAT.pl, współpracujący z kancelariami doradztwa podatkowego, autor licznych publikacji o tematyce podatkowej.

Szkolenia: zmiany w podatku VAT w e-handlu, sprzedaż wysyłkowa i handel elektroniczny – prawidłowe rozliczanie podatków, optymalizacja podatkowa firmy


Joanna Wajdzik – prawnik w międzynarodowej kancelarii prawnej. Specjalizuje się w prawie chińskim, ukończyła studia podyplomowe prawa chińskiego na China University of Political Science and Law w Pekinie. Pracowała m.in. w kancelariach Comon i Zhenping w Szanghaju. Współprowadzi bloga eksperckiego Prawochinskie.pl, poświęconego prawu Państwa Środka oraz kontaktom biznesowym z Chinami.

Szkolenia: ochrona inwestycji w Chinach, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach, ochrona własności intelektualnej w Chinach, prawne aspekty współpracy z chińskim partnerem biznesowym.


Mariusz Wesołowski – doświadczenie zdobył w Grupie Allegro, gdzie zainicjował projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Wspiera strategie biznesowe średnich i dużych firm; pracował m.in. dla Onet, Agora, Lidl oraz Raben Group.

Szkolenia: zarządzanie strategiami e-biznesowymi

 

Opinie Klientów:

Uczestniczyłem w dwóch szkoleniach. Ich koszt jak dla początkującego e-sprze-dawcy – wysoki. Wysokie okazały się również koszta działalności po wdrożeniu pomysłów Pana Macieja.

Wzrost zatrudnienie o kilka etatów, wzrost faktur otrzymywanych za usługi od Allegro po kilkanaście tysięcy zł, zwiększenie powierzchni magazynowej o kilkaset procent. I to, co najważniejsze – wynik finansowy: TOTALNY WZROST! Jednym słowem przychody przerosły koszta. Polecam.

Adam Gierek – www.europ4.pl, Allegro: europ4

-

Miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu Pana Macieja. Byłem nowicjuszem zaczynającym przygodę z e-handlem. Ze szkolenia wy-szedłem z głową pełną pomysłów i gotowym planem. Zacząłem od sprzedaży na Allegro, gdzie do tej pory uzyskałem ponad 5 tys. tran-sakcji i pozytywnych komentarzy.

To na tym szkoleniu przekonałem się, że nie cena jest najważniejsza! Zmotywowany do dalszego działania, w tej chwili pracuję nad zbudowaniem własnej platformy sprzedażowej. Pan Maciej Dutko jest według mnie jednym z lepszych specjalistów w tej branży w Polsce. Taką specjalistyczną dawkę wiedzy polecam każdemu.

Piotr Koszałka – www.wnaszymdomu.pl, Allegro: wnaszymdomu_pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi po-radami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się popro-sić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygoto-wana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatys-fakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych Klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-

Wprowadziłem gł. zmiany w tytułach + w opisach, które do tej pory robiłem źle. Poza tym zwiększyłem ceny ale oczywiście cały czas obserwując konkurencję, a w kilku ofertach dodałem zdjęcia zrobione wg pomysłów [ze szkolenia].

Ogólnie rok 2012 zamknąłem ze sprzedażą prawie 830% wyższą, niż 2011:) Zysk netto na czysto: jakieś 500% więcej. Ogólnie, Maćku (tylko mam nadzieję, że mnie za to dodatkowo nie skasujesz:p), tylko dzięki Tobie miesiąc temu kupiłem sobie nowe mieszkanko:) I to po roku od szkolenia:):):)

Przemek – uczestnik szkolenia „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 830%

-

Na bieżąco podczas zajęć wprowadziłam kilka zmian. Dziś od rana mam jakiś dziki szał, jakby klienci dostali kocimiętki – do 12 spłynęło 17 zamówień, a pod koniec dnia było ich w sumie 46!!

Porównując statystyki z 3 ostatnich poniedziałków, zamówień mieliśmy odpowiednio: 7, 12 i 4 (czyli średnio 8 sztuk). 46 do 8 oznacza, że dzień po szkoleniu i pierwszych zmianach mamy wzrost sprzedaży blisko x 6! (prawie 600%!!!).

Mam nadzieję, że to nie jakieś chwilowe anomalie rynku, ale stały wzrost, bo to jest aż zbyt szokujące, aby te kilka zmian zdziałało takie cuda! Dziękuję!

Anna – uczestniczka szkolenie „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 600%

-

Efekty pojawiły się dosyć szybko (…). Nasza sprzedaż skoczyła o 300-400%, a w porównaniu do wyników przed załamaniem sprzedaży, jest lepsza o 20-30%, niemniej jednak największy wzrost myślę, że dopiero przed nami. Liczę, że ostatecznie zwiększymy obroty o 50-100% w odniesieniu do analogicznego okresu zeszłego roku.

Serdecznie dziękuję za trafny audyt, cenne uwagi i wskazówki. Bez Pana wiedzy i doświadczenia nie ruszylibyśmy do przodu, a tak możemy walczyć o pierwsze miejsce w rankingu sprzedawców folii na Allegro:)

Mateusz Kwiatkowski – www.iscratch.pl, Allegro: aguri_pl

-

Wprowadziliśmy zaproponowane rozwiązania, głównie dotyczące wyglądu samej aukcji i w przypadku sporej ilości produktów także poprawki w tytule.

Powiem szczerze, że nie myślałem, że coś się jeszcze uda wyciągnąć z tego rynku, ale jednak udało się. Od czasu wprowadzenia poprawek wzrosła sprzedaż z ok. 1900 szt. tygodniowo do 2500 szt. Obroty wzrosły o ok. 30% tygodniowo. Wcześniej taką sprzedaż mieliśmy jak były święta albo jakieś inne wolne dni, kiedy ludzie siedzieli w domu i kupowali produkty.

Maciej Wójcik – Allegro: www_keye_pl

-

Polecam szkolenia Macieja, ponieważ to jedno z najbardziej praktycznych szkoleń  w Polsce: same konkrety, które prawie natychmiast można wdrożyć w każdym e-sklepie.

Maciej podaje na tacy całe swoje wieloletnie doświadczenie z obserwacji setek sklepów i sprzedawców.

Darek Puzyrkiewicz – www.dynanet.pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi poradami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygotowana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-
 

Nasi Klienci:

 

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter