Szkolenia


 

Chcesz podnieść kompetencje i wydajność swoich pracowników, zyskać zadowolenie Klientów i zwiększyć wartość Firmy?
Nie musisz być największy. Wystarczy, że będziesz najlepszy.

przewaga_akademia_internetu

Organizujemy profesjonalne szkolenia dla biznesu, urzędów i instytucji.

 

akademia-imponujace-liczby

Firmy, które nie inwestują w rozwój, cofają się i wypadają z rynku. Klientów i ich pieniądze przejmuje konkurencja. Tymczasem  wystarczy zainwestować w dobre wsparcie zewnętrzne (audyt lub szkolenie), a efekty mogą przekroczyć najśmielsze oczekiwania.

Zapraszam na nasze szkolenia,

Podpis-orange-mini

 

 

Szkolimy w takich tematach, jak:

  • Tworzenie i efektywna optymalizacja kampanii AdWords
  • Google Analytics
  • Branding (budowanie marki)
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Copywriting – tworzenie sugestywnych tekstów
  • E-mail marketing oraz budowanie efektywnych newsletterów
  • Prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku
  • Funkcjonalność i użyteczność stron WWW
  • Marketing wirusowy
  • Negocjacje
  • Obsługa e-klienta (z naciskiem na rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz radzenie sobie z klientami roszczeniowymi)
  • Wewnętrzna optymalizacja ofert sprzedaży (flagowe szkolenie „E-biznes do Kwadratu”)
  • Prawo autorskie oraz prawo autorskie w e-biznesie
  • Prawo konsumenckie, gwarancje, reklamacje, zwroty
  • Polityka prywatności, GIODO
  • Redagowanie tekstów na potrzeby różnych mediów

Niektórzy Trenerzy Akademii Internetu:

dr Maciej Dutko – twórca Grupy Dutkon.pl i Akademii Internetu. Przedsiębiorca i ceniony trener, z e-biznesem związany od 2005 r. Twórca autorskiej metody analizy i poprawy ofert sprzedażowych (Audite.pl – wzrosty do kilku tysięcy procent) oraz szkolenia „E-biznes do Kwadratu”.  Autor kilkunastu książek i e-booków, w tym bestsellerów: „Biblia e-biznesu”, „E-biznes. Poradnik praktyka”, „Copywriting internetowy” i in.

Szkolenia: e-marketing, e-biznes, copywriting, zwiększanie e-sprzedaży, obsługa e-klienta, zarządzanie stroną WWW, funkcjonalność serwisu www, prawo autorskie, budowanie przewagi konkurencyjnej

Marcin Cisek – psycholog biznesu, trener, wykładowca. Z jego usług korzystają zarówno wielkie korporacje, jak i małe, rodzinne firmy. Od kilku lat pasjonat e-commerce. Zafascynowany koncepcją „organizacji uczącej się” i filozofią kaizen. Współautor e-booka „E-biznes na Allegro” oraz książki „Biblia e-biznesu”.

Szkolenia: reklamacje w e-sklepie internetowym, prawo konsumenckie w e-handlu, zarządzanie czasem i delegowanie zadań w zarządzaniu zespołem, psychologia zachowań e-konsumentów, strategie rozwoju e-sklepu

Maciej Lewiński – wojownik PPC. Analysis Ninja, który został dostrzeżony przez Google i jest certyfikowanym trenerem Google AdWords i Google Analytics.

Szkolenia: Google AdWords, Google Analytics

Jakub Szajdziński – prawnik, współwłaściciel i partner zarządzający w kancelarii prawnej ENSIS. Ekspert prawa regulującego e-commerce, świadczenie usług drogą elektroniczną, ochronę danych osobowych. Doświadczony w bojach związanych z ograniczaniem praw konsumentów – reprezentuje przedsiębiorców przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz w postępowaniach UOKiK.

Szkolenia: regulamin e-sklepu, prawa konsumentów (klauzule niedozwolone, reklamacja, rękojmia, gwarancja, zwroty), nieuczciwa konkurencja, ochrona danych osobowych i GIODO

Piotr Szulczewski – prawnik specjalizujący się w podatkach średnich przedsiębiorstw, optymalizacji podatkowej i podatku VAT. Analityk portali PIT.pl i VAT.pl, współpracujący z kancelariami doradztwa podatkowego, autor licznych publikacji o tematyce podatkowej.

Szkolenia: zmiany w podatku VAT w e-handlu, sprzedaż wysyłkowa i handel elektroniczny – prawidłowe rozliczanie podatków, optymalizacja podatkowa firmy

 

Opinie Klientów

Uczestniczyłem w dwóch szkoleniach. Ich koszt jak dla początkującego e-sprze-dawcy – wysoki. Wysokie okazały się również koszta działalności po wdrożeniu pomysłów Pana Macieja.

Wzrost zatrudnienie o kilka etatów, wzrost faktur otrzymywanych za usługi od Allegro po kilkanaście tysięcy zł, zwiększenie powierzchni magazynowej o kilkaset procent. I to, co najważniejsze – wynik finansowy: TOTALNY WZROST! Jednym słowem przychody przerosły koszta. Polecam.

Adam Gierek – www.europ4.pl, Allegro: europ4

-

Miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu Pana Macieja. Byłem nowicjuszem zaczynającym przygodę z e-handlem. Ze szkolenia wy-szedłem z głową pełną pomysłów i gotowym planem. Zacząłem od sprzedaży na Allegro, gdzie do tej pory uzyskałem ponad 5 tys. tran-sakcji i pozytywnych komentarzy.

To na tym szkoleniu przekonałem się, że nie cena jest najważniejsza! Zmotywowany do dalszego działania, w tej chwili pracuję nad zbudowaniem własnej platformy sprzedażowej. Pan Maciej Dutko jest według mnie jednym z lepszych specjalistów w tej branży w Polsce. Taką specjalistyczną dawkę wiedzy polecam każdemu.

Piotr Koszałka – www.wnaszymdomu.pl, Allegro: wnaszymdomu_pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi po-radami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się popro-sić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygoto-wana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatys-fakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych Klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-

Wprowadziłem gł. zmiany w tytułach + w opisach, które do tej pory robiłem źle. Poza tym zwiększyłem ceny ale oczywiście cały czas obserwując konkurencję, a w kilku ofertach dodałem zdjęcia zrobione wg pomysłów [ze szkolenia].

Ogólnie rok 2012 zamknąłem ze sprzedażą prawie 830% wyższą, niż 2011:) Zysk netto na czysto: jakieś 500% więcej. Ogólnie, Maćku (tylko mam nadzieję, że mnie za to dodatkowo nie skasujesz:p), tylko dzięki Tobie miesiąc temu kupiłem sobie nowe mieszkanko:) I to po roku od szkolenia:):):)

Przemek – uczestnik szkolenia „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 830%

-

Na bieżąco podczas zajęć wprowadziłam kilka zmian. Dziś od rana mam jakiś dziki szał, jakby klienci dostali kocimiętki – do 12 spłynęło 17 zamówień, a pod koniec dnia było ich w sumie 46!!

Porównując statystyki z 3 ostatnich poniedziałków, zamówień mieliśmy odpowiednio: 7, 12 i 4 (czyli średnio 8 sztuk). 46 do 8 oznacza, że dzień po szkoleniu i pierwszych zmianach mamy wzrost sprzedaży blisko x 6! (prawie 600%!!!).

Mam nadzieję, że to nie jakieś chwilowe anomalie rynku, ale stały wzrost, bo to jest aż zbyt szokujące, aby te kilka zmian zdziałało takie cuda! Dziękuję!

Anna – uczestniczka szkolenie „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 600%

-

Efekty pojawiły się dosyć szybko (…). Nasza sprzedaż skoczyła o 300-400%, a w porównaniu do wyników przed załamaniem sprzedaży, jest lepsza o 20-30%, niemniej jednak największy wzrost myślę, że dopiero przed nami. Liczę, że ostatecznie zwiększymy obroty o 50-100% w odniesieniu do analogicznego okresu zeszłego roku.

Serdecznie dziękuję za trafny audyt, cenne uwagi i wskazówki. Bez Pana wiedzy i doświadczenia nie ruszylibyśmy do przodu, a tak możemy walczyć o pierwsze miejsce w rankingu sprzedawców folii na Allegro:)

Mateusz Kwiatkowski – www.iscratch.pl, Allegro: aguri_pl

-

Wprowadziliśmy zaproponowane rozwiązania, głównie dotyczące wyglądu samej aukcji i w przypadku sporej ilości produktów także poprawki w tytule.

Powiem szczerze, że nie myślałem, że coś się jeszcze uda wyciągnąć z tego rynku, ale jednak udało się. Od czasu wprowadzenia poprawek wzrosła sprzedaż z ok. 1900 szt. tygodniowo do 2500 szt. Obroty wzrosły o ok. 30% tygodniowo. Wcześniej taką sprzedaż mieliśmy jak były święta albo jakieś inne wolne dni, kiedy ludzie siedzieli w domu i kupowali produkty.

Maciej Wójcik – Allegro: www_keye_pl

-

Polecam szkolenia Macieja, ponieważ to jedno z najbardziej praktycznych szkoleń  w Polsce: same konkrety, które prawie natychmiast można wdrożyć w każdym e-sklepie.

Maciej podaje na tacy całe swoje wieloletnie doświadczenie z obserwacji setek sklepów i sprzedawców.

Darek Puzyrkiewicz – www.dynanet.pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi poradami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygotowana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-

 

Nasi Klienci

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Reklama

Moje książki i szkolenia

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!





Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter