Każdego dnia Twoja Firma walczy o klienta. I każdego dnia jest trudniej niż dzień wcześniej. Kupujących i ich pieniądze przejmuje konkurencja, która wie, jak robić to skutecznie.
A Ty? Znasz już najlepsze sposoby docierania do klientów, czy nadal naiwnie wierzysz, że to „cena czyni cuda” i wystarczy obniżyć ofertę, aby sprzedawać więcej?…
Profesjonalne szkolenia dla firm,
urzędów i instytucji
Podnieś kompetencje swoich pracowników.
Zyskaj klientów. Pokonaj konkurencję.
.
Mądrzy ludzie mówią: „Kto się nie rozwija, ten się zwija; kto stoi w miejscu, ten się cofa”. Mają rację. Każdego dnia pojawiają się nowe trendy, narzędzia, możliwości i strategie – tylko ten, kto będzie wiedział, jak skutecznie wskoczyć na tę falę, ma szansę przetrwać w tym czerwonym oceanie konkurencji. Amatorom pozostanie rywalizowanie ceną oraz tanim i krzykliwym, a przy tym – coraz mniej skutecznym – słabym marketingiem (spamowanie, koloryzowanie, nieuczciwa konkurencja, przepalanie budżetów na inne nieefektywne działania)…
Nie bądź cenodajką!
Pracuj mniej, osiągając więcej.
.
Akademia Internetu w liczbach
W ciągu kilkunastu ostatnich lat przeszkoliliśmy już ponad 20 tysięcy osób. Ponad połowę stanowili sprzedawcy internetowi: głównie pracownicy małych i średnich firm, ale też sprzedawcy i kadra menedżerska rynkowych gigantów (w tym – spółek giełdowych). Duża część naszych Klientów to również urzędy i różnego rodzaju instytucje.
Przeprowadziliśmy 4300 godzin szkoleń i konsultacji w 5 krajach, a także ponad 1320 audytów ofert sprzedażowych i stron WWW. Akademia Internetu współpracuje z ponad 50 ekspertami w swojej branży (wielu z nich to współautorzy kultowej i najważniejszej w branży „Biblii e-biznesu” oraz nazwiska należące do 100 najbardziej inspirujących osób branży interaktywnej w Polsce).
Z czego szkolimy?
To tylko wybrane obszary, w których możemy wesprzeć Twoją Firmę:
- Tworzenie skutecznych ofert e-sprzedażowych. Zajęcia prowadzi Maciej Dutko, przedsiębiorca, założyciel Akademii Internetu, pomysłodawca i redaktor „Biblii e-biznesu”, Certyfikowany Wykładowca Allegro. Twórca terminu „cenodajka”, który w ramach szkolenia „E-biznes do Kwadratu. Spotęguj Swoją Sprzedaż!” przedstawi ponad 30 sposobów pozacenowego budowania przewagi konkurencyjnej. Szkolenie dostępne w wersji skróconej (1 dzień), rozszerzonej (2 dni) lub pełnej (3 dni).
- Zen obsługi e-klienta (z elementami negocjacji). Jak radzić sobie z coraz bardziej roszczeniowymi kupującymi? W jaki sposób obronić się przed próbami wymuszenia rabatów lub bonusów, nie tracąc przy tym klienta? Jak efektywnie i mądrze rozwiązywać sytuacje sporne, zamieniając „trudnego klienta” na ambasadora Twojej marki? Podczas szkolenia (1 dzień) poznasz odpowiedzi na te i inne pytania związane z dobrą obsługą e-kupujących. Prowadzenie: Maciej Dutko (opcjonalnie każdy Uczestnik szkolenia może otrzymać książkę „Targuj się! Zen negocjacji”).
- Kampanie reklamowe Google AdWords. Kiedyś mawiano, że połowa pieniędzy wydawanych na marketing idzie w błoto, ale problem w tym, że nie wiadomo, która to połowa. Dziś zdaje się, że aż 90% pieniędzy na promocję wydawanych jest nieumiejętnie i nieskutecznie. Poznaj narzędzie AdWords, dzięki któremu Twoja firma w ciągu kilku godzin pojawi się na pierwszych miejscach wyników w największej wyszukiwarce świata, i dowiedz się, jak zoptymalizować koszty takiej kampanii. Prowadzący: jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. Szkolenie może odbyć się w wersji skróconej (1 dzień), regularnej (2 dni) lub pełnej (3 dni).
- Google Analytics. Jeden z mistrzów karate powiedział: „Zawsze przyglądaj się swoim akcjom i traktuj je jako możliwość doskonalenia się”. Podobnie w internecie: jeśli chcesz wiedzieć, co robisz dobrze, a w których miejscach i dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk i przechodzą do konkurencji, poznaj narzędzie Google Analytics. Prowadzący: Certyfikowany Trener Google Analytics (1-3 dni, w zależności od wybranego stopnia szczegółowości).
- Facebook marketing. Firma, która działa w internecie, musi być także obecna na „FejsBogu”. Jednak zwykły profil czy fanpage to dziś za mało – publikowane tu informacje docierają zaledwie do kilku procent naszej społeczności (a i tę trzeba umiejętnie budować). Jak zatem wykorzystać możliwości tego najważniejszego soc-medium, aby stało się koniem pociągowym naszego e-biznesu? Tego nauczysz się od jednego z naszych czarodziejów od Fecebooka.
- Prawo autorskie. Kiedy utwór podlega ochronie prawa autorskiego? Na czym polega „dozwolony użytek”? Czy i w jakim zakresie można cytować, aby nie narażać się na zarzut plagiatu? Jak zachować się, kiedy ktoś skopiował nasz tekst, zdjęcie, mapę, fragment kodu źródłowego lub inne przejawy naszej twórczości? Jeśli Ty lub Twoi pracownicy tworzycie wartościowe treści do internetu, koniecznie musicie poznać najważniejsze zasady ochrony własności intelektualnej. Prowadzenie: Maciej Dutko (1-2 dni).
- Prawo w e-biznesie. Rękojmia, gwarancja, prawo zwrotu towaru, ochrona przed nieuczciwą konkurencją, ochrona danych osobowych, GIODO, RODO, polityka prywatności, poprawny regulamin e-sklepu – aby prowadzić bezpieczny e-biznes i spać spokojnie, poznaj najważniejsze kwestie prawne regulujące sprzedaż w naszym kraju. Prowadzenie: prawnicy i eksperci specjalizujący się w prawie e-commerce, w tym współautorzy książki „Prawo w e-biznesie” (1-3 dni w zależności od zakresu szkolenia).
Opinie naszych Klientów
Ile kosztuje szkolenie?
To nie koszt. To inwestycja. Przeszkolenie grupy do 20 osób:
- 1 dzień: 4900 zł (245 zł/os.)
- 2 dni: 8500 zł (425 zł/os.)
- 3 dni: 10500 zł (525 zł/os.)
Zamówienia: [email protected]