Szkolenia

Każdego dnia Twoja Firma walczy o klienta. I każdego dnia jest trudniej niż dzień wcześniej. Kupujących i ich pieniądze przejmuje konkurencja, która wie, jak robić to skutecznie.

A Ty? Znasz już najlepsze sposoby docierania do klientów, czy nadal naiwnie wierzysz, że to „cena czyni cuda” i wystarczy obniżyć ofertę, aby sprzedawać więcej?…

 

Profesjonalne szkolenia dla firm,
urzędów i instytucji

przewaga_akademia_internetu

Podnieś kompetencje swoich pracowników.
Zyskaj klientów. Pokonaj konkurencję.

.

Mądrzy ludzie mówią: „Kto się nie rozwija, ten się zwija; kto stoi w miejscu, ten się cofa”. Mają rację. Każdego dnia pojawiają się nowe trendy, narzędzia, możliwości i strategie – tylko ten, kto będzie wiedział, jak skutecznie wskoczyć na tę falę, ma szansę przetrwać w tym czerwonym oceanie konkurencji. Amatorom pozostanie rywalizowanie ceną oraz tanim i krzykliwym, a przy tym – coraz mniej skutecznym – słabym marketingiem (spamowanie, koloryzowanie, nieuczciwa konkurencja, przepalanie budżetów na inne nieefektywne działania)…

Nie bądź cenodajką!
Pracuj mniej, osiągając więcej.

 .

Akademia Internetu w liczbach

W ciągu kilkunastu ostatnich lat przeszkoliliśmy już ponad 20 tysięcy osób. Ponad połowę stanowili sprzedawcy internetowi: głównie pracownicy małych i średnich firm, ale też sprzedawcy i kadra menedżerska rynkowych gigantów (w tym – spółek giełdowych). Duża część naszych Klientów to również urzędy i różnego rodzaju instytucje.

Przeprowadziliśmy 4300 godzin szkoleń i konsultacji w 5 krajach, a także ponad 1320 audytów ofert sprzedażowych i stron WWW. Akademia Internetu współpracuje z ponad 50 ekspertami w swojej branży (wielu z nich to współautorzy kultowej i najważniejszej w branży „Biblii e-biznesu” oraz nazwiska należące do 100 najbardziej inspirujących osób branży interaktywnej w Polsce).

Z czego szkolimy?

To tylko wybrane obszary, w których możemy wesprzeć Twoją Firmę:

  • Tworzenie skutecznych ofert e-sprzedażowychZajęcia prowadzi Maciej Dutko, przedsiębiorca, założyciel Akademii Internetu, pomysłodawca i redaktor „Biblii e-biznesu”, Certyfikowany Wykładowca Allegro. Twórca terminu „cenodajka”, który w ramach szkolenia „E-biznes do Kwadratu. Spotęguj Swoją Sprzedaż!” przedstawi ponad 30 sposobów pozacenowego budowania przewagi konkurencyjnej. Szkolenie dostępne w wersji skróconej (1 dzień), rozszerzonej (2 dni) lub pełnej (3 dni).
  • Zen obsługi e-klienta (z elementami negocjacji). Jak radzić sobie z coraz bardziej roszczeniowymi kupującymi? W jaki sposób obronić się przed próbami wymuszenia rabatów lub bonusów, nie tracąc przy tym klienta? Jak efektywnie i mądrze rozwiązywać sytuacje sporne, zamieniając „trudnego klienta” na ambasadora Twojej marki? Podczas szkolenia (1 dzień) poznasz odpowiedzi na te i inne pytania związane z dobrą obsługą e-kupujących. Prowadzenie: Maciej Dutko (opcjonalnie każdy Uczestnik szkolenia może otrzymać książkę „Targuj się! Zen negocjacji”).
  • Kampanie reklamowe Google AdWords. Kiedyś mawiano, że połowa pieniędzy wydawanych na marketing idzie w błoto, ale problem w tym, że nie wiadomo, która to połowa. Dziś zdaje się, że aż 90% pieniędzy na promocję wydawanych jest nieumiejętnie i nieskutecznie. Poznaj narzędzie AdWords, dzięki któremu Twoja firma w ciągu kilku godzin pojawi się na pierwszych miejscach wyników w największej wyszukiwarce świata, i dowiedz się, jak zoptymalizować koszty takiej kampanii. Prowadzący: jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. Szkolenie może odbyć się w wersji skróconej (1 dzień), regularnej (2 dni) lub pełnej (3 dni).
  • Google Analytics. Jeden z mistrzów karate powiedział: „Zawsze przyglądaj się swoim akcjom i traktuj je jako możliwość doskonalenia się”. Podobnie w internecie: jeśli chcesz wiedzieć, co robisz dobrze, a w których miejscach i dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk i przechodzą do konkurencji, poznaj narzędzie Google Analytics. Prowadzący: Certyfikowany Trener Google Analytics (1-3 dni, w zależności od wybranego stopnia szczegółowości).
  • Facebook marketing. Firma, która działa w internecie, musi być także obecna na „FejsBogu”. Jednak zwykły profil czy fanpage to dziś za mało – publikowane tu informacje docierają zaledwie do kilku procent naszej społeczności (a i tę trzeba umiejętnie budować). Jak zatem wykorzystać możliwości tego najważniejszego soc-medium, aby stało się koniem pociągowym naszego e-biznesu? Tego nauczysz się od jednego z naszych czarodziejów od Fecebooka.
  • Prawo autorskie. Kiedy utwór podlega ochronie prawa autorskiego? Na czym polega „dozwolony użytek”? Czy i w jakim zakresie można cytować, aby nie narażać się na zarzut plagiatu? Jak zachować się, kiedy ktoś skopiował nasz tekst, zdjęcie, mapę, fragment kodu źródłowego lub inne przejawy naszej twórczości? Jeśli Ty lub Twoi pracownicy tworzycie wartościowe treści do internetu, koniecznie musicie poznać najważniejsze zasady ochrony własności intelektualnej. Prowadzenie: Maciej Dutko (1-2 dni).
  • Prawo w e-biznesie. Rękojmia, gwarancja, prawo zwrotu towaru, ochrona przed nieuczciwą konkurencją, ochrona danych osobowych, GIODO, RODO, polityka prywatności, poprawny regulamin e-sklepu – aby prowadzić bezpieczny e-biznes i spać spokojnie, poznaj najważniejsze kwestie prawne regulujące sprzedaż w naszym kraju. Prowadzenie: prawnicy i eksperci specjalizujący się w prawie e-commerce, w tym współautorzy książki „Prawo w e-biznesie” (1-3 dni w zależności od zakresu szkolenia).

 

Opinie naszych Klientów

Uczestniczyłem w dwóch szkoleniach. Ich koszt jak dla początkującego e-sprzedawcy – wysoki. Wysokie okazały się również koszta działalności po wdrożeniu pomysłów Pana Macieja.

Wzrost zatrudnienie o kilka etatów, wzrost faktur otrzymywanych za usługi od Allegro po kilkanaście tysięcy zł, zwiększenie powierzchni magazynowej o kilkaset procent. I to, co najważniejsze – wynik finansowy: TOTALNY WZROST! Jednym słowem przychody przerosły koszta. Polecam.

Adam Gierek – www.europ4.pl, Allegro: europ4

-

Miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu Pana Macieja. Byłem nowicjuszem zaczynającym przygodę z e-handlem. Ze szkolenia wyszedłem z głową pełną pomysłów i gotowym planem. Zacząłem od sprzedaży na Allegro, gdzie do tej pory uzyskałem ponad 5 tys. transakcji i pozytywnych komentarzy.

To na tym szkoleniu przekonałem się, że nie cena jest najważniejsza! Zmotywowany do dalszego działania, w tej chwili pracuję nad zbudowaniem własnej platformy sprzedażowej. Pan Maciej Dutko jest według mnie jednym z lepszych specjalistów w tej branży w Polsce. Taką specjalistyczną dawkę wiedzy polecam każdemu.

Piotr Koszałka – www.wnaszymdomu.pl, Allegro: wnaszymdomu_pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi po-radami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygoto-wana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych Klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-

Wprowadziłem gł. zmiany w tytułach + w opisach, które do tej pory robiłem źle. Poza tym zwiększyłem ceny ale oczywiście cały czas obserwując konkurencję, a w kilku ofertach dodałem zdjęcia zrobione wg pomysłów [ze szkolenia].

Ogólnie rok 2012 zamknąłem ze sprzedażą prawie 830% wyższą, niż 2011:) Zysk netto na czysto: jakieś 500% więcej. Ogólnie, Maćku (tylko mam nadzieję, że mnie za to dodatkowo nie skasujesz:p), tylko dzięki Tobie miesiąc temu kupiłem sobie nowe mieszkanko:) I to po roku od szkolenia:):):)

Przemek – uczestnik szkolenia „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 830%

-

Na bieżąco podczas zajęć wprowadziłam kilka zmian. Dziś od rana mam jakiś dziki szał, jakby klienci dostali kocimiętki – do 12 spłynęło 17 zamówień, a pod koniec dnia było ich w sumie 46!!

Porównując statystyki z 3 ostatnich poniedziałków, zamówień mieliśmy odpowiednio: 7, 12 i 4 (czyli średnio 8 sztuk). 46 do 8 oznacza, że dzień po szkoleniu i pierwszych zmianach mamy wzrost sprzedaży blisko x 6! (prawie 600%!!!).

Mam nadzieję, że to nie jakieś chwilowe anomalie rynku, ale stały wzrost, bo to jest aż zbyt szokujące, aby te kilka zmian zdziałało takie cuda! Dziękuję!

Anna – uczestniczka szkolenie „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 600%

-

Efekty pojawiły się dosyć szybko (…). Nasza sprzedaż skoczyła o 300-400%, a w porównaniu do wyników przed załamaniem sprzedaży, jest lepsza o 20-30%, niemniej jednak największy wzrost myślę, że dopiero przed nami. Liczę, że ostatecznie zwiększymy obroty o 50-100% w odniesieniu do analogicznego okresu zeszłego roku.

Serdecznie dziękuję za trafny audyt, cenne uwagi i wskazówki. Bez Pana wiedzy i doświadczenia nie ruszylibyśmy do przodu, a tak możemy walczyć o pierwsze miejsce w rankingu sprzedawców folii na Allegro:)

Mateusz Kwiatkowski – www.iscratch.pl, Allegro: aguri_pl

-

Wprowadziliśmy zaproponowane rozwiązania, głównie dotyczące wyglądu samej aukcji i w przypadku sporej ilości produktów także poprawki w tytule.

Powiem szczerze, że nie myślałem, że coś się jeszcze uda wyciągnąć z tego rynku, ale jednak udało się. Od czasu wprowadzenia poprawek wzrosła sprzedaż z ok. 1900 szt. tygodniowo do 2500 szt. Obroty wzrosły o ok. 30% tygodniowo. Wcześniej taką sprzedaż mieliśmy jak były święta albo jakieś inne wolne dni, kiedy ludzie siedzieli w domu i kupowali produkty.

Maciej Wójcik – Allegro: www_keye_pl

-

Polecam szkolenia Macieja, ponieważ to jedno z najbardziej praktycznych szkoleń  w Polsce: same konkrety, które prawie natychmiast można wdrożyć w każdym e-sklepie.

Maciej podaje na tacy całe swoje wieloletnie doświadczenie z obserwacji setek sklepów i sprzedawców.

Darek Puzyrkiewicz – www.dynanet.pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi poradami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygotowana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-

 

Ile kosztuje szkolenie?

To nie koszt. To inwestycja. Przeszkolenie grupy do 20 osób:

  • 1 dzień: 4900 zł (245 zł/os.)
  • 2 dni: 8500 zł (425 zł/os.)
  • 3 dni: 10500 zł (525 zł/os.)

Zamówienia: [email protected]

 

Nasi Klienci

 

…i oglądaj konkurencję
tylko we wstecznym lusterku!

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Moje książki i szkolenia

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

E-biznes do Kwadratu "Biblia e-biznesu 2" - w bonusie!

Reklama

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter

 
E-biznes do Kwadratu - Program 500-
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!
• teraz: w "Programie 500-" :)

Zamów dziś i zdobądź dodatkowo
"Biblię e-biznesu 2" (wart. 129 zł)!