Pierwsze wydanie tej książki wyprzedało się doszczętnie. A że żądania rynku = vox Dei, zrobiliśmy z Helionem wydanie numer 2. I oto jest w przedsprzedaży – kto chce poczytać dobre i sprawdzone podpowiedzi, jak zwiększać sprzedaż i poprawiać swój e-biznes, niech zaopatrzy się w tę pozycję.

Maciej Dutko: "E-biznes. Poradnik praktyka" (wydanie 2)
„E-biznes. Poradnik praktyka”, http://helion.pl/view/45536/ebizp2.htm

 

Pierwsze wydanie ujrzało światło dzienne dokładnie 3 lata temu, w marcu 2010 roku. Książka momentalnie, bo w ciągu kilku pierwszych dni, wskoczyła na Listę Bestsellerów, na której utrzymywała się przez prawie pół roku, a przez kilka tygodni okupowała pierwsze miejsce:

E-biznes
Sprzedanych ponad 3 tys. egzemplarzy (czyli średnio 3 sztuki dzień w dzień przez 3 lata)

 

„E-biznes. Poradnik praktyka” trafił też idealnie w potrzeby i serca Czytelników – będąc w sprzedaży, zajął 10. miejsce w rankingu wszystkich najlepiej ocenianych książek Wydawnictwa – jednocześnie była to pierwsza (a więc najlepiej oceniona) książka nt. e-biznesu na tej liście:

e-biznes-poradnik-praktyka-najlepiej-oceniane
Według Czytelników – 10. miejsce na liście najlepiej ocenianych książek wydawnictwa wśród ponad 3000 innych tytułów Helionu

 

Teraz do sprzedaży trafiło drugie wydanie, z którego dowiesz się m.in.:

  • jak tworzyć e-oferty, które chwycą klienta za serce… i portfel,
  • w jaki sposób prowadzić efektywną (i niefrustrującą!) obsługę kupujących,
  • za co najczęściej e-sprzedawcy dostają negatywy i jak ich unikać,
  • czy i jak można zastosować metodę „tajemniczy klienty” dla poprawy własnej sprzedaży,
  • co jest ważne przy rozpoczynaniu pracy na odległość (telepraca),
  • jak budować przewagę konkurencyjną bez rywalizowania ceną,
  • które metody e-marketingu są najbardziej skuteczne,
  • jak chronić swoje oferty w sieci przed kopiowaniem (prawo autorskie),
  • na co zwrócić uwagę szukając pomysłów na e-biznes i jakich błędów unikać.

Zapraszam do lektury!
(w przedsprzedaży – 15% taniej)

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter