Prawie 60 autorów, 120 rozdziałów tematycznych, blisko 800 stron i kilka tysięcy konkretnych porad – to druga edycja „Biblii e-biznesu” – największej i najważniejszej książki w branży. Książka już w przedsprzedaży okazała się bestsellerem!

biblia-ebiznesu-2-3d

 

biblia-2-wstep-dutko

– to początek wstępu otwierającego „Biblię e-biznesu 2”. Zdradzam w nim radości i zmagania, jakie towarzyszyły pracom nad tym monstrualnym tomiskiem, ale przypominam też, z czego najbardziej jesteśmy dumni: ja, jako pomysłodawca całej tej zabawy, i kilkudziesięciu świetnych ludzi, bez których „Biblia e-biznesu” nadal byłaby tylko nieuchwytną złudą. Marzeniem, które udało się jednak zmaterializować i które pomogło już kilkudziesięciu tysiącom polskich e-przedsiębiorców.

Pierwsze wydanie „Biblii e-biznesu” odniosło olbrzymi sukces:

  • nakład, którego sprzedaż kalkulowano na 2 lata, został wykupiony w ciągu pierwszych 12 dni; niezbędny okazał się szybki dodruk, ale i drugi nakład rozszedł się migiem – my zaś dostaliśmy zasłużony ochrzan od Czytelników, którzy wkurzali się nie mogąc dostać książki,
  • publikacja przez dwa lata miała status bestsellera, kilkukrotnie wskakując w tym czasie na pierwsze miejsce,
  • książka zdobyła pierwszą nagrodę „Economicus” w konkursie organizowanym przez „Gazetę Prawną” – kilkunastu wybitnych ekonomistów uznało ją za najlepszy poradnik ekonomiczny roku,
  • największym i najważniejszym honorem jest jednak ocena, jaką wystawiłeś nam Ty – Czytelnik „Biblii e-biznesu”: piątka z dużym plusem w 6-stopniowej skali:

biblia-ocena

Mamy nadzieję, że „Biblia e-biznesu 2” zapracuje sobie na pełną Szóstkę:).

Co ciekawe, już na etapie przedsprzedaży i na tydzień przed oficjalną premierą (27 września), książka dotarła do 2. miejsca Listy Bestsellerów:

biblia2-bestseller-nr-2-bc

 

A czym różni się „Dwójka” od wydania pierwszego?

– to pytanie pada bardzo często. Różnice są znaczne:

  • Aktualność – „Jedynka” ukazała się w 2013 r. Przez te trzy lata e-commerce zmienił się ogromnie: na znaczeniu straciły zakupy grupowe, Allegro wprowadziło słynną „trafność” i nowy standard formatowania zdjęć, w życie weszły nowe przepisy konsumenckie – a to tylko kropla w oceanie zmian, które uwzględnia nowa edycja „Biblii”.
  • Kompleksowość i zawartość – o ile już pierwsze wydanie starało się poruszyć wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia e-biznesu w 80 podrozdziałach tematycznych, o tyle w wydaniu drugim jest ich blisko 120, czyli o 50% więcej.
  • Dwukrotnie więcej autorów – przy wydaniu pierwszym pracowało 25 specjalistów; w projekcie „Biblia e-biznesu 2” udział brało ponad dwukrotnie więcej ekspertów w swoich dziedzinach, co gwarantuje nie tylko olbrzymie bogactwo treści, ale też różnorodność formy. Oprócz felietonu Jasona Hunta o blogu jako samodzielnym modelu biznesowym znajdziesz syntetyczne rozdziały Rafała Brzoski o Paczkomatach czy Pawła Sali o FreshMailu. Michał Sadowski Mikołaj Winkiel, którzy w praktyczny sposób uświadamiają, dlaczego już dziś powinieneś monitorować internet, sąsiadują z Jackiem Kotarbińskim, który z eseistyczną lekkością dokonuje syntezy obecnych i prognozuje rozwój nowych rynków w e-biznesie. Znajdziesz tu teksty z laserową precyzją koncentrujące się na konkretnych narzędziach czy problemach (jak rozdział Artura Kurasińskiego o zastosowaniu YouTube’a w e-biznesie, czy mój tekst obnażający sekrety „trafności” Allegro); ale w „Biblii 2” nie brakuje także tekstów przekrojowych, jak choćby szerokie spojrzenie Marka Jankowskiego na błędy popełniane głównie przez średnich e-sprzedawców.

Masz więc gwarancję pasjonującej lektury!

fb_pot_biebiz

 

No właśnie: ale kim właściwie są autorzy „Biblii e-biznesu 2”?

Kilku z nich właśnie wymieniłem. Ale wszyscy – co najważniejsze – są praktykami, których łączne doświadczenie w e-biznesie wynosi ponad 1000 lat, i których zwerbowanie do stworzenia tej książki stanowiło – a niech tam, powiem to wprost! – najtrudniejszą część projektu. Prezesi spółek (także giełdowych), wybitni marketerzy, popularni blogerzy, charyzmatyczni influencerzy, menedżerowie działów e-commerce i marketingu w największych polskich biznesach i e-biznesach (z Allegro, InPostem, Furgonetką, Brand24 czy Freshmailem włącznie).

Poznajesz tych Państwa?:

biblia-e-biznesu-2-autorzy

Michał Bąk

Daniel Bossy

Wojciech Bryzek

Rafał Brzoska

Mateusz Chłodnicki

Piotr Chmielewski

Marcin Cichoń

Konrad Cioczek

Marcin Cisek

Jakub Cyran

Monika Czaplicka

Dawid Dudek

Jacek Dudzic

Maciej Dutko

Piotr Dywański

Marcin Godlewski

Dominik Homa

Jason Hunt

Marek Jankowski

Jakub Jasiński

Katarzyna Jeznach

Jacek Kotarbiński

Paweł Królak

Paweł Krzyworączka

Artur Kurasiński

Maciej Lewiński

Marcin Łukiańczyk

Artur Maciorowski

Monika Mikowska

Piotr Motyl

Rafał Namieciński

Robert Okulski

Piotr Oracz

Katarzyna Pełeszuk

Marcin Pieleszek

Adam Pioch

Marcin Piwowarczyk

Michał Połetek

Dariusz Puzyrkiewicz

Krzysztof Rdzeń

Katarzyna Ryfka-Cygan

Rafał Sadłowski

Michał Sadowski

Paweł Sala

Grzegorz Schwarz

Marcin Skowroński

Mirosław Smużniak

Jakub Sobczak

Michał Spławski

Dawid Starzykiewicz

Barbara Stawarz

Jakub Szajdziński

Piotr Szulczewski

Piotr Szymczak

Mariusz Wesołowski

Mikołaj Winkiel

Izabela Wisłocka

Marcin Wsół

Karol Zieliński

Książkę zamówisz na www.bibliaebiznesu.pl lub – jeśli wolisz z moim autografem albo dedykacją – na www.republikawiedzy.pl.

Zapraszam też na naszego FejsBoga: www.facebook.com/bibliaebiznesu – możesz tu wywołać do tablicy poszczególnych autorów, a wkrótce znajdziesz w tym miejscu całą masę bonusów, które właśnie szykujemy dla Czytelników „Biblii e-biznesu”.

Zapraszam serdecznie

Podpis-orange-mini

 

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

2 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter