Prawie 60 autorów, 120 rozdziałów tematycznych, blisko 800 stron i kilka tysięcy konkretnych porad – to druga edycja „Biblii e-biznesu” – największej i najważniejszej książki w branży. Książka już w przedsprzedaży okazała się bestsellerem!

biblia-ebiznesu-2-3d

biblia-2-wstep-dutko

– to początek wstępu otwierającego „Biblię e-biznesu 2”. Zdradzam w nim radości i zmagania, jakie towarzyszyły pracom nad tym monstrualnym tomiskiem, ale przypominam też, z czego najbardziej jesteśmy dumni: ja, jako pomysłodawca całej tej zabawy, i kilkudziesięciu świetnych ludzi, bez których „Biblia e-biznesu” nadal byłaby tylko nieuchwytną złudą. Marzeniem, które udało się jednak zmaterializować i które pomogło już kilkudziesięciu tysiącom polskich e-przedsiębiorców.

Pierwsze wydanie „Biblii e-biznesu” odniosło olbrzymi sukces:

  • nakład, którego sprzedaż kalkulowano na 2 lata, został wykupiony w ciągu pierwszych 12 dni; niezbędny okazał się szybki dodruk, ale i drugi nakład rozszedł się migiem – my zaś dostaliśmy zasłużony ochrzan od Czytelników, którzy wkurzali się nie mogąc dostać książki,
  • publikacja przez dwa lata miała status bestsellera, kilkukrotnie wskakując w tym czasie na pierwsze miejsce,
  • książka zdobyła pierwszą nagrodę „Economicus” w konkursie organizowanym przez „Gazetę Prawną” – kilkunastu wybitnych ekonomistów uznało ją za najlepszy poradnik ekonomiczny roku,
  • największym i najważniejszym honorem jest jednak ocena, jaką wystawiłeś nam Ty – Czytelnik „Biblii e-biznesu”: piątka z dużym plusem w 6-stopniowej skali:

biblia-ocena

Mamy nadzieję, że „Biblia e-biznesu 2” zapracuje sobie na pełną Szóstkę:).

Co ciekawe, już na etapie przedsprzedaży i na tydzień przed oficjalną premierą (27 września), książka dotarła do 2. miejsca Listy Bestsellerów:

biblia2-bestseller-nr-2-bc

A czym różni się „Dwójka” od wydania pierwszego?

– to pytanie pada bardzo często. Różnice są znaczne:

  • Aktualność – „Jedynka” ukazała się w 2013 r. Przez te trzy lata e-commerce zmienił się ogromnie: na znaczeniu straciły zakupy grupowe, Allegro wprowadziło słynną „trafność” i nowy standard formatowania zdjęć, w życie weszły nowe przepisy konsumenckie – a to tylko kropla w oceanie zmian, które uwzględnia nowa edycja „Biblii”.
  • Kompleksowość i zawartość – o ile już pierwsze wydanie starało się poruszyć wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia e-biznesu w 80 podrozdziałach tematycznych, o tyle w wydaniu drugim jest ich blisko 120, czyli o 50% więcej.
  • Dwukrotnie więcej autorów – przy wydaniu pierwszym pracowało 25 specjalistów; w projekcie „Biblia e-biznesu 2” udział brało ponad dwukrotnie więcej ekspertów w swoich dziedzinach, co gwarantuje nie tylko olbrzymie bogactwo treści, ale też różnorodność formy. Oprócz felietonu Jasona Hunta o blogu jako samodzielnym modelu biznesowym znajdziesz syntetyczne rozdziały Rafała Brzoski o Paczkomatach czy Pawła Sali o FreshMailu. Michał Sadowski Mikołaj Winkiel, którzy w praktyczny sposób uświadamiają, dlaczego już dziś powinieneś monitorować internet, sąsiadują z Jackiem Kotarbińskim, który z eseistyczną lekkością dokonuje syntezy obecnych i prognozuje rozwój nowych rynków w e-biznesie. Znajdziesz tu teksty z laserową precyzją koncentrujące się na konkretnych narzędziach czy problemach (jak rozdział Artura Kurasińskiego o zastosowaniu YouTube’a w e-biznesie, czy mój tekst obnażający sekrety „trafności” Allegro); ale w „Biblii 2” nie brakuje także tekstów przekrojowych, jak choćby szerokie spojrzenie Marka Jankowskiego na błędy popełniane głównie przez średnich e-sprzedawców.

Masz więc gwarancję pasjonującej lektury!

fb_pot_biebiz

No właśnie: ale kim właściwie są autorzy „Biblii e-biznesu 2”?

Kilku z nich właśnie wymieniłem. Ale wszyscy – co najważniejsze – są praktykami, których łączne doświadczenie w e-biznesie wynosi ponad 1000 lat, i których zwerbowanie do stworzenia tej książki stanowiło – a niech tam, powiem to wprost! – najtrudniejszą część projektu. Prezesi spółek (także giełdowych), wybitni marketerzy, popularni blogerzy, charyzmatyczni influencerzy, menedżerowie działów e-commerce i marketingu w największych polskich biznesach i e-biznesach (z Allegro, InPostem, Furgonetką, Brand24 czy Freshmailem włącznie).

Poznajesz tych Państwa?:

biblia-e-biznesu-2-autorzy

Michał Bąk

Daniel Bossy

Wojciech Bryzek

Rafał Brzoska

Mateusz Chłodnicki

Piotr Chmielewski

Marcin Cichoń

Konrad Cioczek

Marcin Cisek

Jakub Cyran

Monika Czaplicka

Dawid Dudek

Jacek Dudzic

Maciej Dutko

Piotr Dywański

Marcin Godlewski

Dominik Homa

Jason Hunt

Marek Jankowski

Jakub Jasiński

Katarzyna Jeznach

Jacek Kotarbiński

Paweł Królak

Paweł Krzyworączka

Artur Kurasiński

Maciej Lewiński

Marcin Łukiańczyk

Artur Maciorowski

Monika Mikowska

Piotr Motyl

Rafał Namieciński

Robert Okulski

Piotr Oracz

Katarzyna Pełeszuk

Marcin Pieleszek

Adam Pioch

Marcin Piwowarczyk

Michał Połetek

Dariusz Puzyrkiewicz

Krzysztof Rdzeń

Katarzyna Ryfka-Cygan

Rafał Sadłowski

Michał Sadowski

Paweł Sala

Grzegorz Schwarz

Marcin Skowroński

Mirosław Smużniak

Jakub Sobczak

Michał Spławski

Dawid Starzykiewicz

Barbara Stawarz

Jakub Szajdziński

Piotr Szulczewski

Piotr Szymczak

Mariusz Wesołowski

Mikołaj Winkiel

Izabela Wisłocka

Marcin Wsół

Karol Zieliński

Książkę zamówisz na www.bibliaebiznesu.pl.

Zapraszam też na naszego FejsBoga: www.facebook.com/bibliaebiznesu – możesz tu wywołać do tablicy poszczególnych autorów, a wkrótce znajdziesz w tym miejscu całą masę bonusów, które właśnie szykujemy dla Czytelników „Biblii e-biznesu”.

Zapraszam serdecznie

Podpis-orange-mini

2 komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Mucha w czekoladzie”,
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem akcjonariusz Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


A jako że nie zawsze mam czas zadbać o zdrowe jedzenie, od lat pomaga mi wygodny i zdrowy katering z dostawą pod same drzwi, Nice To Fit You, który również polecam!


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Mucha w czekoladzie, Maciej Dutko