W tym roku już po raz drugi ludzie związani z branżą internetową wspierają akcję #dladzieciakow. Angażują się w nią startupowcy, marketingowcy, firmy działające w Internecie, inwestorzy, blogerzy, komentatorzy, jak i inni bardziej lub mniej znani w sieci użytkownicy.

dladzieciakow-social

 

Założenie jest proste: wychowawcy, dyrektorzy placówek i opiekunowie dzieci z domów dziecka, wraz ze swoimi podopiecznymi przygotowują listę prezentów, które ci ostatni chcieliby ujrzeć w tym roku pod choinką na Święta. Dzieci (i młodzież) sporządzają listy – młodsze w formie listów do Mikołaja, inni zwyczajnie przekazują swoje pragnienia ustnie lub pisemnie. Gdy uda się już zebrać świąteczne pragnienia od każdego – ostateczna lista prezentów jest kompletowana i wyceniania. W ten sposób powstaje kwota, którą ludzie polskiego Internetu, jak i zwykli użytkownicy sieci próbują zebrać. Po jej zebraniu – kupowane są prezenty i dostarczane do placówek.

Akcja została zapoczątkowana w zeszłym roku przez Karola Zielinskiego i swoim zasięgiem objęła 15 domów dziecka z różnych regionów Polski. W wyniku zbiórki planowano zebrać blisko 27 000 złotych. Udało się zebrać znacznie więcej, bo ponad 35 000 złotych. To zaś pozwoliło zaangażować kolejne placówki i tym samym kupić prezenty dla ponad 300 dzieciaków (to o prawie 100 więcej niż było planowane na początku).

W tym roku wyzwanie jest jeszcze większe. W akcji bierze udział 21 placówek zlokalizowanych w różnych rejonach kraju (w tym m.in. w Gdańsku, Gdyni, Wejherowie, Szczecinku, Białymstoku, Sanoku, Oświęcimiu, Poznaniu, Chełmnie, czy Wołowie). Do uzbierania jest ponad 50 000 złotych, co pozwoli na zakup prezentów dla blisko 450 dzieci. I to prezentów nie byle jakich, bo jednym z głównych celów tegorocznej edycji jest zakup prezentów rozwijających, wspomagających rozwój umiejętności, pasji i talentów dzieci.

Teraz, bo od poniedziałku, 16. listopada – trwa najtrudniejszy etap – zbiórka, do której dołączyć może każdy, kto tylko ma chęć wspomóc akcję #dladzieciakow. Aby pomóc wystarczy wejść na http://akcjadladzieciakow.pl i wpłacić dowolną kwotę.

Dodatkowo organizatorzy bardzo by chcieli, by każdy kto tylko dołącza się do akcji wspomógł ją też promocyjnie. W tym przede wszystkim namawiają do nakręcenia krótkiego filmu, w którym mówi się o tym, że akcja istnieje, warto w niej wziąć udział, wpłacić pieniądze i nagrać swój własny film promujący. W ten sposób #dladzieciakow dociera dalej i angażowane są w nią kolejne osoby.

Oczywiście nie tylko taka forma promocji się liczy i jest praktykowana. Ludzie tworzą grafiki, piszą artykuły, wpisy na blogi, czy serwisy społecznościowe. I podają coraz to kolejne informacje o akcji dalej, do swoich znajomych i rodziny, by ich również do udziału zaprosić.

My również z całego serca wspieramy akcję #dladzieciakow, robiąc co tylko możemy, by zrobiło się o niej głośno. Wspólnie możemy osiągnąć jeszcze więcej.

dladzieciakow-logo-black-outline
Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

3 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter