W tym roku już po raz drugi ludzie związani z branżą internetową wspierają akcję #dladzieciakow. Angażują się w nią startupowcy, marketingowcy, firmy działające w Internecie, inwestorzy, blogerzy, komentatorzy, jak i inni bardziej lub mniej znani w sieci użytkownicy.

dladzieciakow-social

 

Założenie jest proste: wychowawcy, dyrektorzy placówek i opiekunowie dzieci z domów dziecka, wraz ze swoimi podopiecznymi przygotowują listę prezentów, które ci ostatni chcieliby ujrzeć w tym roku pod choinką na Święta. Dzieci (i młodzież) sporządzają listy – młodsze w formie listów do Mikołaja, inni zwyczajnie przekazują swoje pragnienia ustnie lub pisemnie. Gdy uda się już zebrać świąteczne pragnienia od każdego – ostateczna lista prezentów jest kompletowana i wyceniania. W ten sposób powstaje kwota, którą ludzie polskiego Internetu, jak i zwykli użytkownicy sieci próbują zebrać. Po jej zebraniu – kupowane są prezenty i dostarczane do placówek.

Akcja została zapoczątkowana w zeszłym roku przez Karola Zielinskiego i swoim zasięgiem objęła 15 domów dziecka z różnych regionów Polski. W wyniku zbiórki planowano zebrać blisko 27 000 złotych. Udało się zebrać znacznie więcej, bo ponad 35 000 złotych. To zaś pozwoliło zaangażować kolejne placówki i tym samym kupić prezenty dla ponad 300 dzieciaków (to o prawie 100 więcej niż było planowane na początku).

W tym roku wyzwanie jest jeszcze większe. W akcji bierze udział 21 placówek zlokalizowanych w różnych rejonach kraju (w tym m.in. w Gdańsku, Gdyni, Wejherowie, Szczecinku, Białymstoku, Sanoku, Oświęcimiu, Poznaniu, Chełmnie, czy Wołowie). Do uzbierania jest ponad 50 000 złotych, co pozwoli na zakup prezentów dla blisko 450 dzieci. I to prezentów nie byle jakich, bo jednym z głównych celów tegorocznej edycji jest zakup prezentów rozwijających, wspomagających rozwój umiejętności, pasji i talentów dzieci.

Teraz, bo od poniedziałku, 16. listopada – trwa najtrudniejszy etap – zbiórka, do której dołączyć może każdy, kto tylko ma chęć wspomóc akcję #dladzieciakow. Aby pomóc wystarczy wejść na http://akcjadladzieciakow.pl i wpłacić dowolną kwotę.

Dodatkowo organizatorzy bardzo by chcieli, by każdy kto tylko dołącza się do akcji wspomógł ją też promocyjnie. W tym przede wszystkim namawiają do nakręcenia krótkiego filmu, w którym mówi się o tym, że akcja istnieje, warto w niej wziąć udział, wpłacić pieniądze i nagrać swój własny film promujący. W ten sposób #dladzieciakow dociera dalej i angażowane są w nią kolejne osoby.

Oczywiście nie tylko taka forma promocji się liczy i jest praktykowana. Ludzie tworzą grafiki, piszą artykuły, wpisy na blogi, czy serwisy społecznościowe. I podają coraz to kolejne informacje o akcji dalej, do swoich znajomych i rodziny, by ich również do udziału zaprosić.

My również z całego serca wspieramy akcję #dladzieciakow, robiąc co tylko możemy, by zrobiło się o niej głośno. Wspólnie możemy osiągnąć jeszcze więcej.

dladzieciakow-logo-black-outline

3 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl, w ramach projektu href="http://www.audite.pl">Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

  • Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (czego nie dały mi ani Nazwa.pl, ani OVH, ani Home.pl)
  • Dużo podróżuję. Noclegi zamawiam zwykle przez Agoda.com – cenię olbrzymi wybór i szybki proces rezerwowania.
  • Jeśli nie hotele, to Airbnb – to genialna alternatywa, zwłaszcza na wyjazdy z przyjaciółmi, kiedy chcemy zamieszkać w jednym miejscu. I w sensownych cenach!
  • Często wyjeżdżam za granicę. Dzięki karcie Revolut skończył się koszmar biegania po kantorach i wymieniania walut – wszędzie płacę jedną kartą bez absurdalnych różnic kursowych.
  • Wysyłamy nieco przesyłek kurierskich. A wszystkie przez wygodny serwis Furgonetka.pl.
  • Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!
  • Z taksówek korzystam rzadko, ale jeśli już – wybieram Ubera lub Bolta, bo uwielbiam ich wygodne i funkcjonalne aplikacje.

Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Szkolenie E-biznes do Kwadratu
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
[dodaj do koszyka, wpisz kod "300" i zobacz, co się stanie!]
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!
nieruchomości - najlepsze książki