Dlaczego większość e-ofert sprzedaży nieruchomości to… trupy i jakie błędy popełniają ich autorzy? 

Posłuchaj, o co wypytał mnie Paweł Bochnowski na antenie Asbiro.tv podczas niedawnego seminarium na Stadionie Narodowym w Warszawie:

W razie problemów z odtworzeniem wideo, skorzystaj z linku bezpośredniego: https://youtu.be/8QkCv9DqghE 


Więcej – w mojej najnowszej książce (nie tylko dla nieruchomościowców):


Sprawdź też moje flagowe szkolenie wideo, które nauczy Cię tworzenia ekstremalnie skutecznych ofert (skorzystaj z promocji podczas pandemii – udostępnij informację o szkoleniu na swoim Facebooku i zamiast 997… zapłać 97 zł!):


  → Obejrzyj wcześniejsze wywiady:

5 komentarzy

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • To zabawne ,ale sprzedaż samochodu wszystko opisane co robione i kiedy, naprawy powodowała gorsza sprzedaż. Ludzie się bali pewnie kilkuletniego auta ładnie opisanego ze zdjęciami.
    Zrobienie zdjęcia mikrofalówką i wrzucenie na OLX. Napisanie sprzedam auto model i 2 tragiczne zdjęcia spowodował sprzedaż. Nawet znany youtuber miał problem jak pięknie opisał stan pojazdu. Kopiując jego technikę napisz prawie nic, się udało.

    Może akurat w branży samochodowej patologią jest fotoshop i najlepiej udawać ,że się człowiek nie zna? Podać minimum informacji i tyle. Ciekawi mnie pana opinia kiedy może wrzucić słabe ogłoszenie specialnie. W przypadku auta zadziałało, gdzieś jeszcze się uda?

    • I tak bywa:) Temat tworzenia ofert jest dość złożony, bo działa tu wiele mechanizmów, które warto znać (mówię o nich m.in. w szkoleniu „E-biznes do Kwadratu”). Ale tu wspomnę tylko o jednej zasadzie: warto mieć „jakąś” ofertę (choćby słabą) zamiast żadnej – nawet oferta stworzona „na kolanie” ma ten plus, że może ją zobaczyć osoba szukająca danego produktu – a zbyt często spotykałem e-sprzedawców, którzy tak długo „szlifowali” swoje ogłoszenia sprzedażowe, że tracili mnóstwo klientów zagarnianych przez słabszą, ale OBECNĄ ze swoją ofertą konkurencję.

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Moje książki i szkolenia

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

  • Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (czego nie dały mi ani Nazwa.pl, ani OVH, ani Home.pl)
  • Dużo podróżuję. Noclegi zamawiam zwykle przez Agoda.com – cenię olbrzymi wybór i szybki proces rezerwowania.
  • Jeśli nie hotele, to Airbnb – to genialna alternatywa, zwłaszcza na wyjazdy z przyjaciółmi, kiedy chcemy zamieszkać w jednym miejscu. I w sensownych cenach!
  • Często wyjeżdżam za granicę. Dzięki karcie Revolut skończył się koszmar biegania po kantorach i wymieniania walut – wszędzie płacę jedną kartą bez absurdalnych różnic kursowych.
  • Wysyłamy sporo przesyłek kurierskich. A wszystkie przez wygodny serwis Furgonetka.pl.
  • Aby nie mieć wielu kart płatniczych w portfelu, wszystkie noszę w jednej – Curve to wygodna i rewolucyjna „wielokarta”.
  • Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!
  • Z taksówek korzystam rzadko, ale jeśli już – wybieram Ubera lub Bolta, bo uwielbiam ich wygodne i funkcjonalne aplikacje.
  • Jeszcze bardziej lubię elektryczne auta na minuty. Dlatego często wypożyczam Vozillę.

Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Szkolenie E-biznes do Kwadratu
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
[dodaj do koszyka, wpisz kod "300" i zobacz, co się stanie!]
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!
nieruchomości - najlepsze książki