Każdego miesiąca przeglądam setki ofert sprzedaży domów i mieszkań. I wszystkie zamykam po kilku sekundach (podobnie jak 99,9% innych niedoszłych klientów). Powód: typowe i mniej typowe błędy podczas tworzenia ofert. Chcesz je poznać i zneutralizować?

W najbliższy czwartek (8 października) we Wrocławiu opowiem o 7 potworkach, które powtarzane są przez autorów ofert w internecie z uporem seryjnego samobójcy. Niektóre z nich, jak na przykład złe zdjęcia, są dość typowe i banalne; inne – mimo że równie częste – nie są już tak oczywiste. Co ciekawe jednak, wszystkie powodują, że potencjalny klient, który chce zostawić nam kilkaset tysięcy złotych za nasze mieszkanie czy dom, jest przez naszą ofertę bardzo skutecznie zniechęcany.

A przecież oferta w internecie jest naszym pracownikiem – ma robić wszystko, aby zachęcić i przekonać odbiorcę! Dlaczego więc utrzymujemy sprzedawcę – nieudacznika, zamiast poprawić jego pracę i sprawić, by klienci, którzy odwiedzą naszą stronę, nie szukali w panice krzyżyka, lecz pole z numerem telefonu albo mailem?

Zapraszam na szkolenie „Nieruchomościowe seppuku” – opowiem, co wkurza i odstrasza klientów oraz jak te odstraszacze wyeliminować.

 

Prowadzący: Maciej Dutko

– przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”). Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), Mensis.pl, „Magazynu Online Marketing”.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska). Z powodu pasji do tropienia i zwalczania szkodników, które psują e-sprzedaż, nazywany „doktorem Housem (a przez złośliwców – Magdą Gessler) polskiego internetu”. Propagator etyki w marketingu.

 

O spotkaniu

 

Stowarzyszenie Mieszkanicznik

W styczniu 2012 r. rozpoczęło działalność ogólnopolskie Stowarzyszenie Właścicieli Nieruchomości na Wynajem „Mieszkanicznik”. Po pięciu latach istnienia Stowarzyszenie ma 8000 obserwatorów oraz zrzesza ponad 1700 członków regularnie spotykających się w szesnastu miastach w Polsce i dwóch oddziałach europejskich poza Polską.

Chcemy, aby relacje pomiędzy Wynajmującymi a Najemcami opierały się na jasnych zasadach, aby najemcy podpisując umowy najmu czuli się bezpiecznie i mieli świadomość, że mają do czynienia z profesjonalistami świadczącymi usługi na wysokim poziomie. W tym celu Stowarzyszenie skupia wokół siebie ludzi działających w branży wynajmu, organizuje co miesiąc kilkanaście lokalnych spotkań, prowadzi kongresy, na których ujednolicana jest wiedza i praktyka, a także wprowadza nasz polski rynek na wyższy poziom stając się platformą wymiany wiedzy i doświadczeń.

CYWILIZUJEMY POLSKI RYNEK NAJMU.

Wielu z nas przekonało się już, że potrzebujemy wiedzy i dobrych standardów praktyki, abyśmy byli w stanie lepiej i bezpieczniej zarządzać najmem. Najemcy również odczuwają podnoszenie przez nas standardów w taki sposób, że selekcja odbywa się w sposób jawny i przejrzysty, podpisane umowy zawierają jasne ustalenia obu stron, w naszych nieruchomościach zachowane są zasady bezpieczeństwa i komfortu.
Umowy pomiędzy wyedukowanymi stronami są bezpieczniejsze i dłuższe. Nie powstają wówczas konflikty na skutek braku uzgodnień. Wszystko jest doprecyzowane i wyjaśnione. Zobowiązujemy naszych członków i zachęcamy wszystkich pozostałych właścicieli nieruchomości do wdrażania i stosowania naszego Kodeksu Etyki Mieszkanicznika w relacjach z najemcami. Chcemy, aby wizerunek Stowarzyszenia kojarzył się z WYŻSZYM STANDARDEM NAJMU.

W Polsce rynek mieszkań na wynajem szacowany jest na 660 tysięcy lokali i w najbliższych latach będzie rósł. Tymczasem pod wieloma względami nie osiągnął jeszcze standardów powszechnych w krajach Europy Zachodniej czy w USA. Szara strefa, prawo bardziej chroniące interesy jednej strony, brak bazy „złych najemców”, niski standard obsługi i poziom wiedzy pośredników w najmie, brak kredytów „buy-to-let” ? to tylko niektóre z bolączek polskiego rynku.

DO CZEGO DĄŻYMY?

Misją oraz naszym nadrzędnym celem jest dążenie do ucywilizowania polskiego rynku najmu.

JAK CHCEMY TO REALIZOWAĆ?

Naszą ambicją jest dążenie do ochrony interesów zarówno Mieszkaniczników jak i najemców. Realizujemy to poprzez działania na rzecz zwiększenia równowagi prawnej w relacjach pomiędzy wynajmującymi a najemcami, jak również między Mieszkanicznikami a bankami i innymi podmiotami (spółdzielnie, wspólnoty, administracja). Chcemy również kreować i promować etyczne standardy najmu i działać na rzecz zmiany prawa oraz zwiększania bezpieczeństwa najmu m.in. poprzez powołanie Sądu Arbitrażowego przy Stowarzyszeniu.

 

GŁÓWNE CELE określone przez zarząd stowarzyszenia na obecną kadencję do 2020 roku to:

  1. 5000 Członków Stowarzyszenia.
  2. Lider i zastępca w każdym 100-tysięcznym mieście plus regularne spotkania.
  3. Dotarcie do 600 tys. właścicieli nieruchomości na wynajem.
  4. Organizowanie raz w roku NAJLEPSZEGO w Polsce wydarzenia dla właścicieli nieruchomości na wynajem (Kongres Mieszkaniczników)
  5. Akademia Mieszkancznika -Organizowanie regularnych szkoleń z zarządzania najmem w dużych miastach (min. jedno szkolenie rocznie w każdym głównym mieście.
  6. Pozyskanie partnerów o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości (banki, instytucje, organizacje, itp.).
  7. Rozpoznawalność – 50 cytatów w ogólnopolskich mediach rocznie
  8. Wspieranie nowo powstających firm działających w obszarze rynku najmu.
  9. Powszechne stosowanie nowych standardów najmu
  10. Udział partnerski w prowadzeniu konsultacji społecznych.
  11. Zaktywizowanie członków w celu osiągnięcia poziomu 80 proc opłaconych składek członkowskich.
  12. Najemcy – eksploracja rynku.

Źródło: www.mieszkanicznik.org.pl/o-nas

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Moje książki i szkolenia

Reklama

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter

 
Szkolenie E-biznes do Kwadratu
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!