Personal branding dla początkujących (i nie tylko)


Patroni Medialni i Sponsorzy:


 

Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.

Maciej Dutko (ze wstępu)

 

To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!

 


– to prawdopodobnie pierwsza polska książka
o budowaniu marki osobistej!
(nie tylko dla przedsiębiorców!)

 

Zgarnij bezpłatne fragmenty: 

PDF, 36 str. + MP3, 50 min., 59 MB

Dowiedz się:

  • dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
  • jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
  • dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
  • jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
  • czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
  • w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
  • czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
  • czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
  • czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
  • dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
  • z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
  • co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
  • jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
  • jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?

 

Spis treści:

Dwie wiadomości, czyli tytułem wstępu

Dzieckiem w kolebce  kto łeb urwał Hydrze…

Garść sprawdzonych „jaków”

Konferencje – wypał czy nie?
Publikuj i zapisuj się w branży!
„Kup pan magisterkę!”
Własna książka za 5 zł? Czemu nie!
A może e-book na początek?
Tutoriale tematyczne
Być w mediach, czyli parcie na szkło
Od dźwigni do kostek domina
Personal branding to też branding…
Barwy firmowe
Logo/logotyp
Czcionka
Inne budulce brandingu
Nietypowe elementy imidżu
Strona WWW
Dobra domena
Dobra jakość strony
Dobry content
Ekspozycja sukcesów i osiągnięć
Promocja strony
CV or not cv? – oto jest pytanie
Ludzie blogi piszą…
Obecność w soc-mediach
Facebook, of course
Eksperć się na Youtube
Jesteś wiki = jesteś sexi!
Profeo i spółka
Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja
Portfolio znaczy teczka
Opinie – współczesne wyrocznie
Cudza marka dźwignią Twojej
Liczby a skromność – co ma piernik…?
Graj ceną

Koniec.  A może dopiero początek?

Lokowanie produktów

 

Zdjęcia ze studia Audioteka.pl:

 

…a zresztą: sam zobacz, jak wykluwał się audio-Tygrys:


„Efekt tygrysa” w oku paparazzich:

O Autorze (z okładki):

Maciej Dutko

 

Parametry:

  • format książki: A5
  • strony (książka i e-book): 160
  • druk: offset, 90 g
  • książka w kolorze
  • okładka: miękka
  • ISBN książki: 978-83-64845-00-0
  • e-book: efekttygrysa-pdf PDF + efekttygrysa-epub ePub + efekttygrysa-mobi Mobi
  • prapremiera zagraniczna: 27.06.2014, Londyn
  • premiera książki: 02.08.2014
  • audiobook: efekttygrysa-mp3 MP3, efekttygrysa-cd CD MP3
  • długość: 3 godz. 19 min.
  • czyta: Grzegorz Pawlak
  • ISBN audiobooka: 978-83-64845-66-6
  • premiera audiobooka: 06.11.2014

 

Książka, e-book czy audiobook – co wybierasz?

W serii również:

Polubiłeś Tygrysa? Dołącz do jego stadka na:

Efekt tygrysa na Facebooku

 i napisz kilka słów, jak podobała Ci się książka.

Efekt tygrysa - Maciej Dutko

  

 

Recenzje i informacje w mediach:

GazetaPraca - wywiad o wizytówkach

 

© Książka i strona www.efekttygrysa: Maciej Dutko & Evolu
© Projekt okładki i kotów: Dominika Zakrzewska & frontDESIGN.pl
© Spot wideo: Łukasz „Socz” Solarski & BlogShow.pl
Druk książki (nakład wadliwy, wycofany ze sprzedaży): Jakub B. Bączek & Stageman.pl
Druk książki (nakład prawidłowy, w sprzedaży): Drukarnia Interak
Produkcja wersji audio: Audioteka.pl

Informacja: z powodu poważnych błędów poligraficznych, do jakich dopuścił wykonawca pierwszego nakładu, do 19.10.2014 w sprzedaży znajdowały się wadliwe egzemplarze książki (mniejszy format, książki źle przycięte, słabej jakości grafiki). Osoby, które życzą sobie wymienić posiadane egzemplarze na nowe, wolne od wad, proszę o kontakt: [email protected]. Wymiana będzie całkowicie bezpłatna. Wymianie nie podlegają egzemplarze darmowe (promocyjne, bonusowe, konkursowe itp.).

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Mucha w czekoladzie”,
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem akcjonariusz Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


A jako że nie zawsze mam czas zadbać o zdrowe jedzenie, od lat pomaga mi wygodny i zdrowy katering z dostawą pod same drzwi, Nice To Fit You, który również polecam!


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Mucha w czekoladzie, Maciej Dutko