Im więcej narzędzi, technik i możliwości, tym bardziej dzisiejszy marketing zbliża się do dna. Może więc już czas powrócić do starych, sprawdzonych, zdrowych i skutecznych sposobów promowania? 

Marketing to chyba jedno z najbardziej przereklamowanych słów, jakie funkcjonują w świecie e-biznesu. Internet jest pełen rozmaitych szkoleń prowadzonych przez „trenerów”, którzy „uczą marketingu”. Agencje reklamowe (lub firmy za takie się podające) głoszą wszem i wobec peany na cześć marketingu. Czy któreś z poniższych sformułowań nie brzmi znajomo: „Masz sklep internetowy? Rób marketing!”, „Sprzedajesz na Allegro? Tylko marketing pozwoli ci osiągnąć sukces”, „Sprzedajesz usługi? Bez marketingu nic nie sprzedasz!”, „Istniejesz w internecie? Ale bez marketingu?!”? 

„Marketing” paradoksalnie jest jednym z najbardziej znienawidzonych słów przez osoby, które go próbują. Mnóstwo sprzecznych opinii, rad, całe legiony „coachów”, „trenerów biznesu” i „doradców”, którzy o marketingu pojęcia nie mają, tylko pogorszyło „marketingowe notowania” marketingu jako takiego. Dołożyć trzeba w końcu „okraszanie” marketingu rozmaitymi przymiotnikami i związkami frazeologicznymi: np. „marketing przez osmozę” (biolodzy zabrali się za jego robienie?), „marketing przez kulturę” (chamstwo najwyraźniej się w marketingu rozpanoszyło i trzeba było to naprawić!) czy też „mix mental marketing” (tutaj komentarz jest zbędny…). Efekt tego wszystkiego jest taki, że marketing w Polsce podupadł.

O czym jest książka „Make Marketing Great Again”? O starym, dobrym i w pewien sposób „normalnym” podejściu do marketingu. Podejściu analitycznym, opartym na faktach, danych i zrozumieniu procesów, które z jakichś powodów zostały zapomniane. Ta książka, mam nadzieję, sprawi, że Twój marketing znów będzie wielki, co w moim rozumieniu znaczy tyle, co „skuteczny”.

[opis wydawcy]

 

dr Dawid Dudek – pasjonat nowych technologii oraz analizy danych, podróżnik. Doradza firmom, jak budować lejki sprzedażowe oraz zaawansowane kanały komunikacyjne z klientem. Wykładowca w kilku uczelniach. Autor „Biblii taniego latania” i „Biblii taniego spania” – książek, które zmieniły myślenie o tanim podróżowaniu tysięcy ludzi, współautor kultowej „Biblii e-biznesu”. Autor bloga JakRobicMarketing.pl, na którym przekazuje skuteczne i praktyczne metody tworzenia reklamy, docierania do klientów oraz sprzedaży. Na co dzień niewolnik czterech kotów, którym poświęca czas, gdy tylko nie podróżuje, i mąż.

Dawid Dudek: „Make Marketing Great Again”

Zamów książkę: KsiegarniaGlobtrotera.pl (podaj kod AkademiaInternetu, a otrzymasz 10% zniżki + bezpłatną przesyłkę.

Projekt okładki: Dominika Zakrzewska (Korekto.pl)

Skład: Zuzanna Helis (Korekto.pl)

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

1 komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Moje książki i szkolenia

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

E-biznes do Kwadratu "Biblia e-biznesu 2" - w bonusie!

Reklama

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter

 
E-biznes do Kwadratu - Program 500-
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!
• teraz: w "Programie 500-" :)

Zamów dziś i zdobądź dodatkowo
"Biblię e-biznesu 2" (wart. 129 zł)!