Masz chrapkę na zagraniczne rynki? A kto nie ma! Jeśli czujesz, że masz potencjał, aby wypłynąć ze swoim biznesem na szerokie, europejskie wody, weź udział w konkursie dla prawdziwych Zdobywców .EUropy. W ramach konkursu przygotujesz się na podbój europejskich rynków i zdobędziesz atrakcyjne nagrody, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję!

Zaraz, zaraz! Zdobywanie zagranicznych rynków, wyprzedzanie konkurencji – to wszystko bardzo fajnie brzmi, ale tak naprawdę to jak to ugryźć? Zacznijmy od początku. Zanim wyruszysz na podbój Europy, musisz się odpowiednio przygotować.

 

Nie daj się zwieść

Ok! Myślisz teraz pewnie, że skoro stajesz w szranki z największymi, to musisz mieć klasę. Po czym wydajesz kilka tysięcy złotych na garnitur szyty na miarę. Hm, niekoniecznie o takie przygotowanie tutaj chodzi…

Twój wizerunek jest oczywiście ważny, ale zwróć uwagę na jedną rzecz – pierwszy kontakt zagranicznego klienta z Twoją marką będzie miał zapewne miejsce w… wynikach wyszukiwania Google. A tam klient nie zobaczy Ciebie i Twojego garnituru, ale Twoją domenę. Za domenę przynajmniej mniej zapłacisz 😉

 

Zarejestruj odpowiednią domenę

Podstawowym błędem wielu przedsiębiorców jest niestety bagatelizowanie domeny, np. kupowanie “aby była”. Przecież, tak czy inaczej, nigdy nie ma takiej jaką chcesz, trzeba iść na ustępstwa albo dużo zapłacić za odkupienie… A tak w ogóle to masz już domenę .pl czy .com.pl, więc po co Ci więcej?

A po to, żeby zagraniczny klient zaufał Twojej firmie zanim jeszcze zobaczy Twoją stronę i ofertę.

 

Jedna domena, 28 rynków

Jaką więc domenę zarejestrować jeśli ruszasz na podbój zagranicznych rynków? Po pierwsze, wybierz nazwę domeny w języku angielskim, aby była zrozumiała dla zagranicznego odbiorcy. Po drugie, dobierz odpowiednie rozszerzenie. Pewnie już łapiesz się za portfel myśląc, że będziesz musiał zarejestrować osobną końcówkę dla każdego europejskiego kraju… Spokojnie 😉

Całe szczęście, nie jesteś pierwszą osobą, która chce w prosty (i tani) sposób promować się na rynkach europejskich, więc rozwiązanie masz już pod ręką. A tym rozwiązaniem jest domena .eu. Obok .pl i .com, domena europejska jest jedną z najchętniej zamawianych w Polsce końcówek. Polscy przedsiębiorcy uważają bowiem, że ułatwia im prowadzenie biznesu międzynarodowego oraz poprawia wizerunek firmy w oczach zagranicznych kontrahentów.

Końcówka .eu uwiarygadnia również Twoją działalność – jest to znak, że firmę obowiązuje prawo Unii Europejskiej, a zatem jest ona godna zaufania. Proste?

 

Do boju!

Wiesz już jak zdobyć zaufanie zagranicznego klienta, nie pozostaje więc nic innego jak zarejestrować świetną domenę .eu dla Twojego biznesu i wziąć udział w quizie dla Zdobywców .Europy!

EUropa - Domeny.tv

Na prawdziwych Zdobywców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. torby bawełniane, kubki, notesy magnetyczne, długopisy oraz książki, które będą nieocenionym źródłem wiedzy i pomogą Ci odnieść sukces na zagranicznych rynkach, np. “Targuj się! Zen negocjacji” oraz “Efekt tygrysa – puść swoją osobistą markę w ruch!” Macieja Dutko. Pełną listę nagród znajdziesz tutaj.

 

Pokaż, że jesteś prawdziwym Zdobywcą! Do zobaczenia na https://www.domeny.tv/quiz-eu 🙂

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter