kongres baner

 

Jak przygotować wzorcową kampanię marketingową osobno dla klientów z sektora B2B i B2C?

Już w dniach 17-18 marca 2016 roku w Hotelu Novotel Airport odbędzie się XI edycja Kongresu Online Marketing!

W tym roku Kongres będzie podzielony na ścieżkę B2B o B2C, dzięki czemu omówimy tylko te zagadnienia, które dotyczą klientów Twojej firmy. Podczas Kongresu każdy uczestnik ma szansę stworzyć swój swój indywidualny program kongresu i uczestniczyć tylko w tych prelekcjach, które go interesują.

Na specjalną prośbę uczestników poprzednich edycji wprowadzamy drugi, warsztatowy dzień kongresu! Pierwszego dnia zaplanowaliśmy pełne inspiracji prelekcje osobno dla sektora B2B i B2C, natomiast drugiego dnia warsztaty.

Wśród gości będą: Daril Kim, Przemysław Pająk, Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Piotr Chmielewski i Maciej Dutko.

Podczas jedenastej edycji Kongresu odbędzie się debata dotycząca tematyki zmian związanych z opodatkowaniem e-sklepów. Jakiej wielkości obciążeniem dla sklepów internetowych będzie nowy podatek? Jest to niepowtarzalna szansa, aby zadać pytania ekspertom i rozwiać swoje wątpliwości.

Osoby, które wezmą udział w Kongresie, dowiedzą się również w jaki sposób zbudować idealny komunikat marketingowy i wpłynąć na decyzje zakupowe klientów za pomocą wykorzystania metod z dziedziny neuromarketingu.

Natomiast drugiego dnia odbędą się certyfikowane warsztaty w grupach do 25 osób: e-mail marketing, Google Analytics, Google AdWords, Facebook.

 

Jeżeli chcesz efektywniej niż inni walczyć o klienta w sieci z wykorzystaniem skutecznych i nowatorskich narzędzi – nie może Cię z Nami zabraknąć już 17 marca!

Formularz zgłoszeniowy oraz więcej szczegółów jest dostępnych pod adresem www.kongres-online.pl

 

Dodatkowe informacje:

Marta Przewoźna
Online Marketing Polska

[email protected]

Mobile: +48 605 764 052

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Moje książki i szkolenia

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

  • Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (czego nie dały mi ani Nazwa.pl, ani OVH, ani Home.pl)
  • Dużo podróżuję. Noclegi zamawiam zwykle przez Agoda.com – cenię olbrzymi wybór i szybki proces rezerwowania.
  • Jeśli nie hotele, to Airbnb – to genialna alternatywa, zwłaszcza na wyjazdy z przyjaciółmi, kiedy chcemy zamieszkać w jednym miejscu. I w sensownych cenach!
  • Często wyjeżdżam za granicę. Dzięki karcie Revolut skończył się koszmar biegania po kantorach i wymieniania walut – wszędzie płacę jedną kartą bez absurdalnych różnic kursowych.
  • Wysyłamy sporo przesyłek kurierskich. A wszystkie przez wygodny serwis Furgonetka.pl.
  • Aby nie mieć wielu kart płatniczych w portfelu, wszystkie noszę w jednej – Curve to wygodna i rewolucyjna „wielokarta”.
  • Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!
  • Z taksówek korzystam rzadko, ale jeśli już – wybieram Ubera lub Bolta, bo uwielbiam ich wygodne i funkcjonalne aplikacje.
  • Jeszcze bardziej lubię elektryczne auta na minuty. Dlatego często wypożyczam Vozillę.

Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Szkolenie E-biznes do Kwadratu
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
[dodaj do koszyka, wpisz kod "300" i zobacz, co się stanie!]
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!
nieruchomości - najlepsze książki