Po 3 latach przerwy powraca popularne wśród e-sprzedawców szkolenie „E-biznes do Kwadratu”. Jest to katalog 33 pozacenowych zasad budowania przewagi konkurencyjnej, tak ważnych dziś na rynku psutym przez „cenodajki”. Szkolenie prowadzi Maciej Dutko – certyfikowany wykładowca Allegro, twórca najgłośniejszej książki w branży – „Biblii e-biznesu” oraz bestsellerów „Targuj się!” i „Efekt tygrysa”.

e-biznes2-naglowek

 

Szkolenie „E-biznes do Kwadratu” to kwintesencja 11 lat prowadzenia przez Autora e-biznesu, jego 10-letniej działalności szkoleniowej oraz ponad 1200 przeprowadzonych audytów i poprawionych ofert. Bazując na tak ogromnym doświadczeniu, Dutko zdiagnozował najczęściej popełniane przez e-sprzedawców błędy oraz stworzył katalog 33 technik, strategii i metod, które – bez większego wysiłku, nakładów czasowych czy finansowych – pozwalają osiągać ponadprzeciętne wzrosty sprzedaży i skutecznie zdystansować konkurencję. Sekret polega na wewnętrznej poprawie ofert, bez inwestowania środków w intensywny i kosztowny marketing zewnętrzny czy czasochłonne budowanie społeczności na Facebooku czy Twitterze.

W latach 2013-2016 odbyło się kilkanaście edycji tego szkolenia, z czego większość to spotkania zamknięte, zamawiane przez firmy dla swoich pracowników. W 2016 ponownie odbędzie się jednak kilka edycji dostępnych także dla małych i średnich e-sprzedawców.

 

Jedyne edycje otwarte w 2016:

 

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.:

  • jak tworzyć tytuły ofert, które przyciągną klientów i zachęcą do wejścia?
  • w jaki sposób zbudować ofertę, aby błyskawicznie przemówiła do wyobraźni internauty i skłoniła go do wyboru naszego produktu?
  • dlaczego większość zdjęć produktowych zniechęca do zakupu i jak to zmienić?
  • jak pojedyncze słowa mogą zachęcić lub odstraszyć klienta i w jaki sposób tworzyć naprawdę skuteczne, a przy tym etyczne teksty marketingowe?
  • które elementy naszej oferty najbardziej odstraszają klientów i jak temu przeciwdziałać?
  • w jaki sposób budować pozytywną markę i zwiększać zaufanie klienta?
  • czy „content marketing” naprawdę ma sens tylko w wielkich sklepach?
  • dlaczego i jak mądrze stosować reklamę porównawczą?
  • czy popularne „zobacz też nasze inne oferty” wciąż działa i jak stosować naprawdę efektywny cross-selling?
  • w jaki sposób wcześniejsi klienci mogą zachęcić nowych?
  • jak działa „trafność Allegro” i jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
  • jak sprzedawać skutecznie, ale drożej niż konkurencja?

 

Oto przykładowe efekty, jakie odnieśli uczestnicy wcześniejszych szkoleń oraz audytów:

  • Warszawa, październik 2015– sprzedawca aguri_pl w ciągu 3 miesięcy skoczył o 400% w górę, aspirując… do I miejsca w bardzo konkurencyjnej branży (folie ochronne).
  • Warszawa, kwiecień 2014 – 6-krotny wzrost sprzedaży w ciągu 1 dnia od szkolenia.
  • USA, marzec 2014– sprzedawca Allegro (www_keye_pl) w „martwym” sezonie zwiększył sprzedaż o 30% tygodniowo (z 1900 do 2500 zamówień).
  • Białystok, listopad 2011– 300% wzrostu sprzedaży już po 3 tygodniach potwierdziła klientka, która zmodyfikowała swoją ofertę (branża odzieżowa).
  • Kraków, kwiecień 2012– sprzedająca nie miała czasu na wprowadzenie wszystkich otrzymanych wskazówek, wdrożyła więc tylko jedną z nich; odnotowała wzrost sprzedaży „zaledwie” o 40%.
  • Poznań, marzec 2012– sprzedający (branża odzieżowa) w ciągu 2 tygodni zwiększył sprzedaż z 3-5 sztuk tygodniowo do… 300 zamówień (stukrotny wzrost sprzedaży).
  • Kraków, maj 2013 – skok obrotów (rok do roku) o ok. 350%, zwiększenie zysku – ok. 520%.
  • Czeladź, październik 2012– sprzedawca z branży drobnej elektroniki (zestawy głośnomówiące) odnotował wzrost z 1-2 zamówień na jednej aukcji do 15 sprzedanych urządzeń po kilkaset złotych każde – skok o 1000%).

 

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Dutko – pomysłodawca i koordynator „Biblii e-biznesu”, najbardziej doświadczony audytor ofert sprzedażowych w Polsce (www.audite.pl), felietonista Onet.pl oraz magazynu „Mensis.pl”, przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących postaci branży interaktywnej. Certyfikowany Wykładowca Allegro, a także wykładowca na studiach podyplomowych i MBA w najlepszych polskich uczelniach biznesowych. Autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Efekt tygrysa” oraz „Targuj się! Zen negocjacji”.

 

button-zapisz-sie

 

PS Twoi znajomi lub bliscy sprzedają na Allegro lub prowadzą e-sklep? Udostępnij tę informację – pomoże im w poprawie e-sprzedaży. Dzięki!

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter