17 listopada w Poznaniu odbędzie się konferencja, dzięki której dowiesz się, jak zostawić w tyle konkurencję dzięki profesjonalnemu wizerunkowi, pozycji eksperta i mocnej marce własnej. Wśród prelegentów wystąpi aż czterech współtwórców „Biblii e-biznesu 2”

preleg

„Cenodajstwo”, „czerwony ocean”, „agresywna walka o klienta” – to zjawiska, z którymi boryka się większość przedsiębiorców na świecie. Jest jednak cała masa sposobów, dzięki którym przewagę konkurencyjną możemy budować bezkrwawo, szybko i niezwykle efektywnie, uniezależniając się od wyniszczających wojen cenowych i sprzedając… więcej i drożej niż konkurencja.

O wielu z tych sposobów mówię podczas szkoleń „E-biznes do Kwadratu”. 17 listopada cały dzień poświęcimy jednak tylko jednemu z nich, ale za to należącemu do ścisłej czołówki: profesjonalnemu wizerunkowi firmy. Oto bowiem okazuje się, że – wbrew powszechnym opiniom – klienci nie chcą kupować tam, gdzie jest taniej, ale tam, gdzie czują się bezpieczniej. A w budowaniu poczucia bezpieczeństwa klienta doskonale pomaga wizerunek sprzedawcy jako eksperta i profesjonalisty w swojej branży.

Co ciekawe, panuje błędne przekonanie, że „ekspertami” mogą być tylko wielkie firmy i osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży. Oczywiście, inwestycja w swój wizerunek profesjonalisty wymaga czasu i cierpliwości, ale – odpowiednio wcześniej rozpoczęta i prawidłowo prowadzona – przyniesie efekty szybciej, niż mogłoby się wydawać.

Jak wzmocnić swoją markę osobistą? W jaki sposób zakomunikować klientowi, że kupując u nas – kupuje u eksperta? Jakie kroki podjąć, aby wypozycjonować się wśród konkurencji i zostawić ją daleko w tyle? To tylko kilka pytań, na które udzielimy praktycznych odpowiedzi i konkretnych rad podczas spotkania 17 listopada – zapraszamy!

 

Szczegóły nt. konferencji: www.professionalimage.business

Zapisy: wizerunekfirmywbiznesie.evenea.pl (bonus dla Czytelników Akademii Internetu: podczas zapisu podaj kod „MaciejDutko”, a otrzymasz miłe 30% zniżki na udział w naszej konferencji).

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter