27 września na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu przybliżenie znaczenia logistyki w e-commerce oraz zagadnień z nią związanych. Skierowana jest nie tylko do osób związanych bezpośrednio z logistyką, ale również do wszystkich, zainteresowanych tym tematem.

Zgodnie z hasłem przewodnim, eDelivery to jedyna konferencja o logistyce przeznaczona nie tylko dla logistyków, ale także dla właścicieli e-sklepów, dyrektorów, m.in. marketingu i  sprzedaży, menedżerów oraz praktyków e-commerce. Prelegenci w czasie swoich wystąpień będą starali się przedstawić różne podejścia do logistyki oraz ukazać, w jaki sposób podejmowane przez nich decyzje wpłynęły na sprzedaż w sklepie, lojalność klientów oraz ich zadowolenie z dokonanych transakcji. – Pokażemy konkretne przykłady wdrożeń, powiemy czym jest dropshipping oraz opowiemy o najnowszych trendach i rozwiązaniach, które wpływają na sprzedaż. Odpowiemy również na wiele nurtujących nas wszystkich pytań, m.in. czy darmowa dostawa to w dzisiejszych czasach warunek konieczny, czy obsługa zwrotów musi być trudna oraz jak zorganizować logistykę w modelu sprzedaży wielokanałowej – tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji, a także współautor najważniejszej książki w branży e-commerce, „Biblia e-biznesu”.

Istotnym jest fakt, że aż połowa agendy eDelivery została przygotowana w formie case studies. Ma to pozwolić uczestnikom na zapoznanie się z rzeczywistymi sytuacjami, dzięki którym najefektywniej można poznać różne modele strategii i przyjętych działań biznesowych. Chodzi o to, aby goście zdobyli jak najwięcej konkretnej wiedzy i wynieśli gotowe rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie prowadzonej przez nich sprzedaży. – Bywamy na wielu konferencjach branżowych. Doszliśmy do wniosku, że wciąż zbyt mało mówi się na nich o logistyce, a także rozwiązaniach, które wpływają na jakość obsługi klienta. Chcemy to zmienić, przedstawić ten temat w sposób ciekawy i przystępny. Tak, aby skorzystali na tym wszyscy – także osoby, które jeszcze nie do końca rozumieją, jakie korzyści przynoszą dobrze skonstruowane procesy związane z realizacją zamówień – dodaje Piotr Szymczak.

Do tej pory organizatorzy ujawnili nazwiska trzech mówców. To Rafał Cheliński, kierownik e-commerce w Poczcie Polskiej, który przybliży zmiany zachodzące na rynku dostaw i opowie o zagadnieniu click&collect, Wojciech Latoszek, właściciel sklepu z gadżetami 4Gift.pl. Opowie on o tym, czemu zdecydował się na rozwiązanie typu delivery automation, oraz jak wpłynęło to na czas realizacji zamówień i koszty związane z ich obsługą. Trzecim jest Paweł Fornalski z IAI Shop, który przybliży różnice w organizacji magazynu, który wysyła 200 i 2000 paczek. Konferencję poprowadzi Sławomir Rajch, konferansjer, a przede wszystkim znany ze swojej charyzmy specjalista z zakresu e-commerce i logistyki.

 

Koszt udziału w eDelivery2016: do 31 sierpnia – 369 zł (z VAT), po 31 sierpnia – 489 zł (z VAT).
Liczba biletów jest ograniczona.

Uwaga: kod rabatowy dla Czytelników „Biblii e-biznesu” – składając zamówienie podaj kod „Biblia e-biznesu”, a koszt wejściówki spadnie do 249 zł (z VAT).

 

www.edelivery2016.pl

 

Kontakt w sprawie programu konferencji:

Marta Komar

Marketing Manager

biuro@edelivery2016.pl

 

Kontakt dla mediów:

Michał Kalarus

PR Manager

pr@edelivery2016.pl

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter