Czy bierzesz udział w aktywnej poprawie e-handlu i rynku? Jako świadomy konsument – powinieneś to robić. Twoja opinia jest drogowskazem dla innych kupujących, ale przede wszystkim także dla sprzedawców i producentów, którzy dzięki niej mogą korygować swoje błędy!

 

CoKupić.pl
Opinuj produkty, poprawiaj jakość e-handlu! (fot. cokupic.pl)

Prezydenta wybieramy co 5 lat; parlament – co 4. Towary, które trafiają do swojego koszyka wybierasz codziennie. Chcę zadać Ci pytanie: czy wszystkie Twoje wybory zakupowe w ostatnim miesiącu były trafne? A może pozwoliłeś się „naciąć” nieuczciwemu sprzedawcy, kupiłeś sprzęt, który popsuł się po miesiącu albo dałeś zarobić producentowi oferującemu kiepskiej jakości wyroby?

Jeśli tak, mam kolejne pytanie: czy przed zakupem sprawdziłeś opinie na temat produktu? Czy sięgnąłeś do serwisów rekomendacyjnych, aby dowiedzieć się, jakie odczucia mają inni konsumenci?

W polskim Internecie jest coraz więcej wartościowych witryn, których użytkownicy mogą zamieszczać opinie o kupowanych produktach czy odwiedzanych sklepach. Jedną z największych baz towarów, dostępnych na naszym rynku, oraz wystawionych im opinii posiada należący do Grupy Allegro serwis CoKupić.pl. Wizyta w tym miejscu może pozwolić Ci uniknąć nietrafionego nabytku albo nieprzyjemności związanych z jego nieprawidłowym działaniem lub fatalnej jakości obsługą klienta. I odwrotnie: inni internauci doradzą, jaki produkt wart jest uwagi, a która firma posiada serwis reagujący z największą atencją na potrzeby i problemy użytkownika.

Pamiętaj jednak, że aby ktoś mógł czytać, pisać musi ktoś. Dlatego kupuj z głową i rekomenduj – wystawiaj produktom, producentom i sprzedawcom opinie, które staną się wskazówkami dla innych konsumentów. Wszak skąd mamy czerpać miarodajne i rzetelne informacje w świecie zalanym nachalną i stronniczą reklamą, jak nie od innych ludzi, którzy również regularnie stają przed codziennymi wyborami zakupowymi?

 

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

1 komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

„E-biznes do Kwadratu” 18 h. szkolenia wideo!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Moje książki

Wsparcie dla e-biznesu:

Sprzedawaj skuteczniej!






"Wolny od ZUS"
- II wydanie już dostępne!



Profesjonalna korekta
i redakcja tekstów

Reklama

Czytasz „Mensis”?


Kliknij okładkę i pobierz bezpłatnie najnowszy numer

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter