Mamy kolejną okazję do spotkania się: Już 5 marca w warszawskim Novotelu odbędzie się cykl krótkich szkoleń, mających na celu poprawę skuteczności sklepów internetowych. Impreza odbywa się z inicjatywy serwisu iStore.pl.Na stronie projektu czytamy:

W Akademii e-Biznesu poruszamy tematy najistotniejsze dla każdego e-Sprzedawcy. Zarówno tego stawiającego pierwsze kroki w świecie handlu internetowego, jak i tego bardziej doświadczonego. Powiemy o istotnych aspektach doboru asortymentu i jego prezentacji w sklepie, strategiach cenowych, formach promocji produktów i sklepu oraz organizacji logistycznej całego przedsięwzięcia zatytułowanego ‘sklep internetowy’.

Źródło: akademia.istore.pl (cyt. 23.02.2011)

W ramach Akademii e-Biznesu będę miał przyjemność pozastanawiać się razem z Uczestnikami nad rolą marki w marketingu e-sklepowym, a przede wszystkim nad sposobami jej budowy i wzmacniania. Bez marki bowiem każdy biznes pozostaje anonimowy i nierozpoznawalny! To prawda pozornie oczywista, a jednak zdumiewa, jak wielu sprzedawców internetowych w ogóle nie dba o należyte przedstawienie się kupującemu.

Więcej o projekcie przeczytasz też na stronie Gazeta.pl.

Zapisy i informacje techniczne: akademia.istore.pl

Zapraszam,

Maciej Dutko

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

4 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

      • Dzieki, tego nie wiedziałem, a jeszcze rok temu bylem na spotkaniu iStore w Allegro.

        Czy dalej warto stosować sklep Shoper/iStore dla mniej chodliwych produktów zamiast wystawiać je na Allegro i płacic za ich wystawienie tak, jak było sugerowane na szkoleniach E-b2 ?

        • Pamiętam, Mariusz – widzieliśmy się w Poznaniu:)

          A czy dalej warto przerzucać długi ogon do e-sklepu? Jeśli głównym i prostym celem jest tylko optymalizacja kosztów – tak, bo w przypadku większości systemów sklepowych nie ma kosztu wystawienia produktu. Czy więc będziemy ich mieć 50, czy 1500 – kosztować nas będzie tyle samo.

          Warto jednak pamiętać, że Allegro to wciąż kawał polskiego e-commerce z olbrzymim ruchem. Ograniczenie się do wystawienia tu tylko 5-10% najlepiej rotujących produktów pozwoli obniżyć koszty, ale z drugiej strony jeśli zwiniemy swój długi ogon, to będziemy trochę jak paw chowający ogon, którym kusi dziewczyny;). Szeroki wachlarz produktów, nawet tych słabiej rotujących, pełni bowiem funkcję lejka, który zbiera ruch klientów z rynku. Może się więc okazać, że większy asortyment produktów tańszych czy rzadziej kupowanych ściągnie klientów, którzy – dzięki dobremu cross-sellingowi – przejdą do innych naszych ofert i wrzucą do koszyka również produkty rentowne.

          Ale żeby to sprawdzić, potrzeba testować, testować, testować. A na koniec – przekalkulować, co jest bardziej rentowne: wąski asortyment hitów sprzedażowych czy uderzenie możliwie szerokim frontem produktów.

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Moje książki i szkolenia

Polecam

Ekskluzywne szkolenie dla nieruchomościowców!
Hotel Arłamów****, 14-15.12.2019

Zarabiaj na Amazonie!

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter

 
Szkolenie E-biznes do Kwadratu
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!
Nieruchomościowe seppuku