Wreszcie pojawił się serwis, który pomoże dobrać idealną domenę dla Twojego biznesu. Szybko, niedrogo i – przede wszystkim – profesjonalnie. Mowa o stronie Nazwany.pl Pawła Krzyworączki.

Po opublikowaniu książki nt. domen internetowych sam zacząłem otrzymywać sporo pytań z tego zakresu: jak odzyskać utracony adres? którego rejestratora wybrać? wreszcie: jak powinna wyglądać idealna domena internetowa? Nosiłem się nawet z zamiarem uruchomienia odrębnej usługi w tym zakresie, ale zawsze było „nie po drodze” – ciągle nowe projekty spychały tę inicjatywę na dalszy plan. I tak zamiar umarł ze starości…

Tym bardziej cieszy, że nisza ta od teraz jest już zagospodarowana, a wszyscy ci, którzy zastanawiają się, jak dobrać odpowiedni adres dla swojego e-biznesu, mogą wreszcie liczyć na profesjonalne wsparcie. Pomocą służy serwis Nazwany.pl, którego ojciec, Paweł Krzyworączka, jest jednym z topowych konsultantów e-biznesowych w Polsce. (Paweł prowadzi też ciekawe forum, którego użytkownicy wymieniają się wartościowymi informacjami z branży).

Mam nadzieję, że Nazwany.pl położy kres stereotypowi, wedle którego w Internecie nie ma już „dobrych” domen, i pokaże, że przy odrobinie inwencji można dobrać doskonałą nazwę dla każdej działalności. A nazwa – jak wiemy – jest najważniejszym elementem wizerunku każdej firmy.

Polecam usługi serwisu Nazwany.pl, zapraszam też na nasze szkolenia dotyczące domen (inwestowanie, prawo, zasady doboru) dla grup zorganizowanych.

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu”. Felietonista Onet.pl oraz „Magazynu Sprzedawców Internetowych Mensis.pl„, gościnnie piszący również dla magazynu „Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zobacz wszystkie wpisy

3 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Znalazłem na allegro domenę GooglePlus.pl (jak najnowszy serwis społecznościowy Google) Czy to dobra inwestycja? (domena nie jest droga..)

    • Panie Adamie, odradzam z jednego powodu: Wujek Google ma fioła (podobnie zresztą jak Microsoft) na punkcie ochrony swoich znaków handlowych. Jakiś czas temu zarezerwowali nawet blisko 3 tysiące domen, które mogłyby być wykorzystane przez spekulantów. Ot tak, na wszelki wypadek.

      Oczywiście, domena GooglePlus.pl wraz ze wzrostem nowego dziecka Google będzie zyskiwała na wartości (chyba że starszy kuzyn Facebook szybko utrze niepokornemu maluchowi nosa). Jakkolwiek wcześniejsze ekspansywne i ofensywne działania firmy z Mountain View wielokrotnie dowodziły, że nasz Wielki Brat nie waha się sięgać po to, co mu zabrano lub choćby mu się wydaje, że zabrano (zob. np. historię domen Gmail.pl czy Gmail.de, jakie opisałem w książce „Domeny internetowe”.

      Acz, jak mawiają, do odważnych świat…;)

  • Witam, moim zdaniem dobre domeny zawsze beda poniewaz dobra domena opiera sie na braningu a wiec domena powinna miec nazwe wlasna a tych mozna wymylac wiele a Paweł jest dobry w tym co robi. 😉
    Polecam zapisac sie na jego subskrypcje, z niej tutaj trafilem, pozdrawiam.

Maciej Dutko

Maciej Dutko

przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka”. Pomysłodawca i współautor kultowej „Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce.

Moje książki i szkolenia

Polecam

Ekskluzywne szkolenie dla nieruchomościowców!
Hotel Arłamów****, 14-15.12.2019

Oscar Czytelników dla „Biblii e-biznesu 2”!

Najlepsza Książka Roku
oraz nr 1 w kategorii "Biznes IT" Biblia e-biznesu 2

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

  • Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (czego nie dały mi ani Nazwa.pl, ani OVH, ani Home.pl)
  • Dużo podróżuję. Noclegi zamawiam zwykle przez Agoda.com – cenię olbrzymi wybór i szybki proces rezerwowania.
  • Jeśli nie hotele, to Airbnb – to genialna alternatywa, zwłaszcza na wyjazdy z przyjaciółmi, kiedy chcemy zamieszkać w jednym miejscu. I w sensownych cenach!
  • Często wyjeżdżam za granicę. Dzięki karcie Revolut skończył się koszmar biegania po kantorach i wymieniania walut – wszędzie płacę jedną kartą bez absurdalnych różnic kursowych.
  • Wysyłamy sporo przesyłek kurierskich. A wszystkie przez wygodny serwis Furgonetka.pl.
  • Aby nie mieć wielu kart płatniczych w portfelu, wszystkie noszę w jednej – Curve to wygodna i rewolucyjna „wielokarta”.
  • Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!
  • Z taksówek korzystam rzadko, ale jeśli już – wybieram Ubera lub Bolta, bo uwielbiam ich wygodne i funkcjonalne aplikacje.
  • Jeszcze bardziej lubię elektryczne auta na minuty. Dlatego często wypożyczam Vozillę.

Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne firmy. Dzięki!

Subscribe to our newsletter

 

Subscribe to our newsletter

 
Szkolenie E-biznes do Kwadratu
Kultowe szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu"
• 18,5 godzin wideo,
• 33 proste techniki na zwiększenie sprzedaży,
• 42 przystępne moduły tematyczne,
• 286 konkretnych wytycznych,
• 792 pouczające kejsy,
• ponad 1300 audytów ofert e-sprzedażowych,
• nawet 100-krotne wzrosty sprzedaży!
• 10 tys. przeszkolonych e-sprzedawców!
Nieruchomościowe seppuku