• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    Zdobądź najważniejszą książkę w branży!

    Popraw e-sprzedaż!

    Negocjuj inteligentnie!

    Książka “Efekt tygrysa”

    Spotkasz mnie:


    ...a może chcesz mnie zobaczyć w Swojej Firmie? Zamów edycję indywidualną szkolenia "E-biznes do Kwadratu", a nauczę Twoich pracowników skutecznie sprzedawać!

    Archiwum szkoleń >>>

    Szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu" - Spotęguj Swoją Sprzedaż! Prowadzi: Maciej Dutko

    Tylko 5 edycji w Polsce (październik-listopad 2016):
    Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Kraków + Bangkok (Edycja Specjalna)

    Patroni Projektu: akademia-250x100-2 audite republikawiedzy_pl Mensis
    akademia-allegro CoKupic biznes-ponad-granicami dziennik-internautow ebiznesy
    helion onepress istore-logo Na temat Miasto Szkoleń
    corazlepszafirma

    Kiedy Allegro było żyłą złota…

    10 lat temu e-sprzedawcy żyli jak pączki w maśle: wystarczyło wystawić cokolwiek, aby liczyć zyski. Te czasy jednak odeszły do historii – rynek zalała fala cenodajek, podaż wielokrotnie przekracza popyt, a obroty większości firm sukcesywnie spadają. Jak by tego było mało, coraz trudniej o wysoką pozycję w Google, akcje na Facebooku nikogo już nie wzruszają, a do tego – Allegro wprowadza cholerną “trafność”, która dodatkowo psuje krew… 

    Jak to więc możliwe, że kiedy większość traci,
    garstka wybranych (i wcale nie największych) nadal mnoży zyski?


    Od 2007 r. z fascynacją analizuję zachodzące zmiany. Z obserwacji tych wynikają bezcenne wnioski: tajemnicze procesy układają się w logicznie powiązane przyczyny i skutki, a pozornie przypadkowe błędy, które wykrwawiają kolejne biznesy, stają się łatwymi do rozpoznania i wyeliminowania wzorcami. Większość sprzedawców nie zdaje sobie z tego sprawy i zamiast poprawić to, co najbliżej, jak złą mantrę powtarza pytanie: 

     

    “A może powinienem zwiększyć nakłady na promocję?”

     

    Jasne, możesz. Tylko po co, skoro najbardziej śmiercionośne błędy tkwią w Twojej ofercie, a wykupienie drogiej reklamy w AdWords lub na Facebooku sprawi tylko, że… zobaczą je kolejne tysiące niedoszłych klientów? To trochę tak, jak gdybyś zapraszał setki osób do domu, w którym masz połamane krzesła, brudną podłogę i dziurawy dach – co z tego, że masz dobry produkt, skoro nikt nie będzie chciał go kupić?

     

    Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać,
    zacznij od poprawienia swojej oferty od środka!

     

    Przez ostatnie 10 lat pomogłem ponad 100 tysiącom e-sprzedawców w ustaleniu słabych stron swoich ofert i w ich poprawie. Robię to poprzez książki i liczne artykuły, na szkoleniach, takich jak “E-biznes do Kwadratu”, a bardziej leniwi zamawiają audyt swojej oferty (Audite.pl).

    Wyznaję zasadę, że zmuszanie do rozwiązywania łamigłówek dorosłych ludzi nie ma sensu; dlatego biorę konkretne pieniądze za to, aby podać im na złotej tacy konkretne, proste, łatwe do natychmiastowego wdrożenia, a przy tym niezwykle efektywne techniki, triki i zasady, które pozwalają osiągać ponadprzeciętne zyski. A przy tym zmniejszyć wysiłek i ograniczyć koszty prowadzenia e-biznesu!

     


    “E-biznes do Kwadratu”
    – to 33 łatwe pigułki na poprawę Twojej sprzedaży!

    button-zapisz-sie

    Możesz też obejrzeć “E-biznes do Kwadratu” on-line:

    E-biznes do Kwadratu - DVD [Pełne nagranie edycji V, 16.11.2013, Kraków] 

    Czego się dowiesz?

    Szkolenie składa się z czterech głównych bloków tematycznych. Każdy z nich to osobny obszar, który możesz „podrasować” na co najmniej kilka sposobów, by silnik Twojego e-biznesu pracował znacznie wydajniej.

    Oczywiście największe wzrosty odnotują sprzedawcy mali i początkujący, u których do poprawy zazwyczaj jest sporo. Doświadczenie pokazuje jednak, że i olbrzymie firmy po moich szkoleniach i konsultacjach poprawiają ważne błędy. A wzrost sprzedaży o „zaledwie” 5-10% u dużego przedsiębiorcy to zmiana na poziomie ok. 40 zamówień dziennie (czyli o ponad 1000 transakcji więcej miesięcznie!)

    A takie właśnie wyniki osiągali nasi Klienci!

     

    Plan dnia:

    e-biznes2-program

    Ale czy to działa?

    Działa. Tylko dlatego ośmielam się prowadzić szkolenia i pisać książki biznesowe, że prezentowaną wiedzę sprawdziłem na skórze własnej i tysięcy innych e-sprzedawców.

    Przykłady i dowody? Proszę bardzo – takie wzrosty (wcale nie najwyższe!) osiągnęli Uczestnicy moich szkoleń w ciągu kilku tygodni (a nawet dni) od przekazania wskazówek:

    (Dane z cyklu 2-godzinnych szkoleń, jakie prowadziłem w ramach Akademii Allegro. Ich uczestnicy poznali tylko kilka elementów, które warto poprawić Ty poznasz aż 33 sprawdzone w praktyce, niezwykle skuteczne metody na wzrost sprzedaży!)

     

    Oczywiście nie wszystko działa u wszystkich tak samo. Jednak ponad 1200 przeprowadzonych audytów, kilka własnych biznesów i lata doświadczenia pozwalają mi dostrzegać pewne powtarzalne i strategiczne elementy, o których prowadząc e-biznes na co dzień łatwo jest zapomnieć. A które – mówiąc wprost – decydują, czy klient wejdzie i kupi, czy też oleje Twoją ofertę i pójdzie do tańszej konkurencji.

    Oto przykładowe wzrosty sprzedawców po moich szkoleniach (w zależności od branży i skali ich działania – największe wzrosty notowały “maluchy” i “średniaki”):

     

    Chcesz wiedzieć, co dało im tak imponujące wzrosty?

     

    Nie są to ani techniki tajemne, ani trudne do wprowadzenia. Ba!, większość z nich możesz zastosować w swoich ofertach w ciągu kilku/kilkunastu minut! Wszystkie te sposoby testowałem w praktyce (a sprzedawałem różne rzeczy: od książek, przez usługi korekty tekstów, po importowane z Wielkiej Brytanii… pojemniki na protezy; handlowałem płytami CD i usługami szkoleniowymi oraz audytorsko-consultingowymi; jako jeden z pierwszych w Polsce oferowałem szablony ofert Allegro, ale też nietypowe magnetyczne gadżety reklamowe własnego projektu – a to tylko część branż, jakie poznałem od środka).

    To nie wszystko. Oprócz własnych biznesów, doradzałem, szkoliłem i pomagałem poprawiać sprzedaż również kilku tysiącom e-sprzedawców ze wszystkich niemal branż: od motoryzacji po sprzęt i usługi medyczne; od odzieżówki po usługi pogrzebowe; od erotyki po edukację; od elektroniki po ciężkie maszyny rolnicze. Wśród nich były zarówno małe (jednoosobowe) e-firemki, średniacy w swoich branżach, jak i wielkie giełdowe koncerny i korporacje, m.in.:

    klienci

    Zauważyłem, że wszyscy, w każdej branży i niezależnie od wielkości, popełniają podobne błędy na etapie tworzenia ofert, przez które nie sprzedają.

     

    Dla kogo?

    Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie.
    Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam.
    Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełniają te same typowe błędy.
    Sprzedajesz mało/średnio/dużo? To nie ma znaczenia – poznasz uniwersalne techniki i zasady niezależne od skali sprzedaży!
    Twoja konkurencja sprzedaje lepiej niż Ty? Może była już na naszych szkoleniach…;)

     

    Co zyskasz?

     

    Poznaj opinie Uczestników poprzednich edycji:

    A także komentarze po innych szkoleniach M. Dutko:

    Opinie-1

    Opinie-2

     

    A tu przedsmak tego, co Cię czeka:

    O prowadzącym:

    maciej-dutko dr Maciej Dutko – przedsiębiorca, trener biznesu i doradca (e-biznes, e-marketing, funkcjonalność stron internetowych). Najbardziej doświadczony w Polsce audytor ofert sprzedażowych na Allegro i stron WWW (ponad 1200 wykonanych audytów).

    Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

    Twórca i właściciel Grupy Dutkon.pl Ltd, w której skład wchodzą m.in.:

    • AkademiaInternetu.pl – blog ekspercki dla e-biznesu
    • Audite.pl – audyty ofert sprzedażowych i stron WWW, konsultacje e-biznesowe
    • Korekto.pl – usługi redakcji i korekty tekstów
    • RepublikaWiedzy.pl – sklep internetowy z publikacjami nt. e-biznesu i internetu
    • E-biznes2.pl – projekt szkoleniowy “E-biznes do Kwadratu”

    Certyfikowany Wykładowca Allegro (z serwisem współpracuje od 2007 r.). W latach 2009-2012 współtworzył najważniejsze projekty edukacyjne grupy Allegro, m.in. “Edukacyjne Spotkania Allegro” (25 edycji), “Allegro dla Biznesu” (ponad 60 edycji), “Studenckie Spotkania z E-biznesem” i inne. Twórca autorskiego projektu szkoleniowego dla e-sprzedawców “E-biznes do Kwadratu” (17 edycji w latach 2013-2016).

    Wykładowca w kilkunastu uczelniach w całej Polsce, w tym w 6 z 20 najlepszych uczelni biznesowych wg rankingu “Perspektyw” (wykłada głównie na studiach podyplomowych oraz MBA). Autor rozprawy doktorskiej nt. funkcjonalności typograficznej stron WWW (2008). Felietonista Onet.pl (do 2015) oraz Mensis.pl, gościnnie pisze również dla magazynu “Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał w 2002 r. jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

    Autor ponad 120 artykułów i kilkunastu książek nt. biznesu, internetu i rozwoju osobistego, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji” „Efekt tygrysa” (wydanych eksperymentalnie w modelu selfpublishingu i crowdfundingu):

    ksiazki-ts-et

    Pomysłodawca, koordynator i współautor “Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce w Polsce, uhonorowanej I miejscem i nagrodą “Economicus” w konkursie “Gazety Prawnej”:

    bibl-1-economicus
    2016 to rok premiery II wydania tej kultowej już pozycji:

    Biblia e-biznesu 2 - Maciej Dutko

    Więcej o prowadzącym: Dutko.pl i Wikipedia.pl

     

    Gdzie i kiedy?

    • Edycja XVIII: 16 października 2016 – Warszawa (zapisz się!)
    • Edycja XIX: 22 października 2016 – Wrocław (zapisz się!)
    • Edycja XX: 29 października 2016 – Gdańsk (zapisz się!)
    • Edycja XXI: 5 listopada 2016 – Poznań (zapisz się!)
    • Edycja XXII: 12 listopada 2016 – Kraków (zapisz się!)
    • Edycja XXIII (specjalna): 25 listopada 2016 – Bangkok, Tajlandia (edycja w ramach konferencji “Biznes Ponad Granicami”; zapisy trwają)

    Chcesz, aby „E-biznes do Kwadratu” odbył się również w Twoim mieście lub w innym terminie? Nie ma sprawy – jako Organizator zbierz grupę min. 15-20 osób, zaproponuj termin i zapewnij salę szkoleniową (2 wejściówki dla Organizatora – bezpłatne).

    A może wolisz zamówić edycję zamkniętą dla pracowników swojej firmy? Napisz, a umówimy się na edycję indywidualną.

     

    Edycje zakończone:

    • Edycja XVII: 22 kwietnia 2016 – Porażyn (edycja indywidualna)
    • Edycja XVI: 22 lutego 2016 – Warszawa (edycja indywidualna)
    • Edycja XV: 15-16 lipca 2015 – Solec Kujawski (edycja indywidualna, rozszerzona)
    • Edycja XIV: 16-17 czerwca 2015 Cierszerwo (edycja indywidualna, rozszerzona)
    • Edycja XIII: 2-3 czerwca 2015 Niepołomice (edycja indywidualna, rozszerzona)
    • Edycja XII: 25-26 maja 2015 Warszawa (edycja indywidualna, rozszerzona)
    • Edycja XI: 14-15 marca 2015 Grodzisk Mazowiecki (edycja indywidualna, rozszerzona)
    • Edycja X: 8 lipca 2014 Suchy Las (edycja indywidualna, zamknięta)
    • Edycja IX (specjalna): 29 czerwca 2014 Rotherham, Wielka Brytania
    • Edycja VIII: 6 kwietnia 2014 Warszawa
    • Edycja VII: 12 lutego 2014 Nowa Wieś (edycja indywidualna)
    • Edycja VI: 24 stycznia 2014 Dębica (edycja indywidualna)
    • Edycja V: 16 listopada 2013 – Kraków; Crown Piast Hotel *****
    • Edycja IV: 8 czerwca 2013 Rzeszów; Ofires
    • Edycja III: 28 maja 2013 – Gdańsk; Hotel Arkon Park ***
    • Edycja II: 23 maja 2013 – Warszawa; Hotel Witkowski ***
    • Edycja I: 16 maja 2013 – Kraków; Hotel Poleski ***

     

    Zdjęcia z wcześniejszych edycji “E-biznes do Kwadratu”:

    Pakiet bonusów

    Zapisując się na szkolenie (edycje otwarte, z wyjątkiem edycji specjalnej 25.10.2016 w Bangkoku) otrzymasz dodatkowe bonusy o wartości do 2428 zł:

    Rabat 150 zł na audyt Twojej oferty Allegro
    (cena regularna: od 597 zł; dla Ciebie: od 447 zł)
    Rabat 300 zł na audyt Twojego sklepu
    (cena regularna: od 1800 zł; dla Ciebie: od 1500 zł) lub…
    …Rabat 1001 zł na audyt Twojego sklepu na platformie Shoper.pl
    (cena regularna: 1800 zł; dla Ciebie: 799 zł)
    Rabat 500 zł na artykuł sponsorowany na blogu AkademiaInternetu.pl (cena regularna: od 1000 zł; dla Ciebie: 500 zł)
    Dodatkowy miesiąc emisji reklamy na blogu AkademiaInternetu.pl
    (zyskujesz: od 250 do 750 zł)
    10 największych błędów w e-handlu. Sprzedawaj skuteczniej!
    – klasyczne już i nieco archiwalne (2009), ale zachowujące aktualność, szkolenie wideo, z którego dowiesz się, za co e-klienci najczęściej karzą sprzedawców internetowych komentarzem negatywnym i jak unikać tych najczęstszych grzechów(cena: 27 zł; dla Ciebie: 0 zł).
    Darmowy internet bezprzewodowy podczas całego szkolenia

    Ile to kosztuje?

    To nie koszt. To inwestycja! Każda złotówka mądrze przeznaczona na to szkolenie wróci do Ciebie niedługo z całym stadem swoich koleżanek, te zaś przyciągną następne. A to dopiero początek imprezy!

    Tak, wiem: na rynku jest sporo szkoleń dla e-sprzedawców, za które zapłacisz o połowę mniej. Zastanów się tylko, czy wolisz zaufać wiedzy przetłumaczonej z amerykańskich książek sprzed kilkunastu lat, czy może jednak olbrzymiemu doświadczeniu praktycznemu prowadzącego. Zaufaj liczbom:

    • 20 lat w sprzedaży (w tym 11 w e-biznesie);
    • 2800 godzin szkoleń i 10.000 przeszkolonych e-sprzedawców,
    • 1200 audytów Allegro i e-sklepów,
    • 13 książek i 120 artykułów na koncie,
    • ponad 100 tysięcy Czytelników moich książek, którym pomogły one wygenerować setki miliony złotych.

     

    Sam wybierz, ile chcesz zainwestować:

    e-biznes-do-kwadratu-pakiety

    Nasza firma jest zarejestrowaną spółką w Wielkiej Brytanii. Wystawiamy faktury zgodne z wymogami prawa brytyjskiego, ale w języku polskim i w złotówkach. Zgodnie z wyrokiem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości C-395/09 i dyrektywą 2006/112/WE faktury te są w pełni akceptowane przez polski Urząd Skarbowy i stanowią podstawę do naliczenia kosztów dla prowadzonej działalności gospodarczej. Można odliczyć od nich również podatek VAT, który powinien być naliczony przy imporcie usług. Cena podana w ofercie jest ceną finalną znajdującą się na fakturze.

    Zapisz się!
    Liczba miejsc wciąż topnieje - nie zwlekaj!

    …lub zamów edycję indywidualną dla swojej Firmy: dutkon@dutkon.pl

     

    Nie możesz być na szkoleniu?
    Zamów “E-biznes do Kwadratu” on-line:

    E-biznes do Kwadratu - DVD

    Możesz też od razu zamówić książki i e-publikacje Macieja Dutko, które odbierzesz w dniu szkolenia, bez kosztów dostawy. Wybierz spośród tytułów dostępnych na:

    logo-rw-poziom

     

    Przed szkoleniem możesz także zlecić audyt swojej oferty:

    audite-tagline

     

    © Autorski program szkolenia i strona www.ebiznes2.pl: Maciej Dutko & Akademia Internetu

    47 komentarzy do “”

    1. Książki to zacny bonus – zwłaszcza te – polecam!;)

    2. Co znajduje się na DVD?

      • DVD zawiera pełne nagranie “E-biznes do Kwadratu” (edycji, która odbyła się w listopadzie 2013 w Krakowie).

        Polecam płytę osobom, które nie miały okazji być osobiście na szkoleniu.

    3. Ja równiez byłam na wczorajszych zajęciach w Warszawie. Jedna uwaga – zajęcia zdecydowanie powinny być 2-dniowe, bo jednak “upchnięcie” wszystkiego w 8 godzin powodowało, że wszystko działo się bardzo szybko i dynamicznie.

      Co do efektów, ja już na bieżąco podczas zajęć wprowadziłam kilka najbardziej strategicznych zmian w dwóch głównych ofertach. Później, do późnej nocy wprowadziłam kilka innych: poprawiłam cross-selling, który myślałam że mam dobry, zmodyfikowałam tytuły zgodnie z zaleceniami itp. I teraz uważajcie: dziś od rana (poniedziałek) mam jakiś dziki szał, jakby klienci dostali kocimiętki – do 12 spłynęło 17 zamówień, a przed chwilą, pod koniec dnia roboczego, było ich w sumie 46!!

      Nie wiem, czy dla was to dużo, ale porównując moje statystyki z 3 ostatnich poniedziałków, zamówień mieliśmy odpowiednio: 7, 12 i 4 (czyli średnio 8 sztuk). 46 do 8 oznacza, że dzień po szkoleniu i pierwszych zmianach mamy wzrost sprzedaży blisko x 6! (prawie 600%!!!)

      Mam nadzieję, że to nie jakieś chwilowe anomalie rynku, ale stały wzrost, bo to jest aż zbyt szokujące, abe te kilka zmian zdziałało takie cuda! Dziękuję!

      • Pani Anno, szybkie działania dają szybkie efekty, więc nie ma się co dziwić. Bardzo często widzę, jak nawet 3-4 drobne modyfikacje powszechnych błędów są prawdziwymi wyzwalaczami bardzo dużej sprzedaży.

        Zasada jest prosta: to tak, jakby powiedzieć dziecku uczącemu się jeździć na rowerze, że po prostu wystarczy… odblokować hamulce, a rower sam zaczyna przyspieszać:) Tak samo w e-handlu: pokazałem Państwu wczoraj kilka fundamentalnych hamulców, których usunięcie natychmiast powoduje, że klienci zaczynają kupować.

        Proszę śledzić statystyki i napisać za 2-3 tygodnie, czy tendencja się utrzyma. Osobiście jestem pewien, że nie tylko się utrzyma, ale sprzedaż wzrośnie jeszcze bardziej, czego oczywiście życzę:)

    4. Mariusz pisze:

      Mimo, że nie handluję jeszcze na Allegro i nie posiadam sklepu internetowego, wziąłem udział w szkoleniu E-biznes do kwadratu 7 kwietnia 2014 w Warszawie, ponieważ nie chciałem zaczynać przygody z e-handlem od serii krytycznych błędów, jakie popełnia większość e-sprzedawców. Po co uczyć się e-marketingu na własnych błędach?
      Lepiej wziąć udział w szkoleniu z profesjonalistą takim, jak dr Dutko i dzięki pozyskanej wiedzy sprzedawać z przyjemnością, bez stresu, i w co najmniej dużych ilościach.
      I taki właśnie mam zamiar!
      Lada dzień zaczynam handel na Allegro + iStore i wiem już, jak to sensownie razem połączyć 🙂
      Szkolenie bardzo polecam!

    5. marcin pisze:

      czy szkolenie bedzie organizowane w Łodzi ?

      • Niestety, Łodzi nie mamy w tym roku na mapie szkoleniowej:( Ale zawsze możemy przygotować zamkniętą edycję indywidualną u Państwa w Firmie – proszę o kontakt mailowy na dutkon@dutkon.pl, a z przyjemnością przedstawię szczegóły.

    6. Wojciech pisze:

      Na szkoleniu wprawdzie nie byłem ale mam nagranie na DVD. Od tygodnia wprowadzam sukcesywnie rady z płyty i już mała euforia jest:):) w każdym bądź razie sprzedaż skoczyła już co najmniej o 1,5 raza a dopiero poprawiłem drobiazgi takie jak tytuły w kilku aukcjach!

      • Oj, Panie Wojciechu, tytuł oferty (zwłaszcza na Allegro) to bynajmniej nie drobiazg. Przeciwnie: to jeden z najbardziej strategicznych elementów. Już kilkuset klientów, z którymi pracowałem nad poprawą tytułów, donosiło, jak wielkie zmiany można odnotować po poprawie tylko 2-3 słów w tytule (u niektórych z nich liczba wyświetleń oferty momentalnie wzrastała o 300-400%, a i współczynnik sprzedaży rósł proporcjonalnie).

        Ale oczywiście prawidłowy tytuł to nie wszystko – proszę wprowadzać kolejne zmiany i pochwalić się za jakiś czas kolejnymi wzrostami:)

    7. Asia pisze:

      Szkolenie fenomenalne – mija właśnie pół roku odkąd byłam i zaczęłam wprowadzać zmiany, a mój biznesik (e-sklep + Allegro), który już planowałam zamknąć, znów zaczyna rozkwitać! Na szkoleniu dostałam bowiem parę prostych rad, których wprowadzenia przerwało złą passę i wywołało bardzo sympatyczne wzrosty (nie będę pisała o szczególach, bo liczby czasami nie brzmią wiarygodnie, ale wierzcie mi, że jestem podekscytowana i już teraz planuję uruchomić drugi sklep z… tymi samymi produktami, zgodnie z radą p. Macieja:):)

    8. Przemek pisze:

      Kiedy szkolenie stacjonarne w Krakowie?

      • Kraków – jak tylko zbierze się grupka chętnych; wtedy przyjeżdżam i robimy szkolenie:)

        Na razie zapraszam do Warszawy – 6 kwietnia będzie edycja w Centrum Konferencyjnym na Bobrowieckiej. A dzień wcześniej Paweł “Krzywy” Krzyworączka robi Zjazd Forum eBiznesy.pl, więc można od razu załapać się na obie imprezy – w weekend 5-6 kwietnia Warszawa stanie się Stolicą Polskiego E-commerce:)

    9. Przemek pisze:

      Kiedy nastepne szkolenie w Krakowie?

    10. Mariusz pisze:

      Witam,
      nie posiadam jeszcze ani bloga, ani e-sklepu, ale chciałbym zacząć handlować na allegro i poprzez iStore eko-suplementami diety.
      Czy szkolenie DVD za 197zł pomoże mi zacząć handlować na allegro, jeżeli nie mam na ten czas o tym pojęcia?
      Pozdrawiam

      PS
      Kupiłem też książki:
      >Maciej Dutko: Bezwstydnie łatwy sklep internetowy
      >Maciej Dutko: E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. II)
      >Biblia e-biznesu
      Jeszcze ich nie przeczytałem, teraz będę zaczynał z ich czytaniem.

      • Tak. “E-biznes do Kwadratu” dostarcza szeregu uniwersalnych technik, poprawiających skuteczność sprzedażową zarówno u początkujących, jak i doświadczonych e-sprzedawców, dlatego zapraszam do sięgnięcia po to nagranie.

        A jeśli planuje Pan również sprzedaż na iStore, proszę koniecznie przy zamawianiu “E-biznes do Kwadratu” napisać “Gratis: Bezwstydnie łatwy sklep internetowy” – z przyjemnością dorzucę Panu poradnik nt. sprzedaży właśnie na iStorze:).

    11. Jeśli nie macie pieniędzy, czytajcie po prostu na temat optymalizacji współczynnika konwersji oraz psychologii internetu , a osiągnięcie te same efeky. Nie ma złotych technik, określonych scenariuszy,bo jeśli zrealizują je wszyscy, będą bez wartościowe – skazane na szablonowość. Sęk w tym,żeby się wyróżniać i pozycjonować markę – jak wskazuje Pan Doktor – również ceny , która niekiedy odzwierciedla oczekiwaną wartość produktu. Grunt to testować i wprowadzać poprawk, usprawnienia – i tak do usrania… – niestety do tego wszystkiego trzeba uzbroić się w cierpliwość z uwagi na zmiany makro – typu zmiana wyglądu Allegro, zmiany funkcjonalne, które oddziaływują na poszczególnych sprzedających.

      • To tylko część prawdy. Czytać, testować, optymalizować (czytaj: uczyć się na własnych błędach) – to wszystko działa. Ale też trwa miesiące, lata.

        A złote techniki właśnie istnieją. Wiedzą to już wszyscy Uczestnicy pięciu edycji “E-biznes do Kwadratu”, które odbyły się w 2013.

        Te złote techniki są proste i niezwykle skuteczne, co mamy poparte konkretnymi danymi, pokazującymi jak kolejne osoby o kilkaset procent poprawiły sprzedaż w ciągu 2-3 tygodni.

        Teoretycznie racja, że jeśli wszyscy zaczną je stosować, to wrócimy do punktu wyjścia. Rzeczywistość jest jednak inna: ludzie są leniwi i pewnie 95% e-sprzedawców ani nigdy nie przyjdzie na takie szkolenie, ani nie przeczyta dobrej książki z poradami, a więc i nie dogoni swojej konkurencji.

        W e-commerce jest jak w życiu – jest elita, która odnosi efekty, bo wie, jak to robić, i cała reszta, która stoi gdzieś z boku i nie dowierza, że tak się da:)

        Wszystkich stojących pod tym Drzewem Niewiedzy Dobrego i Złego i czekających na cud… zapraszam na kolejne szkolenie:)

    12. My byliśmy na szkoleniu w maju. Tak wyglądają statystyki po pół roku od szkolenia i wprowadzenia zmian (nasza branża – motoryzacja, części):

      -zastosowaliśmy 8 technik przedstawionych przez prowadzącego które uznaliśmy za najważniejsze;

      -odnotowaliśmy wzrost ilości transakcji z 1762 (czerwiec-listopad 2012) do 6629 (czerwiec-listopad 2013, po wprowadzeniu w/w zmian) czyli prawie 4ktrotnie więcej;

      -wartość obrotów wzrosła ok. 350% ale zysku – o ok. 520%.

      Najbardziej zaskoczył nas ten ostatni wynik, bo potwiedził to co Pan Maciej mówił w maju (że zyski można zwiększyć nie tylko poprzez zwiększanie wolumenu sprzedaży). Długo dyskutowaliśmy w firmie na przykład czy zastosować zwiększenie cen w niektórych ofertach, co do których usłyszeliśmy na szkoleniu że jest za niska. Podnieśliśmy testowo ceny w 15 wybranych ofertach w/g wskazówek P.Macieja i faktycznie odnotowaliśy tu wzrosty.

      W styczniu będziemy wprowadzać kilka kolejnych technik ze szkolenia (niestety problem z tym szkoleniem jest taki, że wszystkich się nie da wprowadzić, bo po zastosowaniu już kilku zasad sprzedaż przyspiesza tak że nie mamy czasu na dalsze zmiany). No ale to akurat słodki problem::)

      Kiedy kolejna edycja?? Z mężem zdecydowaliśmy wysłać 2 lub 3 pracowników. (Zniżka dla stałych klientów???:))

      • Ha, skoro takie są wzrosty po szkoleniu, to zamiast dawania “diskauntów”, powinienem raczej zażądać dywidendy;)

        Kolejną edycję planuję na marzec 2014 – zapraszam. Oczywiście przy 2-3 osobach będzie taniej – proszę sprawdzić w ofercie, jakie są bonusy przy zgłoszeniu 2, 3 lub 4 osób;)

    13. Byłam na szkoleniu w listopadzie. Po pierwsze: rewelacyjny klimat, przesympatyczna atmosfera, szkolenie prowadzone z jajem, ale i z konkretem. Po drugie: z 33 technik stosowałam wcześniej już kilka, więc je znałam. I potwierdzam – wszystkie działają! Z pozostałych część już wdrożyłam, ale następnych nie zdołam, bo jak narazie mam taką eksplozję zamówień, że po prostu rozsadza mi biznes – właśnie zatrudniłam dwóch nowych ludzi do obsługi zamówień, bo sama nie wyrobię:)

      Panie Maćku, dziękuję – to jest genialne!!
      Magda:)

    14. A ja dodam że Pana Maćka uwielbiam za jajcarstwo i bardzo inteligentne szyderstwo (zresztą umiejętność konstruktywnego darcie lacha z samego siebie i własnych błędów zawsze pozwalała rozpoznać ludzi wielkich). Niestety nie byłem jeszcze na “E-biznes 2”,bo z kasą krucho (a chciałbym bardzo…), ale miałem ogromną przyjemność poznać P. Macka na jednym z dużych szkoleń Allegro, gdzie jego występ był zdecydowanie najciekawszy, co potwierdziła burza oklasków na koniec:)

      • Panie Tomku, zarumieniłem się po czubek mojej bujnej fryzury:) Dziękuję za miłe słowa.

        Co do “kruchej kasy”, naprawdę często słyszę, że ktoś nie może przyjść, bo jest w dołku, a szkolenie do najtańszych nie należy… Jednak to szkolenie jest inwestycją w siebie i swoje narzędzia sprzedażowe – jeśli je dobrze naostrzymy, będą zbierały dobre owoce, gwarantuję. A wtedy dołki i hasła “krucho z kasą” przejdą do historii; trzeba tylko przełamać tę niekorzystną sytuację i skorzystać z możliwości poprawy swojego biznesu.

        Zresztą, proszę do mnie napisać maila, postaram się przygotować jakąś miłą ofertę dla Pana jako Wiernego Uczestnika, aby bariera wejścia była mniej dokuczliwa;)

    15. Wprawdzie nie mialem az takich wzrostow jak p. Pawel, ale po szkoleniu Ebiznes do kwadratu tez ondotowalem kilkukrotny skok sprzedazy. Za szkolenie zaplacilem 1397 zloty,co zwrocilo mi sie po jakichs 5-ciu dniach od wprowadzenia pierwszych korekt w ofercie,wiec moge z cala odpowiedzialnoscia potwierdzic, ze to dziala.

    16. Faktycznie, po tym szkoleniu to trochę jak król Midas się czuję – czego się nie dotknę, to złoto, ha ha ha! Zabawne jest to że biznes internetowy (na Allegro) robię już chyba z 7 lat no ale ostatnie 2 lata to był spadek po równi pochyłej.

      Dlatego jak zobaczyłem ofertę szkolenia za ponad 1300 złotych to najpierw stuknąłem się w czoło i od razu zamknąłem informację (nie dość, że pieniędzy coraz mniej, to jeszcze miałbym wywalać tyle kasy…). No ale jakoś tydzień czy dwa później gdzieś usłyszałem “Dutko” i skojarzyłem pana Maćka, choć wtedy jeszcze przez mgłe. Sprawdziłem raz jeszcze tą ofertę i uznałem że – a, raz kozie…:):) najwyżej stracę czas i pieniądz.

      No i ja byłem na szkoleniu w Maju, a niedługo później moja księgowa… wkurzyła się i podniosła mi opłaty o 150 zł bo tak z miesiąca na miesiąc mi przybywało faktur i raportów z kasy fiskalnej:)

      Dziś październik a jak porównuję sprzedaż z październikiem 2012, to teraz, sprzedaż mam na poziomie – na oko – ponad 15 x większą:):) (serio! za październik 2012 sprzedałem trochę ponad 100 sztuk ubrań, co przy niskiej marży kazało myśleć w ogóle o zamknięciu konta na Allu. a wrzesień 2013 to sprzedaż… prawie 1500 sztuk i aż chce się żyć:):):)

      • Dziękuję Panie Pawle, i mnie chce się żyć jeszcze bardziej, czytając o takich sukcesach moich Dzielnych Podopiecznych:)

      • Panie Pawle Gratulacje! A czy można prosić o Pana login na Allegro ? 🙂

        • Dziękuję. Pani Patrycjo, a Pani też z “odzieżówki”?? bo jak tak, to oczywiście że nie dam loginu – teraz brakuje mi tylko, by miła konkurencja zobaczyła jak się robi ofertę która sprzedaje jak szalona:):) proszę się nie gniewać ale ja za tą wiedzę jednak trochę zapłaciłem i nie chciałbym oddawać tego knowhow publicznie;)
          p.

    17. Alicja pisze:

      Witam

      Panie Macieju :)) prosba :)) proszę zapisać sobie mój adres mailowy i poinformować jak będzie organizowane najblizsze szkolenie. Jestem szczerze zainteresowana.

      Pozdrawiam
      Alicja Lewandowska

    18. Bardzo ciekawa propozycja. Niestety początkujący biznesmeni często myślą, że prowadzenie sklepu internetowego jest proste – otwieramy, wystawiamy przedmioty, trochę reklamujemy na początku nowa markę, a potem samo się kręci. W praktyce nie jest tak różowo, dlatego niezwykle potrzebne są takie szkolenia. Kiedy następne?

      • Prawda: różowo nie jest, ale… do różowości tylko jeden krok:) Prowadzenie efektywnej e-sprzedaży jest – wbrew pozorom i mimo olbrzymiej konkurencji – bardzo łatwe. Dlaczego? Ano dlatego, że ponad 80% polskich e-sprzedawców nadal popełnia elementarne błędy i nie stosuje najprostszych trików i metod, z których każda może zwiększyć obroty od kilku do kilkuset procent(!).

        I myli się ten, kto uzna, że to zła wiadomość:) Przeciwnie – moje badania i audyty pokazują, że właśnie z powodu niestosowania najprostszych, a niezwykle skutecznych metod przez większość e-sprzedawców, konkurencja jest tak naprawdę wyłącznie pozorna, bo sprowadza się do … walki ceną. A walka ceną, jak wie każdy rozsądny sprzedawca, ale i klient, jest nie tylko metodą najbardziej prymitywną, ale i najmniej atrakcyjną dla klienta.

        Kiedy kolejne szkolenie? Już 8 czerwca w Rzeszowie! Tym razem organizowane we wsparciu Fundacji “Biznes na Luzie” i dlatego z dofinansowaniem aż 80% dla Uczestników – zapraszam, zapisy potrwają jeszcze tylko kilka dni.

    19. staram sie znalesc szybko NOA tej strony, dlaczego nie mogę?

    20. Przemek, Poznań pisze:

      Panie Leszku, ja też nie byłem przekonany, kiedy dostałem zaproszenie na szkol. od Allegro rok temu (szkoda mi było bardziej czasu niż kasy, bo byłem już na kilku szkoleniach prowadzonych przez tzw. “praktyków” i niewiele mi dały).

      Ale to szkolenie na którym poznałem Macieja, to był totalny przełom – dowiedziałem się, jak fatalne błędy popełniałem robiąc tytuły ofert. Jak źle opisywałem przedmioty. Zrozumiałem też, ile kasy straciłem przez lata walcząc ceną (po szkoleniu Maciek przewrotnie doradził mi już w kuluarach, żebym… podniósł cenę do pewnego poziomu – i szok! okazało się, że już po dniu sprzedaż wzrosła o jakieś 12%!!). A później było tylko lepiej. Bo wreszcie zacząłem stosować prawidłowo cros-selling, a nawet dowiedziałem się, jak zmniejszyć koszty wystawiania na Allegro (już to mi dało ok. 200 zł oszczędności miesięcznie). I tak dalej:)

      Żałuję tylko, że wtetdy te zajęcia trwały ledwie 2 godziny, bo to było za krótko. Dlatego na to szkolenie zapisałem się nawet nie patrząc na cenę – na dobrą sprawę już za tamte rady, które dostałem rok temu, dziś zapłaciłbym 5 tysów:):) Więc już nie mogę się doczekać kolejnego szkolenia, bo wiem, że znów pozwoli mi ono wydrzeć kawał rynku konkurencji, jupii!!:):)

      • Witaj Przemku, cieszę się, że spotkamy się znowu, tylko nie zdradzaj w komentarzach, proszę, zbyt wielu szczegółów strategicznych:) A z ciekawości – czy robiłeś przez ten rok jakieś statystyki zmian w sprzedaży po szkoleniu? I czy w ogóle wprowadziłeś jakieś większe zmiany w ofertach?

        • Przemek, Poznań pisze:

          No ja wprowadziłem gł. zmiany w tytułach, o których mówiłeś + w opisach, które do tej pory robiłem źle. Poza tym zwiększyłem ceny ale oczywiście cały czas obserwując konkurencję, a w kilku ofertach (na więcej nie miałem czasu…) dodałem zdjęcia zrobione wg twoich pomysłów. Acz nie wszytskie rady zastosowałem bo część z tych zasad już znałem i stosowałem wcześniej, więc wproawdziłem może z 4 czy 5.

          Ogólnie rok 2012 zamknąłem ze sprzedażą prawie 830% wyższą, niż 2011, hihi:) Zysk netto na czysto: jakieś 500% więcej (ale to na oko). Ogólnie, Maćku (tylko mam nadzieję, że mnie za to dodatkowo nie skasujesz:p), tylko dzięki Tobie miesiąc temu kupiłem sobie nowe mieszkanko:) I to po roku od szkolenia:):):)

    21. Bardzo chciałbym być na szkoleniu, niestety tym razem nie mogę z przyczyn prozaicznych (brak kasy), ale bedę polecał to szkolenie wszystkim. pozdrawiam.
      Andrzej

    22. Tomasz Jaworski pisze:

      A ja potwierdzam w 100% to, co powiedział p. Maciej – byłem na jednym z jego szkoleń i jest właśnie tak: sprzedawcy słuchają ze zdumieniem o rzeczach z pozoru banalnych, a jednak zaniedbywanych. Sam złapałem się na tym, że kilka technik, jakie odkładałem “na później”, bo wydawały mi się takie banalne, właśnie z powodu tego odkładania mi umknęły. Ale też stosowałem sposoby takie jak kros-selling, które u mnie nie działały, a p. Maciej pokazał błąd, jaki najczęściej się robi przy tej technice. I faktycznie: wróciłem do domu i jeszcze tego dnia zmieniłem tylko jedną rzecz, czyli poprawiłem właśnie okienko z kros-sellingiem wg wskazówek p. Macieja. Po tygodniu (!!) zliczyłem dokładnie i okazało się, że odsetek ludzi dokupujących produkty dodatkowe właśnie z kros-sellingu skoczył o 17%, a to była tylko jedna zmiana jaką wprowadziłem. Kolejne podniosły mi sprzedaż 4-krotnie w ciągu 3 tygodni, a później były dalsze wzrosty, w miarę jak wdrażałem kolejne punkty.
      Chętnie wybrałbym się na szkolenei w maju, ale mam cykl wyjazdów i nie dam rady. Stąd pytanie, czy będa też szkolenia w czerwcu?? Jeśli tak, proszę koniecznie o informację. Tomek

      • Panie Tomku, w czerwcu nie planujemy szkoleń “E-biznes do Kwadratu”, bo to już sezon przedwakacyjny i zamiast pracować, zachęcam do oderwania się od komputera i wyprawy na fajne wakacje. Ale zapisuję Pana adres i jeśli tylko będziemy organizować kolejne edycje (wstępnie październik/listopad), na pewno dam Panu znać.

    23. Michał pisze:

      szczerze… to wątpię w jakieś nadzwyczajne metody.

      • I słusznie, bo nie są to żadne tajne rady wykradzione z laboratoriów NASA, ale sprawdzone w polskich realiach, na skórze własnej oraz 8 tys. e-sprzedawców, praktyczne metody, techniki, narzędzia i… triki. Kiedy mówię o nich na szkoleniach, Uczestnikom często opadają szczęki i słyszę: “Kurde, przecież to nie może być aż tak proste!”. A zabawne (i dramatyczne zarazem) jest to, że większość z tych 33 rad, to sposoby, które są niezwykle łatwe do wdrożenia. I gdy już je przedstawiam, ludzie klepią się dłonią w czoło z odkrywczym: “No tak, przecież to takie oczywiste!”. Jedna uwaga: te sposoby są skuteczne i stosunkowo łatwe, ale wcale nie oczywiste, skoro ok. 83% e-sprzedawców z nich nie korzysta. No cóż, mawiają, że najciemniej pod…;)

    24. Cieszę się, że pomogłem, i gratuluję wyników. Acz te 300% w maju będziemy zamieniać na 3000, bo nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mogło być lepiej:)

      Co do kosztu – to prawda, szkolenie nie jest i nie będzie tanie, ponieważ pewne rzeczy tanie być nie mogą. Oczywiście można kupić poloneza, który będzie stał w warsztacie, albo mercedesa, którym da się już się nieźle “pobujać”. Szkolenie “E-biznes do Kwadratu” jest właśnie takim mercedesem, który był budowany przez ponad 6 lat intensywnego gromadzenia doświadczeń i budowania własnego know-how, jakim niewielu trenerów e-biznesu może się pochwalić. Dlatego proszę być spokojnym – ROI będzie na poziomie “troszkę” bardziej niż satysfakcjonującym:)

    25. Byłem na szkoleniu Allegro dla Biznesu jakiś rok temu. Wtedy p. Maciej miał wprawdzie krótkie wystąpienie, bo tylko ok.2 godzin, ale rady, które przekazał, okazały się bezcenne i bardzo łatwe do wdrożenia. Krótko: w ciągu pierwszego miesiąca sprzedaż wzrosła o 300% a trzeba przynzać, że wcześniej i tak była niezła. Dlatego zapisuję się i na to szkolenie – wydatek tego tysiąca z kawalkiem trochę boli bo szkolenie nie należy do tanich ale ani przez chwile się nie waham, bo wiem że zyskam “troszkę” więcej niż zainwestuję:))
      Do zobaczenia w maju!

    26. leslaw pisze:

      Chyba żartujesz z tymi cenami i to w promocji…Uważam, że to portalowi aukcyjnemu powinno zależeć na większej sprzedaży i to Oni powinni pokryć większą część tego szkolenia,bo wtedy sprzedający więcej i osiągający większy zarobek, płacą większą prowizję i poprzez to nabijają kieszeń właścicielowi Allegro.W innym przypadku nie widzę chętnych na tego typu szkolenie.Ja osobiście nie widzę w tym żadnego interesu,czy inwestycji w siebie bo nigdy mi się nie zwróci taka inwestycja.Nikogo nie urażając to wątpię czy ktokolwiek się tutaj zapisze na to szkolenie.Pozdrawiam

      Panie Lesławie,
      Dziękuję za opinię. Jak napisałem przed chwilą w odpowiedzi na inny komentarz: tak – to szkolenie jest drogie. Podobnie jak lot klasą biznes w topowej linii lotniczej albo po prostu jak dobry, ostry i trwały nóż (notabene ostatnio kupiłem 3 noże za 200 zł, nie dlatego, że lubię rozrzutność, lecz po to, by mieć sprawne i niezawodne narzędzie).

      Dodam, że szkolenie “E-biznes do Kwadratu” jest objęte patronatem Allegro, ale w żadnym stopniu nie jest finansowane przez Serwis. Natomiast na pytanie, czy inwestycja w udział w Projekcie się zwróci, odpowiem wprost: Tak. Jeśli przyjdzie Pan na szkolenie i wprowadzi w życie choćby 1-2 z 33 technik, jakie zaprezentuję, ROI już będzie dodatni.

      Któryś z Uczestników wcześniejszych szkoleń, jakie prowadziłem, ich skuteczność skomentował dość obrazowo: “W 2 tygodnie po tym szkoleniu czuję się, jakby mój od dawna flaczejący biznes otrzymał dożylnie zastrzyk viagry”. Uczestnicy majowych szkoleń też otrzymają taki zastrzyk, a więc wzrosty będą murowane:)

      Mam nadzieję, że udało mi się rozwiać wątpliwości i pozostaje mi zaprosić do udziału w zajęciach.
      Maciej Dutko

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter