Szkolenia


Warning: Undefined variable $list in /home/dutkon/public_html/akademia-internetu.pl/wp-content/plugins/opinie-klientow/opinie-akademia-internetu.php on line 792

Każdego dnia Twoja Firma walczy o klienta. I każdego dnia jest trudniej niż dzień wcześniej. Kupujących i ich pieniądze przejmuje konkurencja, która wie, jak robić to skutecznie.

A Ty? Znasz już najlepsze sposoby docierania do klientów, czy nadal naiwnie wierzysz, że to „cena czyni cuda” i wystarczy obniżyć ofertę, aby sprzedawać więcej?…

Profesjonalne szkolenia dla firm,
urzędów i instytucji

przewaga_akademia_internetu

Podnieś kompetencje swoich pracowników.
Zyskaj klientów. Pokonaj konkurencję.

.

Mądrzy ludzie mówią: „Kto się nie rozwija, ten się zwija; kto stoi w miejscu, ten się cofa”. Mają rację. Każdego dnia pojawiają się nowe trendy, narzędzia, możliwości i strategie – tylko ten, kto będzie wiedział, jak skutecznie wskoczyć na tę falę, ma szansę przetrwać w tym czerwonym oceanie konkurencji. Amatorom pozostanie rywalizowanie ceną oraz tanim i krzykliwym, a przy tym – coraz mniej skutecznym – słabym marketingiem (spamowanie, koloryzowanie, nieuczciwa konkurencja, przepalanie budżetów na inne nieefektywne działania)…

Nie bądź cenodajką!
Pracuj mniej, osiągając więcej.

 .

Evolu w liczbach [stan na początek 2020]

W ciągu kilkunastu ostatnich lat przeszkoliliśmy już ponad 20 tysięcy osób. Ponad połowę stanowili sprzedawcy internetowi: głównie pracownicy małych i średnich firm, ale też sprzedawcy i kadra menedżerska rynkowych gigantów (w tym – spółek giełdowych). Duża część naszych Klientów to również urzędy i różnego rodzaju instytucje.

Mamy na koncie 3000 godzin szkoleń, wykładów i konsultacji w 9 krajach, a także ponad 1380 audytów ofert sprzedażowych i stron WWW. Evolu współpracuje z ponad 50 ekspertami w swojej branży (wielu z nich to współautorzy kultowej i najważniejszej w branży „Biblii e-biznesu” oraz nazwiska należące do 100 najbardziej inspirujących osób branży interaktywnej w Polsce).

Z czego szkolimy?

  • Tworzenie ekstremalnie skutecznych ofert sprzedaży. Zajęcia prowadzi Maciej Dutko, przedsiębiorca, założyciel Akademii Internetu, pomysłodawca i redaktor „Biblii e-biznesu”, Certyfikowany Wykładowca Allegro. Twórca terminu „cenodajka”, który w ramach szkolenia „E-biznes do Kwadratu. Spotęguj Swoją Sprzedaż!” przedstawi ponad 30 sposobów pozacenowego budowania przewagi konkurencyjnej. Szkolenie dostępne w wersji skróconej (1 dzień), rozszerzonej (2 dni) lub pełnej (3 dni).
  • Zen obsługi e-klienta. Jak radzić sobie z coraz bardziej roszczeniowymi kupującymi? W jaki sposób obronić się przed próbami wymuszenia rabatów lub bonusów, nie tracąc przy tym klienta? Jak efektywnie i mądrze rozwiązywać sytuacje sporne, zamieniając „trudnego klienta” na ambasadora Twojej marki? Podczas szkolenia (1 dzień) poznasz odpowiedzi na te i inne pytania związane z dobrą obsługą e-kupujących. Prowadzenie: Maciej Dutko (opcjonalnie każdy Uczestnik szkolenia może otrzymać książkę „Targuj się! Zen negocjacji”).
  • Targuj się! Zen negocjacji. Boisz się targować? Nadużywasz słowa „rabat” lub nie wiesz, jak odmawiać żądaniom „zniżki”, by nie stracić klienta? Chcesz poznać najskuteczniejsze zasady, ale i błędy negocjacyjne? To szkolenie jest dla Ciebie i Twoich pracowników! Prowadzenie: Maciej Dutko, autor bestsellerowej książki „Targuj się! Zen negocjacji”.
  • Kampanie reklamowe Google Ads. Kiedyś mawiano, że połowa pieniędzy wydawanych na marketing idzie w błoto, ale problem w tym, że nie wiadomo, która to połowa. Dziś zdaje się, że aż 90% pieniędzy na promocję wydawanych jest nieumiejętnie i nieskutecznie. Poznaj narzędzie AdWords, dzięki któremu Twoja firma w ciągu kilku godzin pojawi się na pierwszych miejscach wyników w największej wyszukiwarce świata, i dowiedz się, jak zoptymalizować koszty takiej kampanii. Prowadzący: jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. Szkolenie może odbyć się w wersji skróconej (1 dzień), regularnej (2 dni) lub pełnej (3 dni).
  • Google Analytics. Jeden z mistrzów karate powiedział: „Zawsze przyglądaj się swoim akcjom i traktuj je jako możliwość doskonalenia się”. Podobnie w internecie: jeśli chcesz wiedzieć, co robisz dobrze, a w których miejscach i dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk i przechodzą do konkurencji, poznaj narzędzie Google Analytics. Prowadzący: Certyfikowany Trener Google Analytics (1-3 dni, w zależności od wybranego stopnia szczegółowości).
  • Facebook marketing. Firma, która działa w internecie, musi być także obecna na „FejsBogu”. Jednak zwykły profil czy fanpage to dziś za mało – publikowane tu informacje docierają zaledwie do kilku procent naszej społeczności (a i tę trzeba umiejętnie budować). Jak zatem wykorzystać możliwości tego najważniejszego soc-medium, aby stało się koniem pociągowym naszego e-biznesu? Tego nauczysz się od jednego z naszych czarodziejów od Fecebooka.
  • Prawo autorskie. Kiedy utwór podlega ochronie prawa autorskiego? Na czym polega „dozwolony użytek”? Czy i w jakim zakresie można cytować, aby nie narażać się na zarzut plagiatu? Jak zachować się, kiedy ktoś skopiował nasz tekst, zdjęcie, mapę, fragment kodu źródłowego lub inne przejawy naszej twórczości? Jeśli Ty lub Twoi pracownicy tworzycie wartościowe treści do internetu, koniecznie musicie poznać najważniejsze zasady ochrony własności intelektualnej. Prowadzenie: Maciej Dutko (1-2 dni).
  • Prawo w e-biznesie. Rękojmia, gwarancja, prawo zwrotu towaru, ochrona przed nieuczciwą konkurencją, ochrona danych osobowych, GIODO, RODO, polityka prywatności, poprawny regulamin e-sklepu – aby prowadzić bezpieczny e-biznes i spać spokojnie, poznaj najważniejsze kwestie prawne regulujące sprzedaż w naszym kraju. Prowadzenie: prawnicy i eksperci specjalizujący się w prawie e-commerce, w tym współautorzy książki „Prawo w e-biznesie” (1-3 dni w zależności od zakresu szkolenia).

Opinie naszych Klientów

Uczestniczyłem w dwóch szkoleniach. Ich koszt jak dla początkującego e-sprzedawcy – wysoki. Wysokie okazały się również koszta działalności po wdrożeniu pomysłów Pana Macieja.

Wzrost zatrudnienie o kilka etatów, wzrost faktur otrzymywanych za usługi od Allegro po kilkanaście tysięcy zł, zwiększenie powierzchni magazynowej o kilkaset procent. I to, co najważniejsze – wynik finansowy: TOTALNY WZROST! Jednym słowem przychody przerosły koszta. Polecam.

Adam Gierek – www.europ4.pl, Allegro: europ4

-

Miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu Pana Macieja. Byłem nowicjuszem zaczynającym przygodę z e-handlem. Ze szkolenia wyszedłem z głową pełną pomysłów i gotowym planem. Zacząłem od sprzedaży na Allegro, gdzie do tej pory uzyskałem ponad 5 tys. transakcji i pozytywnych komentarzy.

To na tym szkoleniu przekonałem się, że nie cena jest najważniejsza! Zmotywowany do dalszego działania, w tej chwili pracuję nad zbudowaniem własnej platformy sprzedażowej. Pan Maciej Dutko jest według mnie jednym z lepszych specjalistów w tej branży w Polsce. Taką specjalistyczną dawkę wiedzy polecam każdemu.

Piotr Koszałka – www.wnaszymdomu.pl, Allegro: wnaszymdomu_pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi po-radami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygoto-wana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych Klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-

Wprowadziłem gł. zmiany w tytułach + w opisach, które do tej pory robiłem źle. Poza tym zwiększyłem ceny ale oczywiście cały czas obserwując konkurencję, a w kilku ofertach dodałem zdjęcia zrobione wg pomysłów [ze szkolenia].

Ogólnie rok 2012 zamknąłem ze sprzedażą prawie 830% wyższą, niż 2011:) Zysk netto na czysto: jakieś 500% więcej. Ogólnie, Maćku (tylko mam nadzieję, że mnie za to dodatkowo nie skasujesz:p), tylko dzięki Tobie miesiąc temu kupiłem sobie nowe mieszkanko:) I to po roku od szkolenia:):):)

Przemek – uczestnik szkolenia „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 830%

-

Na bieżąco podczas zajęć wprowadziłam kilka zmian. Dziś od rana mam jakiś dziki szał, jakby klienci dostali kocimiętki – do 12 spłynęło 17 zamówień, a pod koniec dnia było ich w sumie 46!!

Porównując statystyki z 3 ostatnich poniedziałków, zamówień mieliśmy odpowiednio: 7, 12 i 4 (czyli średnio 8 sztuk). 46 do 8 oznacza, że dzień po szkoleniu i pierwszych zmianach mamy wzrost sprzedaży blisko x 6! (prawie 600%!!!).

Mam nadzieję, że to nie jakieś chwilowe anomalie rynku, ale stały wzrost, bo to jest aż zbyt szokujące, aby te kilka zmian zdziałało takie cuda! Dziękuję!

Anna – uczestniczka szkolenie „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 600%

-

Efekty pojawiły się dosyć szybko (…). Nasza sprzedaż skoczyła o 300-400%, a w porównaniu do wyników przed załamaniem sprzedaży, jest lepsza o 20-30%, niemniej jednak największy wzrost myślę, że dopiero przed nami. Liczę, że ostatecznie zwiększymy obroty o 50-100% w odniesieniu do analogicznego okresu zeszłego roku.

Serdecznie dziękuję za trafny audyt, cenne uwagi i wskazówki. Bez Pana wiedzy i doświadczenia nie ruszylibyśmy do przodu, a tak możemy walczyć o pierwsze miejsce w rankingu sprzedawców folii na Allegro:)

Mateusz Kwiatkowski – www.iscratch.pl, Allegro: aguri_pl

-

Wprowadziliśmy zaproponowane rozwiązania, głównie dotyczące wyglądu samej aukcji i w przypadku sporej ilości produktów także poprawki w tytule.

Powiem szczerze, że nie myślałem, że coś się jeszcze uda wyciągnąć z tego rynku, ale jednak udało się. Od czasu wprowadzenia poprawek wzrosła sprzedaż z ok. 1900 szt. tygodniowo do 2500 szt. Obroty wzrosły o ok. 30% tygodniowo. Wcześniej taką sprzedaż mieliśmy jak były święta albo jakieś inne wolne dni, kiedy ludzie siedzieli w domu i kupowali produkty.

Maciej Wójcik – Allegro: www_keye_pl

-

Polecam szkolenia Macieja, ponieważ to jedno z najbardziej praktycznych szkoleń  w Polsce: same konkrety, które prawie natychmiast można wdrożyć w każdym e-sklepie.

Maciej podaje na tacy całe swoje wieloletnie doświadczenie z obserwacji setek sklepów i sprzedawców.

Darek Puzyrkiewicz – www.dynanet.pl

-

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi poradami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.

Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygotowana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych klientów.

Przemysław Ladra – www.x-kom.pl, Allegro: x-kom_pl

-

Ile kosztuje szkolenie?

To nie koszt. To inwestycja.

Szkolenie stacjonarne (grupa do 20 osób):

  • 1 dzień: 9900* zł (495 zł/os.)
  • 2 dni: 17.800 zł (445 zł/os./dzień)
  • 3 dni: 23.700 zł (395 zł/os./dzień)
  • 4 dni: 27.600 zł (345 zł/os./dzień)
  • 5 dni: 29.500 zł (295 zł/os./dzień)


Wystąpienia on-line (bez limitu Uczestników):

  • 1-2 godziny: 3900 zł
  • 2-4 godziny: 4900 zł
  • 4-6 godzin: 5900 zł

*Nasza spółka jest zarejestrowana w Wielkiej Brytanii. Wystawiamy oczywiście faktury (polskojęzyczne i w złotówkach), ale jesteśmy zwolnieni z VAT. Dla Klienta indywidualnego oznacza to, że cena usługi jest faktycznie niższa o 23% VAT w porównaniu do usług firm polskich obciążonych tym podatkiem. Jeśli usługę zamawia firma – płatnik VAT, powinna go naliczyć i jednocześnie odliczyć (usługa będzie więc o 23% tańsza). Firma niebędąca VAT-owcem naliczony podatek powinna odprowadzić. Ponadto zakup usługi od firmy z innego kraju UE wymaga od polskich firm wcześniejszej rejestracji do VAT-UE.

 

Zamów szkolenie: [email protected]

Nasi Klienci

Przeszkol pracowników… i oglądaj konkurencję
tylko we wstecznym lusterku!

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Mucha w czekoladzie”,
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem akcjonariusz Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


A jako że nie zawsze mam czas zadbać o zdrowe jedzenie, od lat pomaga mi wygodny i zdrowy katering z dostawą pod same drzwi, Nice To Fit You, który również polecam!


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Mucha w czekoladzie, Maciej Dutko