• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    Szkolenia


     

    Chcesz podnieść kompetencje i wydajność swoich pracowników,
    zyskać zadowolenie Klientów i zwiększyć wartość Firmy?

    Nie musisz być największy. Wystarczy, że będziesz najlepszy.

    przewaga_akademia_internetu

    Organizujemy profesjonalne szkolenia dla biznesu, urzędów i instytucji.

     

    akademia-imponujace-liczby

    Firmy, które nie inwestują w rozwój, cofają się i wypadają z rynku. Klientów i ich pieniądze przejmuje konkurencja. Tymczasem  wystarczy zainwestować w dobre wsparcie zewnętrzne (audyt lub szkolenie), a efekty mogą przekroczyć najśmielsze oczekiwania.

    Zapraszam na nasze szkolenia,

    Podpis-orange-mini

     

     

    Zobacz, z czego możesz wybierać i komponować:

    AdWords

    AdWords

    Branding (budowanie marki)

    Branding (budowanie marki)

    Budowanie przewagi konkurencyjnej

    Budowanie przewagi konkurencyjnej

    Copywriting

    Copywriting

    E-biznes

    E-biznes

    E-mail marketing

    E-mail marketing

    E-marketing

    E-marketing

    Facebook

    Facebook

    Funkcjonalność stron WWW

    Funkcjonalność stron WWW

    Import towarów z Chin

    Import towarów z Chin

    Marketing społecznościowy i wirusowy

    Marketing społecznościowy i wirusowy

    Negocjacje

    Negocjacje

    Obsługa klienta

    Obsługa klienta

    Optymalizacja podatkowa

    Optymalizacja podatkowa

    Poprawa e-sprzedaży

    Poprawa
    e-sprzedaży

    Pozycjonowanie

    Pozycjonowanie

    Prawo autorskie

    Prawo autorskie

    Prawo konsumenckie

    Prawo konsumenckie

    SEM/SEO

    SEM/SEO

    Techniki sprzedażowe

    Techniki sprzedażowe

    Telepraca

    Telepraca

    Zarządzanie czasem

    Zarządzanie czasem

    Zarządzanie projektem internetowy

    Zarządzanie projektem internetowym

    Zarządzanie stroną WWW

    Zarządzanie stroną WWW

    Źródła i selekcja informacji

    Źródła i selekcja informacji

    Niektórzy Trenerzy Akademii Internetu:

    Maciej Dutko (trener w AkademiaInternetu.pl)

    dr Maciej Dutko – twórca Grupy Dutkon.pl i Akademii Internetu. Przedsiębiorca i ceniony trener, z e-biznesem związany od 2005 r. Twórca autorskiej metody analizy i poprawy ofert sprzedażowych (Audite.pl – wzrosty do kilku tysięcy procent) oraz szkolenia „E-biznes do Kwadratu”.  Autor kilkunastu książek i e-booków, w tym bestsellerów: „Biblia e-biznesu”, „E-biznes. Poradnik praktyka”, „Copywriting internetowy” i in.

    Szkolenia: e-marketing, e-biznes, copywriting, zwiększanie e-sprzedaży, obsługa e-klienta, zarządzanie stroną WWW, funkcjonalność serwisu www, prawo autorskie, budowanie przewagi konkurencyjnej


    Michał Bedlechowicz (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Michał Bedlechowicz – wieloletni aktywny sprzedający w serwisie Allegro.pl z doświadczeniem przekraczającym 100 tysięcy sprawnie przeprowadzonych transakcji. Z wykształcenia psychopedagog.

    Szkolenia: obsługa klienta, prawo w e-handlu, strategie i zarządzanie sprzedażą


    Marcin Cisek (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Marcin Cisek – psycholog biznesu, trener, wykładowca. Z jego usług korzystają zarówno wielkie korporacje, jak i małe, rodzinne firmy. Od kilku lat pasjonat e-commerce. Zafascynowany koncepcją „organizacji uczącej się” i filozofią kaizen. Współautor e-booka „E-biznes na Allegro” oraz książki „Biblia e-biznesu”.

    Szkolenia: reklamacje w e-sklepie internetowym, prawo konsumenckie w e-handlu, zarządzanie czasem i delegowanie zadań w zarządzaniu zespołem, psychologia zachowań e-konsumentów, strategie rozwoju e-sklepu


    Marcin Kosiński (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Marcin Kosiński – libertarianin, właściciel radia KonteStacja. Propagator wolności słowa, nieszablonowego podejścia do życia i kreatywnej edukacji. Założyciel newslettera Ideoskop.pl mówiącego o niebanalnych pomysłach na biznes, oraz platformy edukacyjnej Edukatorium.pl dla osób przedsiębiorczych. Specjalista ds. marketingu wirusowego.

    Szkolenia: marketing wirusowy, tworzenie społeczności internetowych, pasja – ujęcie motywacyjne


    Maciej Lewiński (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Maciej Lewiński – wojownik PPC. Analysis Ninja, który został dostrzeżony przez Google i jest certyfikowanym trenerem Google AdWords i Google Analytics.

    Szkolenia: Google AdWords, Google Analytics


    Paweł Lipiec (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Paweł Lipiec – dziennikarz, redaktor, bloger. Doświadczenie zdobywał w redakcji Bankier.pl oraz Grupie Allegro, gdzie odpowiadał za projekty edukacyjne. Współpracuje przy tworzeniu strategii komunikacji oraz promocji nowych produktów.

    Szkolenia: content marketing (blogi w e-commmerce), obsługa klienta – najtańszy sposób na pozyskiwanie kupujących, sprzedaż przez social media, PR w sklepie internetowym


    Paweł Maleńczak (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Paweł Maleńczak – projektant, programista, analityk. Projektuje i wdraża nowoczesne rozwiązania z zakresu UX/UI oparte o analizę danych. Wiedzę i doświadczenie zdobywał pracując przy dużych projektach w Polsce i za granicą. Założyciel agencji interaktywnej projectSCOPE.

    Szkolenia: projektowanie User Experience (projektowanie e-usług i e-produktów aby zachwycić klientów), tworzenie stron WWW i e-sklepów (aspekty programistyczne i techniczne), SEO – optymalizacja stron WWW, Google Analytics


    Jakub Szajdziński (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Jakub Szajdziński – prawnik, współwłaściciel i partner zarządzający w kancelarii prawnej ENSIS. Ekspert prawa regulującego e-commerce, świadczenie usług drogą elektroniczną, ochronę danych osobowych. Doświadczony w bojach związanych z ograniczaniem praw konsumentów – reprezentuje przedsiębiorców przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz w postępowaniach UOKiK.

    Szkolenia: regulamin e-sklepu, prawa konsumentów (klauzule niedozwolone, reklamacja, rękojmia, gwarancja, zwroty), nieuczciwa konkurencja, ochrona danych osobowych i GIODO


    Piotr Szulczewski (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Piotr Szulczewski – prawnik specjalizujący się w podatkach średnich przedsiębiorstw, optymalizacji podatkowej i podatku VAT. Analityk portali PIT.pl i VAT.pl, współpracujący z kancelariami doradztwa podatkowego, autor licznych publikacji o tematyce podatkowej.

    Szkolenia: zmiany w podatku VAT w e-handlu, sprzedaż wysyłkowa i handel elektroniczny – prawidłowe rozliczanie podatków, optymalizacja podatkowa firmy


    Joanna Wajdzik (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Joanna Wajdzik – prawnik w międzynarodowej kancelarii prawnej. Specjalizuje się w prawie chińskim, ukończyła studia podyplomowe prawa chińskiego na China University of Political Science and Law w Pekinie. Pracowała m.in. w kancelariach Comon i Zhenping w Szanghaju. Współprowadzi bloga eksperckiego Prawochinskie.pl, poświęconego prawu Państwa Środka oraz kontaktom biznesowym z Chinami.

    Szkolenia: ochrona inwestycji w Chinach, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach, ochrona własności intelektualnej w Chinach, prawne aspekty współpracy z chińskim partnerem biznesowym.


    Mariusz Wesołowski (trener w AkademiaInternetu.pl)

    Mariusz Wesołowski – doświadczenie zdobył w Grupie Allegro, gdzie zainicjował projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Wspiera strategie biznesowe średnich i dużych firm; pracował m.in. dla Onet, Agora, Lidl oraz Raben Group.

    Szkolenia: zarządzanie strategiami e-biznesowymi

     

    Opinie Klientów:

    Nasi Klienci:

    15 komentarzy do “Szkolenia”

    1. Witam
      Coś nie za dużo tych komentarzy. Proste pytanie: chcę zwiększyć ilość sprzedawanych ton ekogroszku na allegro. W najlepszym okresie zamykała się sprzedaż w 1000 ton w przeciągu kilku miesięcy. Da się tą sprzedaż zwiększyć, np. w miesiącach kiedy nie ma popytu na tak sezonowy towar? Jeśli macie jakieś techniki, żeby sprzedaż wzrosła poza sezonem to ja i moi pracownicy chętnie skorzystamy ze szkoleń, kursów itd…

      • Dziękuję za komentarz.

        Nie jestem szarlatanem, aby twierdzić, że produkt tak sezonowy, jak ekogroszek, można równie intensywnie sprzedawać w zimie, jak i na początku wiosny:). Nawet jeśli zoptymalizujemy sprzedaż, to nie poprzez „oszukanie” naturalnej sezonowości towaru, lecz przez zastosowanie metod i technik optymalizacji oferty, które podniosą jej skuteczność niezależnie od pory roku.

        Proszę rzucić okiem na http://www.ebiznes2.pl – to moje najcenniejsze know-how, ubrane w formę ok. 19-godzinnego szkolenia wideo. Zasady tu zawarte świetnie sprawdzają się niezależnie od branży, mam więc nadzieję, że pomogą i Państwu.

        Maciej

    2. Dzień dobry
      Albo nie ma nigdzie na stronie informacji o terminach szkoleń albo nie potrafię znaleźć.
      Za to baner kultowe szkolenie,,E-biznes do Kwadratu” to znam na pamięć już po kilku minutach przeglądania strony 🙂

      • Prawda: terminów nie ma, ponieważ obecnie (luty 2017) organizujemy wyłącznie szkolenia zamknięte na indywidualne zamówienia firm, urzędów i instytucji. Zapraszam do kontaktu mailowego i informację, jaka tematyka Pana interesuje, a z przyjemnością prześlę szczegółowe informacje.

    3. Słyszałem od znajomych, że szkolenia są na prawdę super, dlatego najprawdopodobniej zapiszę się na kolejne, żeby sam to przetestować. Czy prowadzicie też jakieś szkolenia na tematy prawne, na przykład klauzule niedozwolone albo nowa ustawa konsumencka? Chętnie zgłębiłbym taką wiedzę, żeby w regulaminie swojego e-sklepu nie umieszczać błędów. Pozdrawiam.

      • Dziękuję za dobre słowo, Panie Marku:). Prowadzimy szkolenia zamknięte dla firm także z zakresu nowych przepisów (regulaminy sklepów i klauzule niedozwolone, GIODO i ochrona danych osobowych, zwroty, reklamacje, cookies i polityka prywatności itd.). Jeśli będzie Pan zainteresowany, aby nasz prawnik poprowadził takie szkolenie u Państwa w Firmie – proszę o kontakt (dutkon@dutkon.pl), ustalimy szczegóły.

    4. Tomasz Adamiak says:

      Jestem częstym bywalcem szkoleń dla e-sprzedawców, ale w ostatnich latach naciąłem się na kilka bardzo nieudanych projektów unijnych, które – choć bardzo tanie, okazały się totalną stratą czasu i nerwów: niekompetentni wykładowcy, wykłady na poziomie czystej teorii akademickiej i ogólne zero praktyki.
      Ale byłem też szkoleniu Akademii Internetu. Niebo a Ziemia! Mimo że za udział zapłaciłem kilkaset złotych (a za unijne płaciłem 50-100 zł, a czasami nawet… byly bezpłatne), to te kilkaset złotych okazało się bezcenną inwestycją.
      1. prowadzący – praktyk w 100%, który na własnej skórze doświadczył wszystkiego czym teraz się dzielił.
      2. jakość prowadzenia zajęć – na reszcie ktoś z jajami, z charakterem, humorem – kilka godzin minęło jak dwie chwile.
      3. świetnie ułożony program – to co było w ofercie, w pełni zostało zrealizowane podczas zajęć (niestety szkolenia unijne mają to do siebie, że w 9 na 10 z nich opis brzmi fajnie i kompetentnie, ale zazwyczaj prowadzi je jakiś amator który nawet w połowie nie realizuje deklarowanego programu). Tu wszystko było natomiast na najwyższym poziomie.
      4. organizacja. Ujęła mnie za serce troska o uczestnika, dobra informacja po zapisie, wręcz jakaś taka czułość wobec klienta, co jest nie dopomyślenia na innych szkoleniach.
      I tak dalej, mógłbym wyliczać ale powiem po prostu: POLECAM:))

    5. Piotr says:

      W 6 tygodni po szkoleniu pozwolę sobie podzielić moimi statystykami:
      – za szkolenie zapłaciłem 1197 zł (czyli niemało),
      – przed szkoleniem miałem ok. 10-15 zamówień tygodniowo (branża: elektronika),
      – od początku czerwca z 33 poznanych na szkoleniu rad wprowadziłem na razie do swoich ofert 8 (5 technik już znałem i stosowałem, 3 nie zadziałają w mojej branży, ale mam do wprowadzenia jeszcze 17),
      – po wprowadzeniu tych 8 prostych technik, sprzedaż zaczęła rosnąc w lawinowym tempie, mimo że nastał sezon wakacyjny – zawsze w czerwcu notowałem spadki, a teraz mam wzrosty,
      – w maju, zanim wprowadziłem zmiany, miałem 53 transakcje; w czerwcu zacząłem wprowadzać zmiany; wczoraj zamknąłem miesiąc z… 457 transakcjami na koncie!
      – wzrost w porównaniu do maja: 862% (!!!),
      – co warte podkreślenia, dzięki dwóm technikom, które poznałem od p. Macieja, zwiększyła się nie tylko ilość transakcji, ale i wartość koszyka (średnia statystyczna wartość koszyka z okresu styczeń-maj wynosiła 392 zł; w czerwcu wyniosła 460 zł!, czyli o 17% więcej).

      No i mam problem: brakuje mi czasu na wprowadzanie kolejnych rad, bo nie byłem przygotowany na taki skok sprzedażowy. Ale to całkiem miła bolączka, dzięki, Panie Macieju! Jak będzie Pan w Krakowie, proszę dać znać, stawiam naprawdę dobrą flaszkę:):):)
      Piotr

      • No to teraz czas na kolejny krok i… zatrudnienie pracownika do obsługi zamówień, aby można było wprowadzać kolejne techniki:)
        Gratuluję i życzę dalszych wzrostów!

    6. Tomek says:

      A ja z ciekaowścią czekam na nowy projekt E-biznes do Kwadratu – pan Maciej zapowiedział ostatnio premierę na MTP w Poznainu ale nie zdradził szczegółów. Zapisuję się w ciemno, proszę o szybkie informacje!!

    7. Wysoka jakość wykładów, niebanalne i ożywiające atmosferę przykłady z życia wzięte jak robić i nie robić swoje aukcje, ebiznesy itp. oraz hipnotyczny głos szkoleniowca ;-)))
      Naprawdę warto brać udział w szkoleniach Pana Macieja Dutko!

    8. Rafał says:

      Szkolenie Allegro dla Biznesu tam miałem okazję być. Niestety na brak czasu nie udało się dotrzeć na dwa inne szkolenia, czego bardzo żałuję. Oczywiście najlepszym mówcą w ów szkoleniu był Maciek bo luźne podejście do tego co się robi jest najważniejsze. Łatwiej przyswaja się wtedy wiedzę i tutaj też nie mam nic do zarzucenia bo ta była wystarczająca. Gdyby więcej było takich wykładowców to by się chętniej też jeździło na szkolenia bo na niektórych z „poważnym tonem” nie ukrywam zasypiałem… Przy okazji śledziłem też pobyt w Hiszpanii, Anglii i Afryce to tak z czystej ciekawości… 🙂 Pozdrawiam i życzę kontynuacji ciekawej kariery !

    9. Krzysztof says:

      Miałem przyjemność brać udział w kilku szkoleniach prowadzonych przez Pana Macieja i dodatkowo przeczytałem kilka książek jego autorstwa i muszę przyznać, że wg. mnie jest jednym z najlepszych szkoleniowców w Polsce w tej branży. Dobrze przygotowane merytorycznie zajęcia, przeplatane relaksującymi anegdotami i przykładami np.: jak „nie robić” e-biznesu powodują, że chce się jak najszybciej (czasami nawet w trakcie szkolenia) zacząć wprowadzać zmiany na własnym podwórku 😉

    10. Joanna Matuszek says:

      Byłam na dwóch szkoleniach Pana Macieja, na pierwsze posłał mnie szef, na drugie z radością poszłam z własnej inicjatywy. Polecam, 100% praktycznej wiedzy, którą od razu zaczęłam wdrażać w praktyce. Po miesiącu obroty mojej firmy (e-sklep) były o 32% wyższe, a po pierwszym kwartale przekroczyliśmy 100% wzrostu i dalej rośnie!

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter