• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    „E-biznes. Poradnik praktyka” – wydanie II w przedsprzedaży (15% taniej)

    Pierwsze wydanie tej książki wyprzedało się doszczętnie. A że żądania rynku = vox Dei, zrobiliśmy z Helionem wydanie numer 2. I oto jest w przedsprzedaży – kto chce poczytać dobre i sprawdzone podpowiedzi, jak zwiększać sprzedaż i poprawiać swój e-biznes, niech zaopatrzy się w tę pozycję.

    Maciej Dutko: "E-biznes. Poradnik praktyka" (wydanie 2)

    „E-biznes. Poradnik praktyka”, http://helion.pl/view/45536/ebizp2.htm

     

    Pierwsze wydanie ujrzało światło dzienne dokładnie 3 lata temu, w marcu 2010 roku. Książka momentalnie, bo w ciągu kilku pierwszych dni, wskoczyła na Listę Bestsellerów, na której utrzymywała się przez prawie pół roku, a przez kilka tygodni okupowała pierwsze miejsce:

    E-biznes

    Sprzedanych ponad 3 tys. egzemplarzy (czyli średnio 3 sztuki dzień w dzień przez 3 lata)

     

    „E-biznes. Poradnik praktyka” trafił też idealnie w potrzeby i serca Czytelników – będąc w sprzedaży, zajął 10. miejsce w rankingu wszystkich najlepiej ocenianych książek Wydawnictwa – jednocześnie była to pierwsza (a więc najlepiej oceniona) książka nt. e-biznesu na tej liście:

    e-biznes-poradnik-praktyka-najlepiej-oceniane

    Według Czytelników – 10. miejsce na liście najlepiej ocenianych książek wydawnictwa wśród ponad 3000 innych tytułów Helionu

     

    Teraz do sprzedaży trafiło drugie wydanie, z którego dowiesz się m.in.:

    • jak tworzyć e-oferty, które chwycą klienta za serce… i portfel,
    • w jaki sposób prowadzić efektywną (i niefrustrującą!) obsługę kupujących,
    • za co najczęściej e-sprzedawcy dostają negatywy i jak ich unikać,
    • czy i jak można zastosować metodę „tajemniczy klienty” dla poprawy własnej sprzedaży,
    • co jest ważne przy rozpoczynaniu pracy na odległość (telepraca),
    • jak budować przewagę konkurencyjną bez rywalizowania ceną,
    • które metody e-marketingu są najbardziej skuteczne,
    • jak chronić swoje oferty w sieci przed kopiowaniem (prawo autorskie),
    • na co zwrócić uwagę szukając pomysłów na e-biznes i jakich błędów unikać.

    Zapraszam do lektury!
    (w przedsprzedaży – 15% taniej)

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter