• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    „Biblia e-biznesu 2” – dziś premiera, a już bestseller!

     04.10.2016    ogólne

    Prawie 60 autorów, 120 rozdziałów tematycznych, blisko 800 stron i kilka tysięcy konkretnych porad – to druga edycja „Biblii e-biznesu” – największej i najważniejszej książki w branży. Książka już w przedsprzedaży okazała się bestsellerem!

    biblia-ebiznesu-2-3d

     

    biblia-2-wstep-dutko

    – to początek wstępu otwierającego „Biblię e-biznesu 2”. Zdradzam w nim radości i zmagania, jakie towarzyszyły pracom nad tym monstrualnym tomiskiem, ale przypominam też, z czego najbardziej jesteśmy dumni: ja, jako pomysłodawca całej tej zabawy, i kilkudziesięciu świetnych ludzi, bez których „Biblia e-biznesu” nadal byłaby tylko nieuchwytną złudą. Marzeniem, które udało się jednak zmaterializować i które pomogło już kilkudziesięciu tysiącom polskich e-przedsiębiorców.

    Pierwsze wydanie „Biblii e-biznesu” odniosło olbrzymi sukces:

    • nakład, którego sprzedaż kalkulowano na 2 lata, został wykupiony w ciągu pierwszych 12 dni; niezbędny okazał się szybki dodruk, ale i drugi nakład rozszedł się migiem – my zaś dostaliśmy zasłużony ochrzan od Czytelników, którzy wkurzali się nie mogąc dostać książki,
    • publikacja przez dwa lata miała status bestsellera, kilkukrotnie wskakując w tym czasie na pierwsze miejsce,
    • książka zdobyła pierwszą nagrodę „Economicus” w konkursie organizowanym przez „Gazetę Prawną” – kilkunastu wybitnych ekonomistów uznało ją za najlepszy poradnik ekonomiczny roku,
    • największym i najważniejszym honorem jest jednak ocena, jaką wystawiłeś nam Ty – Czytelnik „Biblii e-biznesu”: piątka z dużym plusem w 6-stopniowej skali:

    biblia-ocena

    Mamy nadzieję, że „Biblia e-biznesu 2” zapracuje sobie na pełną Szóstkę:).

    Co ciekawe, już na etapie przedsprzedaży i na tydzień przed oficjalną premierą (27 września), książka dotarła do 2. miejsca Listy Bestsellerów:

    biblia2-bestseller-nr-2-bc

     

    A czym różni się „Dwójka” od wydania pierwszego?

    – to pytanie pada bardzo często. Różnice są znaczne:

    • Aktualność – „Jedynka” ukazała się w 2013 r. Przez te trzy lata e-commerce zmienił się ogromnie: na znaczeniu straciły zakupy grupowe, Allegro wprowadziło słynną „trafność” i nowy standard formatowania zdjęć, w życie weszły nowe przepisy konsumenckie – a to tylko kropla w oceanie zmian, które uwzględnia nowa edycja „Biblii”.
    • Kompleksowość i zawartość – o ile już pierwsze wydanie starało się poruszyć wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia e-biznesu w 80 podrozdziałach tematycznych, o tyle w wydaniu drugim jest ich blisko 120, czyli o 50% więcej.
    • Dwukrotnie więcej autorów – przy wydaniu pierwszym pracowało 25 specjalistów; w projekcie „Biblia e-biznesu 2” udział brało ponad dwukrotnie więcej ekspertów w swoich dziedzinach, co gwarantuje nie tylko olbrzymie bogactwo treści, ale też różnorodność formy. Oprócz felietonu Jasona Hunta o blogu jako samodzielnym modelu biznesowym znajdziesz syntetyczne rozdziały Rafała Brzoski o Paczkomatach czy Pawła Sali o FreshMailu. Michał Sadowski Mikołaj Winkiel, którzy w praktyczny sposób uświadamiają, dlaczego już dziś powinieneś monitorować internet, sąsiadują z Jackiem Kotarbińskim, który z eseistyczną lekkością dokonuje syntezy obecnych i prognozuje rozwój nowych rynków w e-biznesie. Znajdziesz tu teksty z laserową precyzją koncentrujące się na konkretnych narzędziach czy problemach (jak rozdział Artura Kurasińskiego o zastosowaniu YouTube’a w e-biznesie, czy mój tekst obnażający sekrety „trafności” Allegro); ale w „Biblii 2” nie brakuje także tekstów przekrojowych, jak choćby szerokie spojrzenie Marka Jankowskiego na błędy popełniane głównie przez średnich e-sprzedawców.

    Masz więc gwarancję pasjonującej lektury!

    fb_pot_biebiz

     

    No właśnie: ale kim właściwie są autorzy „Biblii e-biznesu 2”?

    Kilku z nich właśnie wymieniłem. Ale wszyscy – co najważniejsze – są praktykami, których łączne doświadczenie w e-biznesie wynosi ponad 1000 lat, i których zwerbowanie do stworzenia tej książki stanowiło – a niech tam, powiem to wprost! – najtrudniejszą część projektu. Prezesi spółek (także giełdowych), wybitni marketerzy, popularni blogerzy, charyzmatyczni influencerzy, menedżerowie działów e-commerce i marketingu w największych polskich biznesach i e-biznesach (z Allegro, InPostem, Furgonetką, Brand24 czy Freshmailem włącznie).

    Poznajesz tych Państwa?:

    biblia-e-biznesu-2-autorzy

    Michał Bąk

    Daniel Bossy

    Wojciech Bryzek

    Rafał Brzoska

    Mateusz Chłodnicki

    Piotr Chmielewski

    Marcin Cichoń

    Konrad Cioczek

    Marcin Cisek

    Jakub Cyran

    Monika Czaplicka

    Dawid Dudek

    Jacek Dudzic

    Maciej Dutko

    Piotr Dywański

    Marcin Godlewski

    Dominik Homa

    Jason Hunt

    Marek Jankowski

    Jakub Jasiński

    Katarzyna Jeznach

    Jacek Kotarbiński

    Paweł Królak

    Paweł Krzyworączka

    Artur Kurasiński

    Maciej Lewiński

    Marcin Łukiańczyk

    Artur Maciorowski

    Monika Mikowska

    Piotr Motyl

    Rafał Namieciński

    Robert Okulski

    Piotr Oracz

    Katarzyna Pełeszuk

    Marcin Pieleszek

    Adam Pioch

    Marcin Piwowarczyk

    Michał Połetek

    Dariusz Puzyrkiewicz

    Krzysztof Rdzeń

    Katarzyna Ryfka-Cygan

    Rafał Sadłowski

    Michał Sadowski

    Paweł Sala

    Grzegorz Schwarz

    Marcin Skowroński

    Mirosław Smużniak

    Jakub Sobczak

    Michał Spławski

    Dawid Starzykiewicz

    Barbara Stawarz

    Jakub Szajdziński

    Piotr Szulczewski

    Piotr Szymczak

    Mariusz Wesołowski

    Mikołaj Winkiel

    Izabela Wisłocka

    Marcin Wsół

    Karol Zieliński

    Książkę zamówisz na www.bibliaebiznesu.pl lub – jeśli wolisz z moim autografem albo dedykacją – na www.republikawiedzy.pl.

    Zapraszam też na naszego FejsBoga: www.facebook.com/bibliaebiznesu – możesz tu wywołać do tablicy poszczególnych autorów, a wkrótce znajdziesz w tym miejscu całą masę bonusów, które właśnie szykujemy dla Czytelników „Biblii e-biznesu”.

    Zapraszam serdecznie

    Podpis-orange-mini

     

    2 komentarze do “„Biblia e-biznesu 2” – dziś premiera, a już bestseller!”

    1. […] moje książki (od „Efektu tygrysa”, przez „Targuj się!”, po „Biblię e-biznesu”) i przyjdźcie na moje szkolenie („E-biznes do […]

    2. […] nawet ciekawe zdjęcie wszystkich autorów na stronie Macieja Dutko. Zapamiętajcie dobrze ich twarze , bo są to osoby, które kreują i rozwijają nasz polski […]

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter