• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    Negocjuj inteligentnie!

    Książka “Efekt tygrysa”

    Spotkasz mnie:


    ...a może chcesz mnie zobaczyć w Swojej Firmie? Zamów edycję indywidualną szkolenia "E-biznes do Kwadratu", a nauczę Twoich pracowników skutecznie sprzedawać!

    Archiwum szkoleń >>>

    Personal branding dla początkujących (i nie tylko)


    Patroni Medialni i Sponsorzy:


     

    Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.

    Maciej Dutko (ze wstępu)

     

    To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!

     


    – to prawdopodobnie pierwsza polska książka
    o budowaniu marki osobistej!
    (nie tylko dla przedsiębiorców!)

     

    Zgarnij bezpłatne fragmenty: 

    PDF, 36 str. + MP3, 50 min., 59 MB

    Dowiedz się:

    • dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
    • jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
    • dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
    • jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
    • czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
    • w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
    • czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
    • czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
    • czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
    • dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
    • z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
    • co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
    • jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
    • jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?

     

    Spis treści:

    Dwie wiadomości, czyli tytułem wstęp

    Dzieckiem w kolebce  kto łeb urwał Hydrze…

    Garść sprawdzonych „jaków”

    Konferencje – wypał czy nie?
    Publikuj i zapisuj się w branży!
    „Kup pan magisterkę!”
    Własna książka za 5 zł? Czemu nie!
    A może e-book na początek?
    Tutoriale tematyczne
    Być w mediach, czyli parcie na szkło
    Od dźwigni do kostek domina
    Personal branding to też branding…
    Barwy firmowe
    Logo/logotyp
    Czcionka
    Inne budulce brandingu
    Nietypowe elementy imidżu
    Strona WWW
    Dobra domena
    Dobra jakość strony
    Dobry content
    Ekspozycja sukcesów i osiągnięć
    Promocja strony
    CV or not cv? – oto jest pytanie
    Ludzie blogi piszą…
    Obecność w soc-mediach
    Facebook, of course
    Eksperć się na Youtube
    Jesteś wiki = jesteś sexi!
    Profeo i spółka
    Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja
    Portfolio znaczy teczka
    Opinie – współczesne wyrocznie
    Cudza marka dźwignią Twojej
    Liczby a skromność – co ma piernik…?
    Graj ceną

    Koniec.  A może dopiero początek?

    Lokowanie produktów

     

    Zdjęcia ze studia Audioteka.pl:

     

    …a zresztą: sam zobacz, jak wykluwał się audio-Tygrys:


    “Efekt tygrysa” w oku paparazzich:

    O Autorze (z okładki):

    Maciej Dutko

     

    Parametry:

    • format książki: A5
    • strony (książka i e-book): 160
    • druk: offset, 90 g
    • książka w kolorze
    • okładka: miękka
    • ISBN książki: 978-83-64845-00-0
    • e-book: efekttygrysa-pdf PDF + efekttygrysa-epub ePub + efekttygrysa-mobi Mobi
    • prapremiera zagraniczna: 27.06.2014, Londyn
    • premiera książki: 02.08.2014
    • audiobook: efekttygrysa-mp3 MP3, efekttygrysa-cd CD MP3
    • długość: 3 godz. 19 min.
    • czyta: Grzegorz Pawlak
    • ISBN audiobooka: 978-83-64845-66-6
    • premiera audiobooka: 06.11.2014

     

    Książka, e-book czy audiobook – co wybierasz?

    W serii również:

    Polubiłeś Tygrysa? Dołącz do jego stadka na:

    Efekt tygrysa na Facebooku

     i napisz kilka słów, jak podobała Ci się książka.

    Efekt tygrysa - Maciej Dutko

      

     

    Recenzje i informacje w mediach:

    GazetaPraca - wywiad o wizytówkach

     

    © Książka i strona www.efekttygrysa: Maciej Dutko & Akademia Internetu
    © Projekt okładki i kotów: Dominika Zakrzewska & frontDESIGN.pl
    © Spot wideo: Łukasz “Socz” Solarski & BlogShow.pl
    Druk książki (nakład wadliwy, wycofany ze sprzedaży): Jakub B. Bączek & Stageman.pl
    Druk książki (nakład prawidłowy, w sprzedaży): Drukarnia Interak
    Produkcja wersji audio: Audioteka.pl

    Informacja: z powodu poważnych błędów poligraficznych, do jakich dopuścił wykonawca pierwszego nakładu, do 19.10.2014 w sprzedaży znajdowały się wadliwe egzemplarze książki (mniejszy format, książki źle przycięte, słabej jakości grafiki). Osoby, które życzą sobie wymienić posiadane egzemplarze na nowe, wolne od wad, proszę o kontakt: dutkon@dutkon.pl. Wymiana będzie całkowicie bezpłatna. Wymianie nie podlegają egzemplarze darmowe (promocyjne, bonusowe, konkursowe itp.).

    16 komentarzy do “Personal branding dla początkujących (i nie tylko)”

    1. Witam,

      Książa napisana bardzo przyjaznym językiem, co sprawia, że jej się nie czyta a pochłania 🙂
      Mi wystarczył jeden dzień. Jest godna polecenia bez dwóch zdań.

      Jednak bym nie był sobą gdyby nie miał pewnych “ale”. Jedyny moment w książce gdy sobie pomyślałem “o czym ten Dutko gada?” był kiedy omawiałeś “intrygujące tytuły e-maili”. Dla mnie osobiście to ciągnie tanim NLP na kilometr i tego typu maile kasuje od razu.

      Mam również pytanie merytoryczne do Ciebie Macieju (chciałem zadać na wczorajszej akcji ebookpoint ale nie mam FB i się nie dało, a moje tweety helion+ebookpoint zignorowali).

      Pytanie brzmi: w jakim języku “się brandować”? Tego zagadnienia w ogóle nie poruszasz w swojej książce.
      Jestem specjalistą w miarę wąskiej pod-dziedzinie IT (w Polsce można wyróżnić kilka rozpoznawalnych nazwisk). Pisanie i publikacje po polsku zapewnią mi pewną rozpoznawalność w naszym kraju (i oferty pracy). Z drugiej strony każdy tekst po polsku, a nie angielsku oznacza setki (lub nawet tysiące) czytelników mniej. Tak więc bije się z myślami, czy może nie lepiej wyskoczyć od razu na międzynarodowe wody i nie budować własnej marki globalnie? Za drugim rozwiązaniem przemawia fakt, że łatwiej mi będzie nawiązać kontakty z prawdziwymi ekspertami w dziedzinie (a nie domorosłymi specami znad Wisły).

      Jakie jest Twoje zdanie na temat, co byś mi doradził?

      PS. Plan na weekend: targuj się 🙂

      • Dziękuję za recenzję, Pawle:)

        Jeśli chodzi o Twoje pytanie – oczywiście, myśląc o personal brandingu na skalę globalną, język polski to trochę za mało (mówi nim mniej niż 1% mieszkańców naszej Kulki, a to relatywnie niewielki zasięg;). Przeskakując na angielski, zaczynasz mówić językiem ludzi i aniołów na całym świecie, a więc wypływasz na szeroki ocean. Pamiętaj jednak, że większy rynek to nie tylko więcej odbiorców, ale i większa konkurencja – acz myślę, że to akurat jest tylko kolejnym argumentem do rozwoju:).

        • Dziękuje bardzo za odpowiedz, czyli w skrócie, radziłbyś “olać” Polski czy ciągnąć stronę w dwóch językach? (Biorąc pod uwagę specyfikę dziedziny, zatrudnienie tłumacza byłoby drogie, wiec musiałbym samemu tłumaczyć swoje teksty, no co chyba niekoniecznie mam czas.)

    2. […] e-biznesu i rozwoju osobistego – moje dzieciątka to m.in. „Biblia e-biznesu”, „Efekt tygrysa”, „E-biznes. Poradnik praktyka” oraz najnowsze – „Prawo w e-biznesie”, […]

    3. Mariusz pisze:

      witam; dzieki za umozliwienie sciagniecia darmowych rozdzialow. ale wg mnie warto poprosic o adres email kazdego kto chce to pobrac 😉

      pozdrawiam

    4. […] marki (np. Paweł Tkaczyk na swoim blogu czy Maciej Dutko w książce „Efekt Tygrysa„), mówią o tym, że dobra marka jest jak historia, której się słucha […]

    5. Paweł Wzorek pisze:

      Dziękuję Panie Maćku.
      Dzięki tej książce zmieniłem moje stare zakurzone i nieciekawe CV na Portfolio i nowa, ciekawa posada sama “wpadła mi w ręce” bez większego problemu.

      Oczywiście wiedza zdobyta z innych pana publikacji także się przydała 🙂

      Mam nadzieje, że nie raz jeszcze będę miał również okazję uczestniczyć w Pana zajęciach, a już udział w E-biznes2 to cel jaki mam nadzieje uda mi się zrealizować dzięki nowej posadzie (wersje na DVD mam 🙂 ) .

    6. Tomasz, Rzeszow pisze:

      Kapitalna lektura! Bardzo rozwojowa książka, napisania z jajem i autodystansem, a czyta się jak “Przygody Pana Samochodzika”, który odkrywa kolejne tajemnice Templariuszy, tzn. osobistej marki. Polecam!

      • No ładnie! Byłem już porównywany do Stephena Kinga i Marka Krajewskiego, ale do “Pana Samochodzika” – jeszcze nie:).

        Dziękuję, Panie Tomku, i życzę owocnego budowania swojej tygrysiej marki!

        Maciej

    7. Postanowiłem się w końcu zabrać za książkę Pana autorstwa. Jako, że lubię czytać do poduszki, to postanowiłem umilić sobie wieczór lekturą.

      Książkę pochłonąłem w 1,5h. I tutaj zaczął się problem. Zamiast jak normalny człowiek pójść spać (pora była stosunkowo późna), bo rano trzeba wstać do pracy, to w mojej głowie głębiły się setki myśli, więc musiałem wziąć kartkę i zapisywać wszystkie pomysły, które mi przyszły do głowy. No masakra jakaś.

      Na pierwszej stronie powinno być ostrzeżenie, że może powodować narodziny setek pomysłów jak rozwinąć swój biznes, markę, etc.

    8. Maciek pisze:

      Dzięki uprzejmości Pana Macieja, miałem ogromną przyjemność zapoznać się z treścią książki jeszcze przed etapem druku (chyba byłem jednym z pierwszych czytelników:)). Ogromnie, ogromnie pozytywne wrażenia po lekturze! O wielu sposobach budowania marki o których poczytałem w ‘Efekcie Tygrysa’ miałem już pojęcie wcześniej ale nie zdawałem sobie sprawy, że można popełnić tyle błędów przy nieumiejętnym promowaniu się. Ta książka zainspirowała mnie do nowych i bardziej kreatywnych pomysłów dzięki czemu już udało mi się pozyskać dwóch pierwszych kontrachentów, dzięki czemu mogę potwierdzić że to naprawdę działa!
      Dziękuję i polecam serdecznie każdemu, kogo interesuje szybkie wypromowanie się na rynku pracy!
      Maciek

    9. Kompletnie nie rozumiem po co wydajesz tę książkę własnym nakładem zbierając fundusze wśród społeczności PolakPotrafi?
      Jak chcesz się promować to wydajesz w dużym wydawnictwie i rezygnujesz z zarabiania.
      Jak chcesz zarabiać to robisz kurs online i nie niszczysz lasów zwiększając swoją prowizję do 90%.
      OCB?

      • Sprawa nie jest tak zero-jedynkowa, bo zarówno publikacja przez wydawnictwo, jak i self-publishing mają swoje wady i zalety (więcej pisałem o tym temacie tutaj: http://akademia-internetu.pl/ogolne/zrob-sobie-ksiazke/, ale poruszam go także w książce “Efekt tygrysa”).

        Wydanie samodzielne, ale przy dobrodziejstwach, jakie daje crowdfunding, to jeszcze inne rozwiązanie, które daje maksymalnie wiele korzyści.

        Jakich? Piszę o nich również w tej książce – zapraszam:)

        • Jakby nie patrzeć na odpowiedź, aby dowiedzieć się o co biega należy przeczytać książkę. Pytania są całkiem istotne więc chyba wrzucę książkę do mojej poczekalni z pozostałymi książkami wartych przeczytania.

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter