• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    Książka „Efekt tygrysa”: 114% sukcesu i rekord na PolakPotrafi.pl

     17.07.2014    branding, e-marketing, konkurencja

    Kochane Tygrysy,

    Dziękuję serdecznie za Wasze wsparcie dla projektu mojej książki „Efekt tygrysa”. 16 lipca projekt dobiegł końca, osiągając aż 114% z założonego budżetu. Serwis PolakPotrafi.pl poinformował, że tym samym jest to najdroższy, rekordowy projekt w tej kategorii.

    Sukces na 114%

     

    W komunikacie PolakPotrafi.pl czytamy:

    „Efekt tygrysa – puść swoją osobistą markę w ruch” został właśnie najdroższym udanym projektem książkowym na PolakPotrafi.pl. Zgromadził on 20 868 zł od 212 wspierających. Szczerze gratulujemy!

    Projekt: https://polakpotrafi.pl/projekt/efekt-tygrysa

     

    Książka jest już w druku. Pierwsze egzemplarze wyruszą do osób, które złożyły zamówienie w przedsprzedaży, ok. 26 lipca.

     

    Sukces projektu nie byłby możliwy bez wsparcia grona Przyjaciół, którym pragnę serdecznie podziękować:

    • Marcinowi Godlewskiemu – za jego bezinteresowne olbrzymie wsparcie promocyjne i nagłośnienie publikacji na naprawdę imponującą skalę,
    • Krzyśkowi Gontarkowi z Dziennika Internautów – za wsparcie mojej kolejnej szalonej inicjatywy (tym razem wydawniczej) i wiarę, że znów się uda:),
    • Kasi Garbaciak z iStore – za bezcenny dotyk sponsora i promocję książki oraz idei personal brandingu również wśród właścicieli e-sklepów,
    • Wojtkowi Rynkiewiczowi z Money.pl – za kopniaka promocyjnego, dzięki któremu o książce dowiedziały się tysiące Czytelników tego najlepszego medium ekonomicznego w Polsce,
    • Markowi Niedźwiedziowi – za obustronną współpracę promocyjną i sponsoring:),
    • Marcinowi „Hugo” Kosińskiemu – za wprowadzenie „Tygrysa” na antenę i salony Kontestacji oraz wsparcie w eterze,
    • serwisowi Maklamp – za sponsoring,
    • moim kochanym, a szczególnie aktywnym w promowaniu książki Fejsbukowiczom (Wy już wiecie, komu najbardziej:),
    • Łukaszowi „Soczowi” Solarskiemu – za fantastyczny klip video promujący książkę (korzystajcie z usług Łukasza – robi świetne video!),
    • Dominice Zakrzewskiej – najlepszemu grafikowi w Polsce, za rewelacyjny projekt okładki, który przekroczył moje najśmielsze oczekiwania w kategorii „Zajebistość” ( :* ),

    – a przede wszystkim Osobom, które – nie widząc książki i nie mając jej w rękach – kupiły tygrysa w worku, wspierając projekt.

    Dziękuję, Kochani, i obiecuję, że „Efekt tygrysa” nie zawiedzie Waszego zaufania!

    Podpis-orange-mini

     

     

     

    Zamów „Efekt tygrysa” – pierwszą polską książkę o personal brandingu!

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter