• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    Za ciasno Ci na polskim rynku? Zdobądź .EUropę i wygraj nagrody! [artykuł sponsorowany]

    Masz chrapkę na zagraniczne rynki? A kto nie ma! Jeśli czujesz, że masz potencjał, aby wypłynąć ze swoim biznesem na szerokie, europejskie wody, weź udział w konkursie dla prawdziwych Zdobywców .EUropy. W ramach konkursu przygotujesz się na podbój europejskich rynków i zdobędziesz atrakcyjne nagrody, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję!

    Zaraz, zaraz! Zdobywanie zagranicznych rynków, wyprzedzanie konkurencji – to wszystko bardzo fajnie brzmi, ale tak naprawdę to jak to ugryźć? Zacznijmy od początku. Zanim wyruszysz na podbój Europy, musisz się odpowiednio przygotować.

     

    Nie daj się zwieść

    Ok! Myślisz teraz pewnie, że skoro stajesz w szranki z największymi, to musisz mieć klasę. Po czym wydajesz kilka tysięcy złotych na garnitur szyty na miarę. Hm, niekoniecznie o takie przygotowanie tutaj chodzi…

    Twój wizerunek jest oczywiście ważny, ale zwróć uwagę na jedną rzecz – pierwszy kontakt zagranicznego klienta z Twoją marką będzie miał zapewne miejsce w… wynikach wyszukiwania Google. A tam klient nie zobaczy Ciebie i Twojego garnituru, ale Twoją domenę. Za domenę przynajmniej mniej zapłacisz 😉

     

    Zarejestruj odpowiednią domenę

    Podstawowym błędem wielu przedsiębiorców jest niestety bagatelizowanie domeny, np. kupowanie “aby była”. Przecież, tak czy inaczej, nigdy nie ma takiej jaką chcesz, trzeba iść na ustępstwa albo dużo zapłacić za odkupienie… A tak w ogóle to masz już domenę .pl czy .com.pl, więc po co Ci więcej?

    A po to, żeby zagraniczny klient zaufał Twojej firmie zanim jeszcze zobaczy Twoją stronę i ofertę.

     

    Jedna domena, 28 rynków

    Jaką więc domenę zarejestrować jeśli ruszasz na podbój zagranicznych rynków? Po pierwsze, wybierz nazwę domeny w języku angielskim, aby była zrozumiała dla zagranicznego odbiorcy. Po drugie, dobierz odpowiednie rozszerzenie. Pewnie już łapiesz się za portfel myśląc, że będziesz musiał zarejestrować osobną końcówkę dla każdego europejskiego kraju… Spokojnie 😉

    Całe szczęście, nie jesteś pierwszą osobą, która chce w prosty (i tani) sposób promować się na rynkach europejskich, więc rozwiązanie masz już pod ręką. A tym rozwiązaniem jest domena .eu. Obok .pl i .com, domena europejska jest jedną z najchętniej zamawianych w Polsce końcówek. Polscy przedsiębiorcy uważają bowiem, że ułatwia im prowadzenie biznesu międzynarodowego oraz poprawia wizerunek firmy w oczach zagranicznych kontrahentów.

    Końcówka .eu uwiarygadnia również Twoją działalność – jest to znak, że firmę obowiązuje prawo Unii Europejskiej, a zatem jest ona godna zaufania. Proste?

     

    Do boju!

    Wiesz już jak zdobyć zaufanie zagranicznego klienta, nie pozostaje więc nic innego jak zarejestrować świetną domenę .eu dla Twojego biznesu i wziąć udział w quizie dla Zdobywców .Europy!

    EUropa - Domeny.tv

    Na prawdziwych Zdobywców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. torby bawełniane, kubki, notesy magnetyczne, długopisy oraz książki, które będą nieocenionym źródłem wiedzy i pomogą Ci odnieść sukces na zagranicznych rynkach, np. “Targuj się! Zen negocjacji” oraz “Efekt tygrysa – puść swoją osobistą markę w ruch!” Macieja Dutko. Pełną listę nagród znajdziesz tutaj.

     

    Pokaż, że jesteś prawdziwym Zdobywcą! Do zobaczenia na https://www.domeny.tv/quiz-eu 🙂

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter