• Akademia Internetu
  • Negocjuj skutecznie w każdej sytuacji!
  • Personal branding dla początkujących (i nie tylko)
  • Szkolenia
  • Maciej Dutko
  • Słownik Dutkonia
  • Kontakt
  • Reklama na AI
  • Sklep
  • Biblioteka E-Biznesu
  • ^

    Jak to jest z tą obsługą e-klienta? Komentarz dla Onet.pl

    Pamiętasz artykuł „Dlaczego polski e-sprzedawca to burak?” sprzed miesiąca? Tematem patologii w obsłudze e-klienta zainteresował się Onet.pl, który poprosił mnie o komentarz do problemu niskiej kultury niektórych e-sprzedawców. Warto poczytać.

    W artykule z 4 listopada 2014 opisałem m.in. szokującą historię sprzedawcy kosiarki do trawy, który nie tylko zaszantażował mnie, abym usunął negatywną ocenę, jaką wystawiłem mu w serwisie Allegro, ale wręcz posunął się do obelg. Sprawą zainteresował się serwis Onet.pl, który pogłębił temat i poprosił o komentarz. Poniżej treść artykułu (kliknij aby powiększyć):

    onet-wywiad

    Źródło: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/klient-i-firma-a-pomiedzy-komentarz/efjbn (dostęp: 04.12.2014)

    1 komentarz do “Jak to jest z tą obsługą e-klienta? Komentarz dla Onet.pl”

    1. Akcyza jak każdy podatek pośredni ma wpływ na cenę wyrobów,
      a więc faktycznym płatnikiem tego podatku jest ostateczny nabywca tego dobra.

    Skomentuj wpis

    Subscribe to our newsletter

     

    Subscribe to our newsletter